آسان هجرت

ویزای اندونزی | اخذ ویزای اندونزی

اطلاعات کامل ویزاها و نحوه اقدام

عنوان :
ویزای اندونزی | اخذ ویزای اندونزی
دانلود پکیج :
توضیحات

ویزای اندونزی از جمله ویزاهایی است که بصورت لیبل دار و الکترونیک صادر میشود. لازم است بدانید ویزای لیبل دار اندونزی فقط بصورت توریستی صادر میشود. همچنین شما می توانید براساس هدف و نوع سفر ویزای الکترونیک خود را بصورت توریستی و تجاری دریافت نمایید. انواع ویزاهای اندونزی بین 2 تا 14 روز کاری زمان میبرد که میتوانید برای اطلاعات بیشتر درپکیج ویزاهای شرکت آسان هجرت  مشاهده نمایید.

 مدارک ویزای اندونزی الکترونیکی:


  • اسکن پاسپورت (گذرنامه) با اعتبار 7 ماه از تاریخ شروع اعتبار ویزا 
  • اسکن عکس پرسنلی زمینه سفید 3x4 
 ضمنا مسافران محترم در هنگام ورود به فرودگاه اندونزی مدارک (اصل پاسپورت، گواهی کارت واکسن به لاتین حداقل دو دوز، بیمه مسافرتی، واچر هتل و بلیط رفت و برگشت) به مسئولین فرودگاه ارائه نمایند. 


 مدارک ویزای اندونزی لیبل دار: 


  • اصل پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار 
  • فرم پر شده مشخصات فردی به لاتین و امضای فرم تعهدنامه به همراه تاریخ میلادی همان روز به آدرس " فرم مشخصات فردی ویزای اندونزی"
  • دو قطعه عکس پرسنلی 3x4 با پشت زمینه سفید
  • کپی شناسنامه و کپی کارت ملی متقاضی 
  • بلیط رزرو رفت و برگشت دارای مهر آژانس (بلیط فقط درحد رزرو) 
  • واچر رزرو هتل دارای مهر آژانس (هتل فقط درحد رزرو) 
  • کارت واکسن به لاتین دو دوز به بالا به صورت چاپ شده 
  •  نامه تمکن مالی از بانک با حداقل 100 میلیون تومان تمکن به همراه مهر برجسته 
  •  بیمه مسافرتی دو ماهه 10000 یورو با پوشش کرونا و بالاتر
 ضمنا مسافرین محترم به توضیحات روی برگه ویزا شامل اعتبار ویزا و نحوه تمدید اقامت و تاریخ ورود حتما توجه فرمایند.


متقاضیان محترم از گرفتن بلیط،رزرو هتل و قرارهای کاری قبل از صدور ویزا خودداری نمایند .

شروع پروسه کاری، بعد از تسویه حساب کامل می باشد و شنبه و یکشنبه و روزهای تعطیلی سفارت جزو روز کاری به حساب نمی آید. 

نرخ پرداختی ویزا به حواله ارزی می باشد و مبلغ آن بصورت ریالی روز محاسبه و دریافت میگردد و درصورتیکه مبلغ ریالی اعلام شده در همان روز که نرخ گرفته شده پرداخت نگردد؛ روز بعد با نرخ حواله جدید محاسبه خواهد شد.

درباره اندونزی:

کشور اندونزی با بیش از ۱۳۰۰۰ جزیره، برای انواع و اقسام گردشگران جاذبه‌های منحصربه‌فرد دارد. از شن‌های سفید و آتشفشان‌های خشن بالی گرفته تا شهر پر انرژی جاکارتا پایتخت این کشور و زمین‌های بکر سوماترا، همیشه می‌توانید چیزهای جدید و متنوع پیدا کنید. اندونزی زیستگاه گستره‌ زیادی از حیوانات بومی کمیاب است.

اگر قصد سفر به اندونزی دارید، با همکاران ما درتماس حاصل فرمایید.

جاذبه های دیدنی اندونزی : 

جزیره برنئو : قسمت اعظم این جزیره متعلق به اندونزی است که در اصطلاح محلی به آن کالیمانتان گفته می‌شود. ارتفاعات آن عمدتا در نواحی شمالی واقع شده و قسمت اعظم آن را جنگل‌ها و جلگه‌ها شامل می‌شوند. رودهای طویلی در آن جریان دارند از جمله: باریتو، ماهاکام، نگارا، کایان و کاپواس. بلندترین نقطه آن ۹۸۸٬۲ متر ارتفاع دارد.

جزیره سلبس (سلب): جزیره‌ای کوهستانی و مرتفع است که قسمت اعظم آن را جنگل‌ها پوشانده‌اند. از رودهای آن می‌توان از ماریسا، کاراما، ماماسا، بونگکا و پالو نام برد. قله رانتکومبولا با ۴۵۵, ۳ متر ارتفاع بلندترین نقطهٔ آن است. نام محلی این جزیره، سولاوسی است. جزیره گینه نو: نیمه غربی این جزیره که اصطلاحا ایریان غربی گفته می‌شود و به اندونزی تعلق دارد. نواحی مرکزی و شمال غربی آن را کوه‌ها و نواحی بلند پوشانده و قسمت اعظم آن را جنگل‌ها و جلگه‌ها تشکیل می‌دهند. رود دیگول مهمترین رود آن است. بلندترین نقطه آن قله جایا (۰۲۹ , ۵ متر) است. 

جزایر سوندای کوچک (نوساتنگارا): این جزایر بین جزیره جاوه و جزیره گینه نو واقع شده‌اند و عمدتا کوهستانی و مرتفع می‌باشند. بزرگترین جزیره‌های آن عبارتند از: سومباوا، فلورس، سومبا، تیمور و بالی. سایر جزایر غربی: که در اطراف جزیره‌های برنئو، جاوه و سوماترا واقع شده و عمدتا کم ارتفاعند. بزرگترین جزیره آن، بانگکا می‌باشد. 

سایر جزایر شرقی: که مجموعا به جزایر ملوک یا اویه معروف هستند و در اطراف جزیره‌های سلس و گینه نو واقع شده‌اند و کوهستانی و مرتفع اند. جزیره‌های هالماهرا و سرام بزرگترین جزیره‌های این نواحی می‌باشند.


021-66595040(20 خط)