آسان هجرت

تور مالزی | تور لنکاوی

اطلاعات کامل تورها

کشور :
مالزی
شهر :
لنکاوی
دانلود پکیج :
برنامه سفر

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی آسان هجرت از شرکت های معتبر دارای مجوز فعالیت از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و سازمان هواپیمایی کشوری و دارای نماد اعتماد و تجارت و نشان ملی ثبت و عضو اتحادیه با بیش از دو دهه سابقه کار با شعار ایرانی لایق بهترین هاست، همکاری خود را با استفاده از برترین مدیران و کارمندان با هدف جلب رضایت و اعتماد مشتریان با بهترین خدمات ، فعالیت خود را آغاز نموده است .

آژانس آسان هجرت مجری مستقیم تورهای مالزی (لنکاوی) با بهترین قیمت و برترین کیفیت می باشد،ضمنا این آژانس طراح تورهای ویژه مالزی در بین آژانس های ایرانی است. 


 خدمات سفر:


 آژانس آسان هجرت در ضمن اجرای تور، اقدام به اخذ ویزا و تهیه بلیط و رزرو هتل و بیمه مسافرتی با ارائه واچر رسمی می نماید.


توضیحات تور

تور مالزی لنکاوی: سفری به دنیای رویایی


مالزی یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در آسیا است که با جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی متنوع خود، سالانه میزبان میلیون‌ها گردشگر از سراسر جهان است. یکی از زیباترین و جذاب‌ترین مناطق مالزی، جزیره لنکاوی است که با طبیعت بکر و دست‌نخورده خود، بهشت رویایی گردشگران محسوب می‌شود. 


موقعیت جغرافیایی لنکاوی


جزیره لنکاوی در شمال غربی مالزی و در نزدیکی سواحل خلیج تنگه مالاکا قرار دارد. این جزیره از 99 جزیره کوچک و بزرگ تشکیل شده است که بزرگ‌ترین آن‌ها، جزیره لنکاوی اصلی است.


آب و هوای لنکاوی


 آب و هوای لنکاوی گرم و مرطوب است. بهترین زمان سفر به این جزیره، فصل خشک که از ماه آوریل تا اکتبر ادامه دارد، است. در این فصل، هوا آفتابی و صاف است و میزان بارندگی کم است.


جاذبه‌های گردشگری لنکاوی


لنکاوی جاذبه‌های گردشگری متنوعی دارد که هر علاقه‌مندی را به خود جذب می‌کند. از جمله مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری این جزیره می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

غارهای مارینا: این غارهای زیبا که در مرکز جزیره لنکاوی اصلی قرار دارند، یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری این جزیره هستند. در این غارها، می‌توانید شاهد ستون‌ها و طاق‌های آهکی زیبا و همچنین نقاشی‌های دیواری باستانی باشید.

پارک ملی لنکاوی: این پارک ملی که مساحتی بالغ بر 300 کیلومتر مربع دارد، زیستگاه انواع مختلفی از گیاهان و جانوران است. در این پارک، می‌توانید از جنگل‌های بارانی، سواحل شنی سفید، آبشارهای زیبا و همچنین دهکده‌های سنتی مالایی دیدن کنید. 

آکواریوم لنکاوی: این آکواریوم که یکی از بزرگ‌ترین آکواریوم‌های مالزی است، میزبان بیش از 5000 گونه مختلف از آبزیان است. در این آکواریوم، می‌توانید شاهد ماهی‌های رنگارنگ، کوسه‌ها، لاک‌پشت‌ها و سایر آبزیان باشید.

پارک آبی سون وست: این پارک آبی که یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی مالزی است، دارای انواع مختلف سرسره‌های آبی، استخرها و امکانات تفریحی دیگر است. 

جزیره تیدو: این جزیره کوچک که در نزدیکی جزیره لنکاوی اصلی قرار دارد، به دلیل سواحل شنی سفید، آب‌های زلال و مرجان‌های زیبا خود، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری برای غواصی و شنا است. 


امکانات گردشگری لنکاوی


لنکاوی دارای امکانات گردشگری متنوعی است که نیازهای گردشگران را به خوبی برآورده می‌کند. در این جزیره، می‌توانید هتل‌ها و اقامتگاه‌های متنوعی با قیمت‌های مختلف پیدا کنید. همچنین، انواع رستوران‌ها و کافه‌ها با غذاهای بین‌المللی و محلی در این جزیره وجود دارند. علاوه بر این، لنکاوی دارای مراکز خرید مدرن، مراکز تفریحی و همچنین جاذبه‌های فرهنگی متعددی است.


نحوه سفر لنکاوی


برای سفر به لنکاوی، می‌توانید از طریق هواپیما یا کشتی اقدام کنید. فاصله هوایی تهران تا لنکاوی حدود 5 ساعت است. همچنین، می‌توانید از طریق کشتی از شهر کوالالامپور به لنکاوی سفر کنید.


هزینه سفر لنکاوی


هزینه سفر به لنکاوی بسته به مدت اقامت، نوع اقامتگاه، نوع غذا و فعالیت‌های گردشگری، متفاوت است. به طور کلی، هزینه سفر به لنکاوی نسبت به سایر کشورهای آسیایی، بالاتر است.


سخن آخر 


لنکاوی یکی از زیباترین و جذاب‌ترین مقاصد گردشگری در آسیا است که می‌تواند تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای شما رقم بزند. اگر به دنبال سفری به یادماندنی به دنیای رویایی هستید، حتماً لنکاوی را در برنامه سفر خود قرار دهید.


اطلاعات سفر
عنوان : تور مالزی | تور لنکاوی
021-66595040(20 خط)