آسان هجرت

تور تایلند | تور پوکت

اطلاعات کامل تورها

شهر :
پوکت
دانلود پکیج :
برنامه سفر

تور تایلند | تور پوکت

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی آسان هجرت از شرکت های معتبر دارای مجوز فعالیت از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و سازمان هواپیمایی کشوری و دارای نماد اعتماد و تجارت و نشان ملی ثبت و عضو اتحادیه با بیش از دو دهه سابقه کار با شعار ایرانی لایق بهترین هاست، همکاری خود را با استفاده از برترین مدیران و کارمندان با هدف جلب رضایت و اعتماد مشتریان با بهترین خدمات ، فعالیت خود را آغاز نموده است .

آژانس آسان هجرت مجری مستقیم تورهای تایلند (پوکت) با بهترین قیمت و برترین کیفیت می باشد،ضمنا این آژانس طراح تورهای ویژه تایلند در بین آژانس های ایرانی است.


 خدمات سفر:


آژانس آسان هجرت در ضمن اجرای تور، اقدام به اخذ ویزا و تهیه بلیط و رزرو هتل و بیمه مسافرتی با ارائه واچر رسمی می نماید.


توضیحات تور

تور پوکت: سفری به بهشت استوایی


پوکت، بزرگ‌ترین جزیره تایلند و یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری جهان است. این جزیره با سواحل شنی سفید، آب‌های آبی فیروزه‌ای و جاذبه‌های گردشگری متنوع، هر ساله میزبان میلیون‌ها گردشگر از سراسر جهان است.


 موقعیت جغرافیایی پوکت


پوکت در جنوب غربی تایلند و در خلیج تایلند واقع شده است. این جزیره از شمال به استان کرابی، از جنوب به استان پاتانی، از شرق به استان سورات تانی و از غرب به خلیج تایلند محدود می‌شود. 


 آب و هوای پوکت


پوکت دارای آب و هوای گرمسیری است. دمای هوا در طول سال بین 25 تا 35 درجه سانتیگراد متغیر است. بهترین زمان برای سفر به پوکت، از ماه نوامبر تا ماه آوریل است که آب و هوا معتدل و آفتابی است. 


 حمل و نقل


برای سفر به پوکت، می‌توانید از طریق هوایی یا زمینی اقدام کنید. پروازهای مستقیمی از تهران به فرودگاه بین‌المللی پوکت (HKT) وجود دارد. همچنین می‌توانید با هواپیما به بانکوک رفته و از آنجا با پرواز یا کشتی به پوکت سفر کنید.


 جاذبه‌های گردشگری پوکت


پوکت جاذبه‌های گردشگری متنوعی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

 سواحل: پوکت دارای سواحل شنی سفید و آب‌های آبی فیروزه‌ای است که از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری این جزیره هستند. از جمله معروف‌ترین سواحل پوکت می‌توان به پاتونگ، کامالا، کاتاک و کارون اشاره کرد. 

جزایر اطراف: پوکت دارای چندین جزیره کوچک و بزرگ در اطراف خود است که از جمله آن‌ها می‌توان به جزیره Phi Phi، جزیره Koh Lanta و جزیره Koh Yao Noi اشاره کرد. 

جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی: پوکت دارای چندین جاذبه تاریخی و فرهنگی است که از جمله آن‌ها می‌توان به معبد Chalong، معبد Wat Phra Thong و معبد Wat Chalong اشاره کرد. 

فعالیت‌های تفریحی: پوکت دارای امکانات و فعالیت‌های تفریحی متنوعی است که از جمله آن‌ها می‌توان به غواصی، اسنورکلینگ، پاراسلینگ، جت اسکی، موج‌سواری و کایت‌سواری اشاره کرد. 


تورهای پوکت 


تورهای پوکت معمولاً شامل بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل، ترانسفر فرودگاهی و تورهای شهری و جزیره‌ای می‌شوند. مدت زمان این تورها معمولاً از 7 تا 10 روز است. 


 هزینه تور پوکت


هزینه تور پوکت به عوامل مختلفی از جمله زمان سفر، نوع هتل، مدت زمان تور و خدمات ارائه‌شده بستگی دارد.


نکاتی برای سفر به پوکت

برای سفر به پوکت، ویزای تایلند لازم است. 

واحد پول تایلند، بات است. 

زبان رسمی تایلند، تایلندی است. 

مردم تایلند بسیار مهربان و مهمان‌نواز هستند.

