آسان هجرت

تور استانبول 4 شب و 5 روز

اطلاعات کامل تورها

دانلود پکیج :
برنامه سفر

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی آسان هجرت از شرکت های معتبر دارای مجوز فعالیت از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و سازمان هواپیمایی کشوری و دارای نماد اعتماد و تجارت و نشان ملی ثبت و عضو اتحادیه با بیش از دو دهه سابقه کار با شعار ایرانی لایق بهترین هاست، همکاری خود را با استفاده از برترین مدیران و کارمندان با هدف جلب رضایت و اعتماد مشتریان با بهترین خدمات ، فعالیت خود را آغاز نموده است . 

آژانس آسان هجرت مجری مستقیم تورهای ترکیه با بهترین قیمت و برترین کیفیت می باشد،ضمنا این آژانس طراح تورهای ویژه ترکیه در بین آژانس های ایرانی است. 


خدمات سفر:


آژانس آسان هجرت در ضمن اجرای تور، اقدام به اخذ ویزا و تهیه بلیط و رزرو هتل و بیمه مسافرتی با ارائه واچر رسمی می نماید.


توضیحات تور

تور استانبول 4 شب و 5 روز: سفری به تاریخ و فرهنگ ترکیه 


استانبول، شهری تاریخی و فرهنگی در همسایگی ایران، سالانه میزبان میلیون‌ها گردشگر از سراسر جهان است. این شهر با جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، مذهبی و طبیعی خود، هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند. تور استانبول 4 شب و 5 روز فرصت خوبی برای بازدید از جاذبه‌های اصلی این شهر و آشنایی با فرهنگ و تاریخ ترکیه است.


روز اول: ورود به استانبول و اقامت در هتل


در روز اول سفر، پس از ورود به فرودگاه استانبول، به هتل خود در یکی از مناطق گردشگری شهر منتقل خواهید شد. پس از استراحت و صرف ناهار، می‌توانید از میدان تقسیم، یکی از اصلی‌ترین میدان‌های شهر، دیدن کنید. این میدان در مرکز شهر قرار دارد و محل تجمع مردم برای برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های مختلف است.


روز دوم: بازدید از مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی 


در روز دوم، از دو مسجد تاریخی و مهم استانبول، یعنی مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی، دیدن خواهید کرد. مسجد ایاصوفیه در زمان امپراتوری بیزانس به عنوان کلیسا ساخته شده بود و پس از فتح استانبول توسط مسلمانان، به مسجد تبدیل شد. این مسجد یکی از بزرگترین و زیباترین بناهای تاریخی جهان است. 

مسجد آبی نیز یکی از زیباترین مساجد جهان است که به دلیل کاشی‌های آبی رنگ خود، به این نام معروف است. این مسجد در کنار مسجد ایاصوفیه قرار دارد و بازدید از این دو مسجد در کنار هم، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی خواهد بود.

 

روز سوم: بازدید از کاخ توپکاپی و بازار بزرگ


در روز سوم، از کاخ توپکاپی و بازار بزرگ استانبول دیدن خواهید کرد. کاخ توپکاپی در زمان امپراتوری عثمانی به عنوان مقر حکومت استفاده می‌شد و یکی از بزرگترین و باشکوه‌ترین کاخ‌های جهان است. این کاخ در کنار مسجد ایاصوفیه قرار دارد و بازدید از این دو مکان در کنار هم، تجربه‌ای تاریخی و فرهنگی خواهد بود.

بازار بزرگ استانبول نیز یکی از بزرگترین و قدیمی‌ترین بازارهای سرپوشیده جهان است که در آن می‌توانید انواع کالاها، از سوغاتی‌ها و صنایع دستی گرفته تا لباس و لوازم خانگی، را خریداری کنید.


روز چهارم: بازدید از جزایر پرنس و کشتی‌سواری در تنگه بسفر


در روز چهارم، از جزایر پرنس دیدن خواهید کرد. این جزایر در دریای مرمره قرار دارند و مکانی آرام و دنج برای استراحت و تفریح هستند. در این جزایر می‌توانید از سواحل زیبا، پارک‌ها و موزه‌ها دیدن کنید.

 همچنین در این روز، از کشتی‌سواری در تنگه بسفر نیز لذت خواهید برد. تنگه بسفر استانبول را به دو بخش اروپایی و آسیایی تقسیم می‌کند و یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم این شهر است.


روز پنجم: بازدید از مسجد سلیمانیه و بازگشت به خانه 


در روز پنجم، از مسجد سلیمانیه، یکی دیگر از مساجد تاریخی استانبول، دیدن خواهید کرد. این مسجد توسط معمار معروف معمار سنان ساخته شده است و یکی از شاهکارهای معماری اسلامی است. پس از بازدید از این مسجد، زمان آن فرا می‌رسد که به خانه بازگردید. 


تور استانبول 4 شب و 5 روز سفری کوتاه اما خاطره‌انگیز است که فرصت آشنایی با تاریخ و فرهنگ ترکیه را برای شما فراهم می‌کند. در این سفر، شما می‌توانید از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی مهم این شهر، مانند مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی، کاخ توپکاپی، بازار بزرگ و جزایر پرنس، دیدن کنید. همچنین، می‌توانید از امکانات تفریحی و گردشگری استانبول، مانند کشتی‌سواری در تنگه بسفر، استفاده کنید.

اطلاعات سفر
عنوان : تور استانبول 4 شب و 5 روز
021-66595040(20 خط)