آسان هجرت

تور مالزی | تور کوالالامپور هفت شب

اطلاعات کامل تورها

کشور :
مالزی
شهر :
کوالالامپور
دانلود پکیج :
برنامه سفر

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی آسان هجرت از شرکت های معتبر دارای مجوز فعالیت از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و سازمان هواپیمایی کشوری و دارای نماد اعتماد و تجارت و نشان ملی ثبت و عضو اتحادیه با بیش از دو دهه سابقه کار با شعار ایرانی لایق بهترین هاست، همکاری خود را با استفاده از برترین مدیران و کارمندان با هدف جلب رضایت و اعتماد مشتریان با بهترین خدمات ، فعالیت خود را آغاز نموده است .

آژانس آسان هجرت مجری مستقیم تورهای مالزی با بهترین قیمت و برترین کیفیت می باشد،ضمنا این آژانس طراح تورهای ویژه مالزی در بین آژانس های ایرانی است.


خدمات سفر:


آژانس آسان هجرت در ضمن اجرای تور، اقدام به اخذ ویزا و تهیه بلیط و رزرو هتل و بیمه مسافرتی با ارائه واچر رسمی می نماید.


توضیحات تور

تور کوالالامپور 7 شب: سفری به قلب مالزی

کوالالامپور، پایتخت مالزی، شهری مدرن و پر جنب و جوش است که هر ساله میزبان میلیون ها گردشگر از سراسر جهان است. این شهر ترکیبی از فرهنگ های مختلف، از جمله فرهنگ مالایی، چینی، هندی و اروپایی است که آن را به یک مقصد گردشگری جذاب تبدیل کرده است. 


جاذبه های گردشگری کوالالامپور 


کوالالامپور جاذبه های گردشگری فراوانی دارد که هر سلیقه ای را راضی می کند. برخی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری این شهر عبارتند از:

برج‌های پتروناس: دو برج دوقلوی پتروناس، با ارتفاع 451 متر، بلندترین ساختمان های دوقلوی جهان هستند. این برج ها یکی از نمادهای شهر کوالالامپور هستند و از جاذبه های گردشگری محبوب این شهر محسوب می شوند. 

کاخ سلطنتی ایستانا نگار: این کاخ، محل اقامت رسمی پادشاه مالزی است. کاخ ایستانا نجار یکی از زیباترین کاخ های سلطنتی در جهان است و بازدید از آن برای گردشگران بسیار جذاب است.

مسجد ملی مالزی: این مسجد، بزرگترین مسجد در مالزی است و یکی از زیباترین مساجد در جهان محسوب می شود. مسجد ملی مالزی با معماری منحصر به فرد خود، یکی از جاذبه های گردشگری محبوب کوالالامپور است.

باغ های گیاه شناسی کوالالامپور: این باغ ها، یکی از بزرگترین باغ های گیاه شناسی در جهان هستند و در خود بیش از 6000 گونه گیاهی از سراسر جهان را جای داده اند. باغ های گیاه شناسی کوالالامپور، مکانی عالی برای آرامش و لذت بردن از طبیعت است. 

محله چینی: این محله، یکی از بزرگترین محله های چینی در خارج از چین است و یکی از پر جنب و جوش ترین مناطق کوالالامپور محسوب می شود. محله چینی، مکانی عالی برای تجربه فرهنگ و غذاهای چینی است.

محله هندی: این محله، یکی از بزرگترین محله های هندی در خارج از هند است و یکی از رنگارنگ ترین مناطق کوالالامپور محسوب می شود. محله هندی، مکانی عالی برای تجربه فرهنگ و غذاهای هندی است. 


 تور 7 شب کوالالامپور


فرصتی عالی برای بازدید از جاذبه های گردشگری این شهر و تجربه فرهنگ و غذاهای مالزی است. این تور معمولاً شامل موارد زیر است:


بلیط رفت و برگشت هواپیما

هتل 5 ستاره با صبحانه

گشت های شهری با راهنمای فارسی زبان

بیمه مسافرتی


برنامه تور 7 شب کوالالامپور 


روز اول:

ورود به فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور

ترانسفر به هتل 

تحویل اتاق

گشت شهری با راهنمای فارسی زبان


 روز دوم:

بازدید از برج های پتروناس 

بازدید از کاخ سلطنتی ایستانا نجار


روز سوم: 

بازدید از مسجد ملی مالزی 

بازدید از باغ های گیاه شناسی کوالالامپور


روز چهارم: 

بازدید از محله چینی

خرید سوغاتی


روز پنجم:

بازدید از محله هندی 

تجربه غذاهای محلی


روز ششم:

آزاد 


روز هفتم:

خروج از فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور


اطلاعات سفر
عنوان : تور مالزی | تور کوالالامپور هفت شب
021-66595040(20 خط)