آسان هجرت

تور تایلند | تور کرابی پوکت فی فی

اطلاعات کامل تورها

دانلود پکیج :
برنامه سفر

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی آسان هجرت از شرکت های معتبر دارای مجوز فعالیت از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و سازمان هواپیمایی کشوری و دارای نماد اعتماد و تجارت و نشان ملی ثبت و عضو اتحادیه با بیش از دو دهه سابقه کار با شعار ایرانی لایق بهترین هاست، همکاری خود را با استفاده از برترین مدیران و کارمندان با هدف جلب رضایت و اعتماد مشتریان با بهترین خدمات ، فعالیت خود را آغاز نموده است .

آژانس آسان هجرت مجری مستقیم تورهای تایلند با بهترین قیمت و برترین کیفیت می باشد،ضمنا این آژانس طراح تورهای ویژه تایلند در بین آژانس های ایرانی است. 


خدمات سفر: 


آژانس آسان هجرت در ضمن اجرای تور، اقدام به اخذ ویزا و تهیه بلیط و رزرو هتل و بیمه مسافرتی با ارائه واچر رسمی می نماید.


توضیحات تور

تایلند، سرزمین لبخندها


تایلند، کشوری در جنوب شرقی آسیا، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری جهان است. این کشور با طبیعت زیبا، فرهنگ غنی و مردمی خونگرم، هر ساله میزبان میلیون‌ها گردشگر از سراسر دنیا است. 


 کرابی، سرزمین غارها و صخره‌ها 


کرابی، یکی از استان‌های جنوبی تایلند، به‌خاطر مناظر طبیعی منحصربه‌فردش، به‌ویژه غارها و صخره‌های آهکی، شهرت دارد. این استان با بیش از 800 جزیره، یکی از بزرگ‌ترین مناطق جزیره‌ای در تایلند است.



غارهای کرابی


کرابی به‌خاطر غارهای آهکی زیبایش شهرت دارد. برخی از این غارها، مانند غار وات فو، غار پری و غار وات تام، از اهمیت تاریخی و مذهبی برخوردارند.

غار وات فو، یکی از بزرگ‌ترین غارهای کرابی، محل زندگی بوداییان بودایی در قرن 14 است. این غار با مجسمه‌های بودا، نقاشی‌های دیواری و حکاکی‌های سنگی، یکی از جاذبه‌های گردشگری محبوب کرابی است.

غار پری، یکی دیگر از غارهای محبوب کرابی، به‌خاطر سنگ‌های آهکی عجیب‌وغریبش شهرت دارد. این غار با فضایی وهم‌انگیز و سحرانگیز، یکی از جاذبه‌های گردشگری هیجان‌انگیز کرابی است. 

غار وات تام، یکی از قدیمی‌ترین غارهای کرابی، محل زندگی بوداییان بودایی در قرن 9 است. این غار با مجسمه‌های بودا، نقاشی‌های دیواری و حکاکی‌های سنگی، یکی از جاذبه‌های گردشگری تاریخی کرابی است.


صخره‌های کرابی 


کرابی به‌خاطر صخره‌های آهکی خیره‌کننده‌اش نیز شهرت دارد. برخی از این صخره‌ها، مانند صخره‌های لین پیانگ، صخره‌های راک اسپرینگز و صخره‌های پو کت، از مناظر طبیعی شگفت‌انگیز کرابی هستند.

صخره‌های لین پیانگ، مجموعه‌ای از صخره‌های آهکی بلند و باریک، در نزدیکی شهر کرابی هستند. این صخره‌ها، به‌خاطر شکل منحصربه‌فردشان، یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری کرابی هستند.

صخره‌های راک اسپرینگز، مجموعه‌ای از صخره‌های آهکی با آبشارهای کوچک، در نزدیکی شهر کرابی هستند. این صخره‌ها، به‌خاطر چشم‌انداز زیبا و آرامش‌بخششان، یکی از جاذبه‌های گردشگری محبوب کرابی هستند. 

صخره‌های پو کت، مجموعه‌ای از صخره‌های آهکی بلند، در نزدیکی شهر پوکت هستند. این صخره‌ها، به‌خاطر شکل منحصربه‌فردشان، یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری پوکت هستند.



 جزایر فی فی، بهشت روی زمین


جزایر فی فی، مجموعه‌ای از شش جزیره زیبا در دریای آندامان، در نزدیکی کرابی هستند. این جزایر به‌خاطر سواحل شنی سفید، آب‌های زلال و صخره‌های آهکی خیره‌کننده‌شان، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در تایلند محسوب می‌شوند.


ساحل مایا، نماد جزایر فی فی

ساحل مایا، یکی از زیباترین سواحل جهان، در جزیره فی فی لی قرار دارد. این ساحل به‌خاطر صخره‌های آهکی خیره‌کننده‌اش، یکی از محبوب‌ترین مکان‌های گردشگری در تایلند است.



جزیره مو کو فی فی دون، جزیره‌ای بکر و دست‌نخورده

جزیره مو کو فی فی دون، کوچک‌ترین و بکرترین جزیره فی فی است. این جزیره به‌خاطر سواحل شنی سفید، آب‌های زلال و جنگل‌های سرسبزش، یکی از محبوب‌ترین مکان‌های گردشگری در تایلند است.

جزایر فی فی، مقصدی برای همه سلیقه‌ها جزایر فی فی مقصدی برای همه سلیقه‌ها است. اگر به دنبال آرامش و دوری از شلوغی هستید، می‌توانید در سواحل شنی سفید جزیره مو کو فی فی دون استراحت کنید. اگر به دنبال هیجان و ماجراجویی هستید، می‌توانید در سواحل جزیره فی فی لی شنا کنید، غواصی کنید یا اسکی روی آب انجام دهید.


 پوکت، جزیره‌ای رویایی


پوکت، بزرگ‌ترین جزیره تایلند، یکی دیگر از مقاصد گردشگری محبوب در این کشور است. این جزیره با سواحل شنی سفید، آب‌های زلال، تفریحات آبی متنوع و زندگی شبانه پرجنب‌وجوش، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای گردشگران رقم می‌زند.

سواحل پوکت 


پوکت به‌خاطر سواحل شنی سفید و آب‌های زلالش شهرت دارد. برخی از سواحل محبوب پوکت، مانند ساحل پاتونگ، ساحل کارون و ساحل کاتا، هر ساله میزبان میلیون‌ها گردشگر از سراسر دنیا هستند. 


تفریحات آبی پوکت


پوکت مقصدی عالی برای علاقه‌مندان به تفریحات آبی است. این جزیره امکانات تفریحات آبی متنوعی مانند غواصی، اسکی روی آب، پاراسلینگ و جت اسکی را ارائه می‌دهد. 


جمع‌بندی 


کرابی، جزایر فی فی و پوکت، سه مقصد گردشگری محبوب در تایلند هستند. این سه منطقه با طبیعت زیبا، فرهنگ غنی و امکانات متنوع، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای گردشگران رقم می‌زنند.




اطلاعات سفر
عنوان : تور تایلند | تور کرابی پوکت فی فی
021-66595040(20 خط)