آسان هجرت

تور اروپا | تور ونیز و وین

اطلاعات کامل تورها

شهر :
ونیز
دانلود پکیج :
توضیحات تور

آژانس آسان هجرت مجری مستقیم تورهای اروپا با بهترین قیمت و برترین کیفیت می باشد،ضمنا این آژانس طراح تورهای ویژه ونیز و وین در بین آژانس های ایرانی است. خدمات سفر: آژانس آسان هجرت در ضمن اجرای تور اقدام به اخذ ویزا و تهیه بلیط و رزرو هتل و بیمه مسافرتی با ارائه واچر رسمی می نماید. درباره ونیز ونیز به شهر کانال‌ها مشهور است و با جمعیتی بالغ بر هفت میلیون نفر مرکز ناحیه ونتو است. شهر ونیز در شمال ایتالیا و در میان دریای آدریاتیک قرار گرفته است ونیز بصورت جزیره‌های کوچکی است و خشکی‌ها به وسیله کانال‌ها از هم جدا شده اند و تردد در شهر به وسیله قایق صورت می گیرد. شهر ونیز یکی از شهرهای توریست پذیر جهان است و سالانه میلیون ها توریست به این شهر میروند از دیدنی های این شهر میتوان به میدان سن مارکو محل دفن مرقس یکی‌ از حواریون حضرت مسیح که به سن مارکو مشهور است را نام برد. جاذبه هاي توريستي ونیز کل شهر بخودی خود یک چشم‌انداز بی‌نظیر است، چیزی که در تمام دنیا مانندی ندارد. بهترین راه برای گردش در ونیز قدم‌ زدن است. خیابان سنت مارکز اسکوآر (St Mark’s Square) اگر شما صادقانه بخواهید امپراطوران پیشین ونیز را درک کنید اینجا جایی است که باید از آن دیدن کنید. در اطراف میدان، قصر سلطنتی سنت مارکز (St Mark’s) را پیدا خواهید کرد، مزین به صف غیر قابل باوری از گنج های غارت شده و کاخ دوجز (Doge’s) با اتاق‌های ایالتی عالی اش و برج ساعتی باشکوهش و برج کلیسا، در جایی که شما می‌توانید چشم‌اندازی پر زرق و برق از ونیز داشته باشید. Ca’ Rezzonico اینجا در 1756 ساخته شد. بالغ بر گذشت 100 سال از نخستین روز ساخت آن، Longhena’s Palazzo یکی از زیباترین اماکن در کل شهر است. Ca’ Rezzonico, Dorsoduro Ca’ Pesaro Ca’ Pesaro موزه مدرن هنری شهر است و در یک Palazzo قدیمی واقع شده است. اکثر هنرهای مهیج را می‌توان در دپارتمان هنر شرقی پیدا کرد. آدرس: Fondamenta Pesaro, Santa Croce 2070 اینترنت: www.museiciviciveneziani.it Rialto Fish Market از بازار در طول هفته دیدن کنید. ماهی فروشان، صحنه های هیاهو، نمای خارجی قدیمی و کانال ؛ همگی را در یک تجربه می توان دید. بهترین مغازه های قصابی شهر نیز در همین محل قرار دارند. مراکز خرید ونیز اگر مدت اقامت تان در ونیز محدود است و شهر را هم خوب نمی شناسید، هر وقت چیزی دیدید که می پسندید، همان موقع و از همان جا آن را بخرید. هیچ تضمینی نیست که بعدا دوباره چشمتان به آن فروشگاه بیافتد. انتظار داشتتید در ونیز خبری از مغازه‌های طراحان لباس نباشد؟ اشتباه می‌کردید. در ونیز هم مثل بقیه‌ شهرهای مهم ایتالیا، مارک‌های معروف لباس فراوان پیدا می شود. خیابان های اطراف میدان سن مارکو پر است از اسم های آشنا : مارک‌های گوچی، پرادا، آرمانی، ورساچه و... آن حوالی شعبه دارند. دور و بر کاله دلا ماندولا و کامپو سنتو استفانو هم بوتیک‌های خوبی پیدا می‌شود که گر چه شاید به آن معروفی نباشند، اما اجناس زیبا و تکی از قبیل انواع لباس، کفش، کیف‌دستی و... را عرضه می‌کنند.

