آسان هجرت

تور سرعین از تهران

اطلاعات کامل تورها

دانلود پکیج :
برنامه سفر

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی آسان هجرت از شرکت های معتبر دارای مجوز فعالیت از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و سازمان هواپیمایی کشوری و دارای نماد اعتماد و تجارت و نشان ملی ثبت و عضو اتحادیه با بیش از دو دهه سابقه کار با شعار ایرانی لایق بهترین هاست، همکاری خود را با استفاده از برترین مدیران و کارمندان با هدف جلب رضایت و اعتماد مشتریان با بهترین خدمات ، فعالیت خود را آغاز نموده است. 

آژانس آسان هجرت مجری مستقیم تورهای سرعین اردبیل با بهترین قیمت و برترین کیفیت می باشد،ضمنا این آژانس طراح تورهای ویژه سرعین اردبیل در بین آژانس های ایرانی است. 


خدمات سفر:


آژانس آسان هجرت در ضمن اجرای تور، اقدام به اخذ ویزا و تهیه بلیط و رزرو هتل و بیمه مسافرتی با ارائه واچر رسمی می نماید.


توضیحات تور

تور سرعین از تهران: سفری به سرزمین آب‌های گرم و طبیعت زیبا


سرعین، شهری زیبا و خوش آب و هوا در استان اردبیل است که به دلیل چشمه‌های آب گرم فراوان و طبیعت بکر خود، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در ایران محسوب می‌شود. این شهر در فاصله‌ی حدود 30 کیلومتری شهر اردبیل واقع شده و به دلیل دسترسی آسان و امکانات رفاهی مناسب، می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای یک سفر کوتاه‌مدت و آرامش‌بخش باشد.


بهترین زمان سفر به سرعین


بهترین زمان سفر به سرعین، فصل تابستان است. در این فصل، هوا معتدل و خنک است و می‌توانید از آب‌های گرم سرعین نهایت لذت را ببرید. البته اگر قصد دارید از پیست اسکی آلوارس نیز دیدن کنید، فصل زمستان نیز گزینه‌ی مناسبی است. 


نحوه‌ی سفر به سرعین


برای سفر به سرعین، می‌توانید از دو طریق هوایی و زمینی اقدام کنید.


سفر هوایی به سرعین


مسیر هوایی از تهران به سرعین کوتاه‌ترین و سریع‌ترین مسیر است. پروازهای مستقیم تهران به سرعین از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی تهران انجام می‌شود و مدت زمان پرواز حدود 1 ساعت و 30 دقیقه است.


سفر زمینی به سرعین


اگر قصد دارید با اتوبوس به سرعین سفر کنید، باید ابتدا به شهر تبریز بروید و سپس از آنجا با اتوبوس‌های بین‌شهری به سرعین بروید. مدت زمان سفر زمینی از تهران به سرعین حدود 8 ساعت است. 


خدمات تور سرعین


تورهای سرعین معمولاً شامل موارد زیر هستند:

بلیط هواپیما یا اتوبوس

اقامت در هتل

صبحانه

ترانسفر فرودگاهی یا ترمینال

گشت‌های شهری


جاذبه‌های گردشگری سرعین


سرعین جاذبه‌های گردشگری بسیاری دارد که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:


چشمه‌های آب گرم سرعین

سرعین به دلیل داشتن بیش از 70 چشمه‌ی آب گرم، به عنوان قطب آب درمانی ایران شناخته می‌شود. این چشمه‌ها دارای خواص درمانی بسیاری هستند و برای درمان بیماری‌های مختلفی از جمله بیماری‌های پوستی، بیماری‌های عصبی و بیماری‌های گوارشی مورد استفاده قرار می‌گیرند.


دریاچه شورابیل


دریاچه شورابیل یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری سرعین است. این دریاچه در شمال شهر سرعین واقع شده و به دلیل وجود املاح فراوان در آب خود، رنگ آبی مایل به سبز دارد.


تپه آناهیتا


تپه آناهیتا یکی از آثار تاریخی مهم سرعین است که قدمت آن به دوران پیش از اسلام باز می‌گردد. این تپه در شمال شرقی شهر سرعین واقع شده و در گذشته محل ساخت یک آتشکده بوده است.


پیست اسکی آلوارس


پیست اسکی آلوارس یکی از بهترین پیست‌های اسکی ایران است که در ارتفاع 3200 متری از سطح دریا واقع شده است. این پیست در زمستان یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در سرعین است.


هزینه‌ی تور سرعین


هزینه‌ی تور سرعین بسته به نوع تور، مدت زمان سفر، هتل محل اقامت و سایر عوامل متفاوت است. به طور کلی، هزینه‌ی تورهای هوایی سرعین از تورهای زمینی بیشتر است.


سخن پایانی


سرعین شهری زیبا و جذاب است که می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای یک سفر کوتاه‌مدت و آرامش‌بخش باشد. اگر به دنبال یک سفر لذت‌بخش هستید، تور سرعین می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.



اطلاعات سفر
عنوان : تور سرعین از تهران
021-66595040(20 خط)