آسان هجرت

تور بانکوک پاتایا | هتل های سه ستاره

اطلاعات کامل تورها

شهر :
بانکوک پاتایا
دانلود پکیج :
برنامه سفر

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی آسان هجرت از شرکت های معتبر دارای مجوز فعالیت از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و سازمان هواپیمایی کشوری و دارای نماد اعتماد و تجارت و نشان ملی ثبت و عضو اتحادیه با بیش از دو دهه سابقه کار با شعار ایرانی لایق بهترین هاست، همکاری خود را با استفاده از برترین مدیران و کارمندان با هدف جلب رضایت و اعتماد مشتریان با بهترین خدمات ، فعالیت خود را آغاز نموده است . 

آژانس آسان هجرت مجری مستقیم تورهای تایلند با بهترین قیمت و برترین کیفیت می باشد،ضمنا این آژانس طراح تورهای ویژه تایلند در بین آژانس های ایرانی است. 


خدمات سفر:


آژانس آسان هجرت در ضمن اجرای تور، اقدام به اخذ ویزا و تهیه بلیط و رزرو هتل و بیمه مسافرتی با ارائه واچر رسمی می نماید.


توضیحات تور

تور بانکوک پاتایا: هتل های سه ستاره


تایلند یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در جهان است. این کشور با جاذبه های گردشگری متنوع و فرهنگ غنی خود، هر ساله میزبان میلیون ها گردشگر از سراسر دنیا است. بانکوک، پایتخت تایلند، یکی از پرجمعیت ترین و مدرن ترین شهرهای دنیا است. این شهر با جاذبه های گردشگری تاریخی و فرهنگی خود، از جمله کاخ بزرگ، معبد بودای زمردی و بازار شناور، یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری تایلند است. پاتایا، یکی از شهرهای ساحلی تایلند، نیز با سواحل زیبا، مراکز خرید مدرن و شب زنده داری پرشور خود، یکی دیگر از مقاصد گردشگری محبوب در این کشور است.

تور بانکوک پاتایا یکی از محبوب ترین تورهای گردشگری در تایلند است. این تور به مسافران این امکان را می دهد تا از جاذبه های گردشگری دو شهر مهم تایلند، یعنی بانکوک و پاتایا، دیدن کنند.


هتل های سه ستاره در تور بانکوک پاتایا


هتل های سه ستاره در تور بانکوک پاتایا، گزینه مناسبی برای مسافرانی هستند که به دنبال اقامتی مقرون به صرفه و با کیفیت هستند. این هتل ها معمولاً امکانات و خدماتی مانند وای فای رایگان، تلویزیون، یخچال و حمام اختصاصی را ارائه می دهند.


انتخاب هتل مناسب در تور بانکوک پاتایا


در هنگام انتخاب هتل مناسب در تور بانکوک پاتایا، عوامل مختلفی را باید در نظر گرفت، از جمله:

 موقعیت هتل

 اگر می خواهید به راحتی به جاذبه های گردشگری دسترسی داشته باشید، باید هتل خود را در مرکز شهر یا نزدیک به جاذبه های مورد نظر خود انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید از جاذبه های گردشگری بانکوک مانند کاخ بزرگ، معبد بودای زمردی و بازار شناور دیدن کنید، بهتر است هتل خود را در مرکز شهر بانکوک انتخاب کنید.


 امکانات و خدمات هتل

 برخی از هتل ها امکانات و خدمات بیشتری نسبت به سایر هتل ها ارائه می دهند. به عنوان مثال، برخی از هتل ها دارای استخر، سونا، جکوزی، رستوران، بار و سایر امکانات تفریحی هستند. در هنگام انتخاب هتل، باید به امکانات و خدمات مورد نیاز خود توجه داشته باشید.


 قیمت هتل

 قیمت هتل ها در تور بانکوک پاتایا متفاوت است. قیمت هتل ها بسته به عواملی مانند موقعیت مکانی، امکانات و خدمات ارائه شده، نوع اتاق و زمان سفر متفاوت است. در هنگام انتخاب هتل، باید بودجه خود را در نظر بگیرید.


نکاتی برای رزرو هتل در تور بانکوک پاتایا


برای رزرو هتل در تور بانکوک پاتایا، می توانید از طریق آژانس های مسافرتی یا به صورت آنلاین اقدام کنید. هنگام رزرو هتل، باید نکات زیر را در نظر بگیرید:

تاریخ سفر خود را مشخص کنید.

نوع اتاق مورد نظر خود را انتخاب کنید.

امکانات و خدمات مورد نیاز خود را مشخص کنید.

بودجه خود را در نظر بگیرید.