مختصري درباره ي وين وین سومین شهر دنیاست که دفتر سازمان ملل متحد در آن قرار دارد و دفاتر بین‌المللی برخی از سازمان‌های جهانی مانند اوپک، OSZE و سازمان انرژی اتمی در این شهر استقرار یافته است. بافت مرکزی شهر وین بنا به درخواست دولت این کشور در سال ۲۰۰۱ میلادی از جانب سازمان یونسکو به عنوان میراث فرهنگی جهانی به ثبت رسیده است. نام وین در زبان فارسی از نام آن در زبان فرانسوی (Vienne) گرفته شده است. در زبان آلمانی نام شهر وین (بر وزن چین) تلفظ می‌شود. این شهر در حال حاضر با کیفیت‌ترین شهر جهان است. وین محل تلاقی گذشته و آینده است. شکوه باستانی آن مشتمل بر قصرها و باغ های مجلل سلطنتی، معماری داخلی چشم نواز باروک و میدان های و آب نماهای زیبا است. از سوی دیگر وین یکی از پویاترین شهرهای اروپاست. موزه های وین آثار مدرن و سنت شکن بسیاری را در خود جا داده اند. کافه ها و رستوران های این شهر طیف وسیعی از غذاها، شراب ها، نوشیدنی های سرد و گرم و دسر ها و شیرینی ها را سرو می کنند. وین شهری است که موتزارت، بتهوون، هایدن، شوبرت، اشتراوس، برامس و ماهلر هریک زمانی در آن سکنی گزیده اند و از زیبایی این شهر الهام گرفته اند. دانوب آبی از شمال شرقی پایتخت اتریش به سمت جنوب غربی آن روان است و غرب و شمال شهر را جنگل وین فرا گرفته است. وین به بیست و سه محله تقسیم شده است که اکثر جاهای دیدنی، هتل ها، بارها و پانسون ها ی آن در منطقه یک واقع اند که تحت عنوان Inner Stadt شناخته می شود. وین یکی از بهترین سیستم های حمل نقل عمومی جهان را دارد. این سیستم شامل مترو، اتوبوس و تراموا است. اگر قصد دارید وین را خوب بچرخید و اکثر نقاط دیدنی آن را ببینید می توانید کارت وین (Wien-Karte) بخرید که قیمت آن 18.5 یورو است و امکان استفاده نامحدود از وسایل حمل و نقل عمومی به مدت ٧٢ ساعت را برایتان فراهم می کند و در اکثر موزه ها بين یک تا دو یورو تخفیف می گیرید. کارت وین را می شود در فرودگاه، باجه های بلیط و اکثر هتل ها تهیه کرد و به همراه آن یک بروشور صد و بیست صفحه ای به شما می دهند که شامل کوپن های تخفیف در کافه ها و رستوران های مشخصی است. اکثر کسانی که در مورد تجربه خودشان با این کارت در اینترنت مطلب نوشته اند از آن راضی بوده اند، فقط مواظب باشد جنون سوار شدن بی هدف بر وسایل نقلیه گریبان گیرتان نشود! در اتریش اتومبیل‌ها موظف هستند حتی در روز، با چراغ روشن رانندگی کنند. در این کشور که طبیعت زیبای آن زبانزد است و آمیزه‌ای از هماهنگی طبیعت و انسان را در همه جا می‌توان دید، زندگی شهرنشینی نیز قواعد خاص خود را دارد. هرگز پیش نخواهد آمد که کسی جوابگو نباشد. آن چه در هوا و در پرواز در هواپیمایی اتریشی آرامش‌بخش است، در زمین نیز با رسیدن به مقصد ادامه می‌یابد. در فرودگاه نیز انتظار برای رسیدن به پرواز بعدی یا سوار شدن به وسیله‌ای که عازم مرکز شهر است، از قبل قابل پیش‌بینی است. قیمت‌ها مشخص و ساعت حرکت نیز دقیقا تعیین شده است. ديدني هاي وين اکثر نقاط دیدنی وین در حلقه مرکزی قرار دارند و بهترین راه برای رسیدن به آن ها این است که به مرکز شهر برسیم و بعد پیاده این طرف و آن طرف برویم.

