آسان هجرت

تور قبرس جنوبی | تور لارناکا

اطلاعات کامل تورها

کشور :
قبرس
شهر :
لارناکا
دانلود پکیج :
توضیحات تور

آژانس آسان هجرت مجری مستقیم تورهای قبرس با بهترین قیمت و برترین کیفیت می باشد،ضمنا این آژانس طراح تورهای ویژه لارناکا در بین آژانس های ایرانی است. خدمات سفر: آژانس آسان هجرت در ضمن اجرای تور اقدام به اخذ ویزا و تهیه بلیط و رزرو هتل و بیمه مسافرتی با ارائه واچر رسمی می نماید.


تور لارناکا در قبرس جنوبی


لارناکا یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در قبرس جنوبی است. این شهر زیبا با سواحل شنی، آب‌های فیروزه‌ای و جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی فراوان، هر ساله گردشگران زیادی را از سراسر جهان به خود جذب می‌کند.





 آب و هوا در لارناکا


لارناکا دارای آب و هوای مدیترانه‌ای است. تابستان‌ها در این شهر گرم و خشک و زمستان‌ها معتدل و بارانی است. میانگین دمای هوا در تابستان 28 درجه سانتیگراد و در زمستان 17 درجه سانتیگراد است.



جاذبه‌های گردشگری در لارناکا


لارناکا دارای جاذبه‌های گردشگری متعددی است که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

قلعه لارناکا: این قلعه تاریخی در قرن 12 میلادی توسط شوالیه‌های هوسپیتالر ساخته شد. کلیسای سنت لازاروس: این کلیسا در محل دفن لازاروس، مردی که عیسی مسیح او را زنده کرد، واقع شده است. کلیسای سنت نیکولاس: این کلیسای زیبا در قرن 15 میلادی ساخته شد و دارای یک گنبد طلایی رنگ است. موزه باستان‌شناسی لارناکا: این موزه دارای مجموعه‌ای از آثار باستانی از جمله تندیس‌ها، سفال‌ها و سکه‌های متعلق به دوران باستان است. ساحل لارناکا: این ساحل شنی یکی از محبوب‌ترین سواحل قبرس است.



فعالیت‌های گردشگری در لارناکا

در کنار بازدید از جاذبه‌های گردشگری، گردشگران در لارناکا می‌توانند از فعالیت‌های گردشگری مختلفی نیز لذت ببرند. از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: شنا و آفتاب‌گیری در سواحل لارناکا غواصی و اسنورکلینگ در آب‌های اطراف لارناکا بازدید از موزه‌ها و گالری‌های هنری لارناکا مشاهده مناظر طبیعی لارناکا از جمله کوه‌های Troodos و دریاچه Morphou خرید سوغاتی از بازارهای سنتی لارناکا





تورهای لارناکا

تورهای لارناکا معمولاً شامل بلیط هواپیما، اقامت در هتل، ترانسفر فرودگاهی و بیمه مسافرتی می‌شوند. مدت زمان این تورها معمولاً از 3 تا 7 روز است.


سخن پایانی

لارناکا یک مقصد گردشگری عالی برای افرادی است که به دنبال یک تعطیلات ساحلی، تاریخی و فرهنگی هستند. این شهر زیبا با جاذبه‌های گردشگری متعدد و آب و هوای مدیترانه‌ای، می‌تواند تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای گردشگران رقم بزند.


شرکت آسان هجرت با سالها سابقه فعالیت در زمینه گردشگری، یکی از معتبرترین شرکت‌های مسافرتی در ایران است. این شرکت با بهره‌گیری از کادری مجرب و متخصص، تورهای متنوعی به مقاصد مختلف در سراسر جهان برگزار می‌کند.


 تور لارناکا با آسان هجرت

 

تور لارناکا با آسان هجرت شامل خدمات زیر است:

بلیط رفت و برگشت هواپیما

اقامت در هتل‌های باکیفیت

ترانسفر فرودگاهی

بیمه مسافرتی

راهنمای فارسی‌زبان


برنامه تور 


تور لارناکا با آسان هجرت معمولاً به مدت 4 تا 7 روز برگزار می‌شود. برای اطلاعات بیشتر از برنامه این تور می توانید با آسان هجرت تماس حاصل نمایید.



اطلاعات سفر
عنوان : تور قبرس جنوبی | تور لارناکا
021-66595040(20 خط)