هتل تاوانا بانکوک Tawana Bangkok


هتل تاوانا بانکوک یکی از بهترین هتل های سه ستاره در بانکوک است. این هتل در مرکز شهر بانکوک واقع شده است و دسترسی خوبی به جاذبه های گردشگری این شهر دارد. هتل تاوانا بانکوک دارای امکانات و خدماتی مانند وای فای رایگان، تلویزیون، یخچال و حمام اختصاصی است. همچنین، این هتل دارای استخر روباز و رستوران است.


هتل نانترا پلونچیت بانکوک Nantra Ploenchit Hotel Bangkok


هتل نانترا پلونچیت بانکوک یکی دیگر از هتل های سه ستاره باکیفیت در بانکوک است. این هتل در منطقه پلونچیت واقع شده است که یکی از مناطق تجاری و مدرن بانکوک است. هتل نانترا پلونچیت بانکوک دارای امکانات و خدماتی مانند وای فای رایگان، تلویزیون، یخچال و حمام اختصاصی است. همچنین، این هتل دارای استخر روباز و رستوران است.


هتل آی رزیدنس سیلم بانکوک I residence silom bangkok


هتل آی رزیدنس سیلم بانکوک هتلی زیبا و مدرن در منطقه سیلم بانکوک است. این هتل دارای امکانات و خدماتی مانند وای فای رایگان، تلویزیون، یخچال و حمام اختصاصی است. همچنین، این هتل دارای استخر روباز و رستوران است.


 هتل دنگ دریم بانکوک Dang Derm Hotel


هتل دنگ دریم بانکوک هتلی مقرون به صرفه و باکیفیت در منطقه کاخ بزرگ بانکوک است. این هتل دارای امکانات و خدماتی مانند وای فای رایگان، تلویزیون، یخچال و حمام اختصاصی است. همچنین، این هتل دارای رستوران است.


 هتل اوپِی دِ پاتایا Opey De Place Pattaya


هتل اوپِی دِ پاتایا هتلی زیبا و مدرن در نزدیکی ساحل پاتایا است. این هتل دارای امکانات و خدماتی مانند وای فای رایگان، تلویزیون، یخچال و حمام اختصاصی است. همچنین، این هتل دارای استخر روباز و رستوران است.


 هتل پالم گاردِن پاتایا Palm Garden Hotel



هتل پالم گاردِن پاتایا هتلی مقرون به صرفه و باکیفیت در نزدیکی ساحل پاتایا است. این هتل دارای امکانات و خدماتی مانند وای فای رایگان، تلویزیون، یخچال و حمام اختصاصی است. همچنین، این هتل دارای استخر روباز و رستوران است.


 هتل این هوس پاتایا Inn House Pattaya


هتل این هوس پاتایا هتلی کوچک و دنج در مرکز پاتایا است. این هتل دارای امکانات و خدماتی مانند وای فای رایگان، تلویزیون، یخچال و حمام اختصاصی است. همچنین، این هتل دارای رستوران است.


 هتل 247 بوتیک پاتایا 247Boutique Hotel


هتل 247 بوتیک پاتایا هتلی مدرن و شیک در مرکز پاتایا است. این هتل دارای امکانات و خدماتی مانند وای فای رایگان، تلویزیون، یخچال و حمام اختصاصی است. همچنین، این هتل دارای استخر روباز و رستوران است.


 هتل رویال پاتایا Royal Pattaya


هتل رویال پاتایا هتلی لوکس و مجلل در نزدیکی ساحل پاتایا است. این هتل دارای امکانات و خدماتی مانند وای فای رایگان، تلویزیون، یخچال و حمام اختصاصی است. همچنین، این هتل دارای استخر روباز، رستوران و سالن اسپا است.


 سخن آخر

تور بانکوک پاتایا یکی از محبوب ترین تورهای گردشگری در تایلند است. این تور به مسافران این امکان را می دهد تا از جاذبه های گردشگری دو شهر مهم تایلند، یعنی بانکوک و پاتایا، دیدن کنند.

هتل های سه ستاره در تور بانکوک پاتایا، گزینه مناسبی برای مسافرانی هستند که به دنبال اقامتی مقرون به صرفه و با کیفیت هستند. این هتل ها معمولاً امکانات و خدماتی مانند وای فای رایگان، تلویزیون، یخچال و حمام اختصاصی را ارائه می دهند.

با توجه به عواملی مانند موقعیت مکانی، امکانات و خدمات ارائه شده، نوع اتاق و زمان سفر، قیمت هتل ها در تور بانکوک پاتایا متفاوت است. در هنگام انتخاب هتل، باید بودجه خود را در نظر بگیرید.


اطلاعات سفر
عنوان : تور بانکوک پاتایا | هتل های سه ستاره
021-66595040(20 خط)