آسان هجرت

ارائه دعوتنامه چین

اطلاعات کامل ویزاها و نحوه اقدام

عنوان :
ارائه دعوتنامه چین
دانلود پکیج :
توضیحات

ارائه دعوتنامه چین: گامی مهم برای سفر به سرزمین اژدها 

سفر به چین، سرزمینی با قدمت تاریخی و فرهنگی غنی، تجربه‌ای منحصر به فرد و به یاد ماندنی خواهد بود. اما برای ورود به این کشور پهناور، نیازمند دریافت ویزا هستید. یکی از الزامات دریافت ویزای چین، ارائه دعوتنامه معتبر از سوی یک شخص یا شرکت چینی است. در این مقاله، به طور کامل به موضوع دعوتنامه چین، انواع آن، مراحل دریافت و نکات مهم مربوط به آن خواهیم پرداخت.

 

انواع دعوتنامه چین: 


دعوتنامه تجاری (M): این نوع دعوتنامه برای سفرهای کاری و بازرگانی به چین صادر می‌شود و توسط شرکت‌ها یا سازمان‌های چینی برای دعوت از همکاران تجاری یا مشتریان خود به کار می‌رود. 

دعوتنامه خانوادگی (Q): برای سفرهای تفریحی و دیدار با اقوام و دوستان در چین صادر می‌شود.

دعوتنامه TE: این نوع دعوتنامه برای سفرهای علمی، آموزشی، ورزشی و فرهنگی صادر می‌شود و توسط سازمان‌ها یا موسسات دولتی و غیر دولتی چینی برای دعوت از افراد متخصص یا دانشجویان به کار می‌رود. 


مراحل دریافت دعوتنامه چین: 


تکمیل فرم دعوتنامه: شخص یا شرکت دعوت کننده در چین باید فرم دعوتنامه را به طور کامل و دقیق تکمیل کند. این فرم شامل اطلاعاتی مانند نام و مشخصات دعوت کننده و دعوت شونده، تاریخ سفر، هدف سفر، محل اقامت و تمکن مالی دعوت شونده می‌شود. 

تأیید دعوتنامه: پس از تکمیل فرم دعوتنامه، باید توسط مقامات ذیصلاح در چین تأیید شود. این تأیید می‌تواند توسط اداره پلیس، اداره امور خارجه یا وزارتخانه مربوطه انجام شود.

ارسال دعوتنامه: دعوتنامه تأیید شده به آدرس دعوت شونده ارسال می‌شود.


 نکات مهم در مورد دعوتنامه چین:

 

دعوتنامه باید به زبان انگلیسی یا چینی باشد.

دعوتنامه باید دارای مهر و امضای مقامات ذیصلاح در چین باشد. 

اطلاعات دعوتنامه باید با اطلاعات درج شده در فرم درخواست ویزا مطابقت داشته باشد.

دعوتنامه باید در بازه زمانی مشخصی ارائه شود. 


مدارک مورد نیاز برای دریافت دعوتنامه چین:

کپی گذرنامه دعوت شونده 

اطلاعات تماس دعوت کننده و دعوت شونده 

تاریخ و هدف سفر 

محل اقامت در چین 

تمکن مالی دعوت شونده 


هزینه دریافت دعوتنامه چین: هزینه دریافت دعوتنامه چین به نوع دعوتنامه و همچنین موسسه یا شخصی که دعوتنامه را صادر می‌کند، بستگی دارد. به طور کلی، هزینه دعوتنامه تجاری بیشتر از دعوتنامه خانوادگی است. 

ارائه دعوتنامه چین یکی از الزامات دریافت ویزای این کشور است. با توجه به انواع مختلف دعوتنامه و مراحل دریافت آن، توصیه می‌شود که قبل از اقدام برای دریافت ویزا، اطلاعات کامل و دقیقی راجع به نوع دعوتنامه مورد نیاز خود کسب کنید.


 خدمات ویژه دریافت و تحویل پاسپورت جهت مشتریان عزیز شرکت آسان هجرت 


شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی آسان هجرت جهت رفاه مشتریان عزیز قراردادی با شرکت معتبر خدمات بار هوایی و زمینی منعقد نموده است که این شرکت خدمات باربا مجوز رسمی دولت، دارای شعبات متعدد در کلیه استان ها و شهرها می باشد که براساس قرارداد فی مابین، مشتریان محترم می توانند با آژانس آسان هجرت تماس گرفته تا در هر نقطه از ایران که حضور دارند، آن شرکت بصورت حضوری در ساعت اعلام شده توسط متقاضی به خدمت مشتریان رسیده و با ارائه رسید معتبر جهت دریافت پاسپورت و مدارک سفردر محل سکونت ویا محل کار شما حضور یابند و مدارک را تحویل گرفته و در اسرع وقت (یک روز کاری) به شرکت آسان هجرت می رسانند و پس از خاتمه کار نیز مجدد پاسپورت و مدارک در شهر شما به شما تحویل دهند.


021-66595040(20 خط)