Stephensdom مشهورترین بنای مرکز وین کلیسای اشتفان است که یک شاهکار دوره گوتیک محسوب می شود. ورود برای عموم رایگان است. با ۴ یورو می شود در یک تور با راهنما شرکت کرد. برای بالا رفتن از ٣۴٣ پله (باورتان نمی شود، خودتان بشمارید) و رسیدن به بالای گنبد کلیسای اشتفان باز هم باید 4 یورو بپردازید (تقریبا یک سنت برای هر پله) که البته در آن بالا کل وین زیر پایتان خواهد بود و از یکی از بهترین چشم اندازها می توانید نگاهی به مرکز وین بیاندازید. یکی از جالب ترین قسمت های این کلیسا سردابه آن است که بقایای اسکلت قربانیان طاعون در قبرهای دست جمعی آن جا نگه داری می شود. ورودیه سرادبه هم 4 یورو است. Votifkirche در فاصله کوتاهی از ایستگاه متروی Schottentor در میدان روزولت Rooseveltplatz این کلیسای زیبا قرار دارد که معماری گنبد و پنجره های رنگی اش حتی به نظر عده ای زیباتر از کلیسای استفان است، ولی چون کمتر توریستی است، مشتریان کمتری دارد. این کلیسا را فرانک جوزف به پاس جان بردن از یک سو قصد بنا کرده است. بازدید از این کلیسا از 9 تا 1 و از 4 تا 6 بعد از ظهر رایگان است (البته در روزهای یک شنبه محدودیت های جهت انجام نیایش برای بازدیدکنندگان اعمال می شود، دوشنبه ها هم تعطیل است). HofBurg هافبورگ قصر سلطنتی اتریش است و طی بیش از ششصد سال محل زندگی پادشاهان اتریش از اولینشان رودولف اول در سال 1273 تا آخرینشان کارل اول در سال 1918 بوده است. Albertina آلبرتینا که زمانی مهمان سرای سلطنتی بود، اکنون یکی از معروف ترین موزه های وین است که در آن آثار رافائل، رامبراند، داوینچی، مایکل آنجلو، سزان، پیکاسو و البته کلیمت و شیله نگه داری می شود. اگر می خواهید فقط به یک موزه در وین سر بزنید که البته کار ناپسندی است، ولی اگر واقعا می خواهید فقط به یک موزه سر بزنید، گزینه شما آلبرتینا است. آلبرتینا هر روز از 10 صبح تا 6 بعد از ظهر و چهارشنبه ها تا 9 شب باز است. ورودی آن 9.5 یورو می باشد. میدان موزه MuseumsQuartier یکی از مهمترین نقاط فرهنگی وین است که مجموعه ای است شامل چهار موزه بسیار مهم شهر وین (ArchitekturZentrum Wien, MUMOK, Leopold, Kunsthalle) و موزه ای برای کودکان (Zoom)، تعداد بسیاری کافه و رستوران. این منطقه پیش از این اسطبل سلطنتی بوده و توسط فیشر ون ارلاخ (Fisher Von Erlach) به شکل امروزیش در آمده است. اگر ورودی هر چهار موزه را جدا جدا بپردازید باید مجموعا نزديك به چهل يورو پول بدهيد. ولي مي توانيد از گيشه اصلي ميدان موزه به نام MQ Point كه با يك علامت نارنجي مشخص است، بليط هاي تركيبي براي ديدن موزها بگيريد. MUMOK موزه هنر های مدرن در میدان موزه است که شبیه یک سنگ پای مکعب شکل عظیم می باشد. در این موزه آثار قرن بیستمی شامل امپرسیونیسم، کوبیسم، مینیمال آرت و عکاسی معاصر به نمایش در می آید. موماک هر روز از 10 صبح تا 6 بعد از ظهر و پنج شنبه ها تا 9 شب باز است. ورودی آن براي بزرگسالان ٩ یورو می باشد.