سواحل پوکت


پوکت دارای سواحل شنی سفید و آب‌های آبی فیروزه‌ای است که از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری این جزیره هستند. از جمله معروف‌ترین سواحل پوکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

پاتونگ: پاتونگ، معروف‌ترین ساحل پوکت است که با مراکز خرید، رستوران‌ها، کلاب‌های شبانه و تفریحات شبانه متعدد، یکی از شلوغ‌ترین و پرجنب‌وجوش‌ترین سواحل جهان است.

کامالا: کامالا، ساحلی آرام‌تر و خانوادگی‌تر از پاتونگ است که با فضای دنج و زیبای خود، گزینه مناسبی برای افرادی است که به دنبال آرامش و دوری از شلوغی هستند. 

کاتاک: کاتاک، ساحلی زیبا و خلوت با آب‌های آرام و شفاف است که برای شنا، غواصی و اسنورکلینگ بسیار مناسب است.

کارون: کارون، ساحلی طولانی و باریک با سواحل شنی سفید و آب‌های زلال است که برای شنا، آفتاب گرفتن و پیاده‌روی بسیار مناسب است.


جزایر اطراف پوکت


پوکت دارای چندین جزیره کوچک و بزرگ در اطراف خود است که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

جزیره Phi Phi: جزیره Phi Phi، یکی از محبوب‌ترین جزایر اطراف پوکت است که با سواحل شنی سفید، آب‌های آبی فیروزه‌ای و صخره‌های آهکی زیبا، به یکی از زیباترین مقاصد گردشگری جهان تبدیل شده است. 

جزیره Koh Lanta: جزیره Koh Lanta، جزیره‌ای آرام و بکر با سواحل زیبا و جنگل‌های سرسبز است که گزینه مناسبی برای افرادی است که به دنبال آرامش و طبیعت‌گردی هستند.

جزیره Koh Yao Noi: جزیره Koh Yao Noi، جزیره‌ای کوچک و زیبا با سواحل شنی سفید، آب‌های زلال و فضای دنج و آرام است که گزینه مناسبی برای افراد و خانواده‌هایی است که به دنبال آرامش و دوری از شلوغی هستند.


 جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی پوکت


پوکت دارای چندین جاذبه تاریخی و فرهنگی است که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

معبد Chalong: معبد Chalong، یکی از مهم‌ترین معابد تایلند است که با مجسمه طلایی بودای بزرگ، یکی از نمادهای پوکت محسوب می‌شود. 

معبد Wat Phra Thong: معبد Wat Phra Thong، معبدی تاریخی است که در آن مجسمه‌ای طلایی از بودا قرار دارد که گفته می‌شود بیش از 1000 سال قدمت دارد.

معبد Wat Chalong: معبد Wat Chalong، یکی دیگر از مهم‌ترین معابد تایلند است که با فضای آرامش‌بخش و زیبای خود، یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری پوکت محسوب می‌شود. 


فعالیت‌های تفریحی پوکت 


پوکت دارای امکانات و فعالیت‌های تفریحی متنوعی است که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

غواصی: پوکت یکی از بهترین مقاصد غواصی در جهان است. آب‌های زلال و مرجان‌های رنگارنگ اطراف پوکت، مقصدی عالی برای غواصان و اسنورکلرها است.

پاراسلینگ: پاراسلینگ، یکی از محبوب‌ترین تفریحات آبی در پوکت است که در آن شما با یک چتر نجات به یک قایق موتوری متصل شده و بر فراز آب‌های خلیج تایلند پرواز می‌کنید.

جت اسکی: جت اسکی، یکی دیگر از تفریحات آبی پرطرفدار در پوکت است که در آن می‌توانید با یک جت اسکی، بر روی آب‌های خلیج تایلند گشت‌وگذار کنید.

موج‌سواری: پوکت یکی از بهترین مقاصد موج‌سواری در جهان است. سواحل پاتونگ و کاتاک، از محبوب‌ترین سواحل پوکت برای موج‌سواری هستند.

کایت‌سواری: کایت‌سواری، یکی دیگر از تفریحات آبی هیجان‌انگیز در پوکت است که در آن شما با یک کایت بزرگ، بر روی آب‌های خلیج تایلند پرواز می‌کنید.


نتیجه‌گیری

 پوکت، جزیره‌ای زیبا و دیدنی در تایلند است که می‌تواند سفری فراموش‌نشدنی را برای شما رقم بزند. اگر به دنبال یک تعطیلات رویایی در یک بهشت استوایی هستید، پوکت گزینه مناسبی برای شماست.


اطلاعات سفر
عنوان : تور تایلند | تور پوکت
021-66595040(20 خط)