Leopold به دنبال خرید کلکسیون شخصی رودولف لئوپولد (Rudolf Leopld) در سال 1994 توسط دولت اتریش به قیمت صد و شصت میلیون یورو، این موزه در میدان موزه بنا شد. این موزه بزرگترین مجموعه کارهای نقاش بسیار مشهور اتریشی ایگون شیله (Egon Schiele) در جهان به شمار می آید و دو فقره از مهمترین کارهای او با نام های کاردینال و راهبه (Cardinal and Nun) و نوازش (Caress) در موزه لئوپولد قرار دارند. این موزه همچنین مجموعه نفیسی از آثار گوستاو کلیمت، ریچارد گرتسل و اتو واگنر را در خود جای داده است. لئوپولد هر روز (به جز سه شنبه كه تعطيل است) از 10 صبح تا 6 بعد از ظهر و پنج شنبه ها تا 9 شب باز است. ورودی آن ١١ یورو می باشد. Kunsthalle نمايشكاه هنر معاصر در دو سالن كه شامل فيلم، ويدئو، عكاسي و اينستاليشن است. كونتس هال هر روز از 10 صبح تا ۷ بعد از ظهر و پنج شنبه ها تا 9 شب باز است. MAK موزه هنرهای کاربردی (Museum fur angewandet Kunst) است که در آن مصنوعات هنری که در زندگی روزمره استفاده می شوند (میز و صندلی، شیشه و سرامیک، پرده و پارچه) به نمایش گذاشته شده است. در طبقه بالایی موزه آثاری از برخی نقاشان نظیر کلیمت هم وجود دارد. نزدیکترین ایستگاه مترو به ماک ایستگاه Landstrasse است. ماک هر روز (به جز دوشنبه كه تعطيل است) از 10 صبح تا 6 بعد از ظهر و سه شنبه ها تا نیمه شب باز است. ورودی آن ۸ یورو (شنبه ها رایگان) می باشد. شهربازی وین شهربازی وین در پارک پراتر (Prater) واقع است و علاوه بر مجموعه بسیار متنوعی از بازي های مختلف برای سنین مختلف یکی از نشان های پایتخت اتریش را هم در خود جای داده است. Riesenard چرخ و فلک معروفی است که 65 متر ارتفاع دارد و یک دور زدن با آن بیست دقیقه وقت می گیرد. این چرخ و فلک شهرت جهانی اش را مدیون فیلم مرد سوم (بر مبنای رمانی با همین نام از گراهام گرین) با بازی درخشان اورسون ولز است که فیلمی است در مرود وین در روزهای پس از آزادسازیش توسط متفقین. اخذ مستقیم و بدون واسطه ویزای شینگن : اتریش ، بلژیک ، جمهوری چک ، دانمارک ، استونی ، فنلاند ، فرانسه ، آلمان ، یونان ، مجارستان ، ایسلند ، ایتالیا ، لتونی ، لیتوانی ، لوکزامبورگ ، مالت ، هلند ، نروژ ، لهستان ، پرتغال ، اسلواکی ، اسلوونی ، اسپانیا ، سوئد ، سوئیس با ارزانترین قیمت و کمترین زمان جهت مشتریان محترم و آژانس های همکار به صورت فوری و عادی، انفرادی و گروهی. خدمات سفر

آژانس آسان هجرت در ضمن اخذ ویزا اقدام به تهیه بلیط ، پرواز شرکت های ایرانی و خارجی به مقصد اروپا و همچنین تهیه بلیط در مسیر شهرهای داخلی و رزرواسیون هتل های اروپا با ارایه واچر رسمی و همچنین بیمه مسافرتی جهت مسافرین محترم می نماید. شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی آسان هجرت با کادر ورزیده و بیش از 2 دهه تجربه اقدام به اخذ ویزای مستقیم و بدون واسطه کشورها جهت مسافرین محترم و آژانسهای همکار می نماید ضمنا این آژانس یکی از شرکت های مسافرتی مدعی در زمینه اخذ ویزا در ایران می باشد . هیچ شکی نیست آژانس آسان هجرت با کادری مجرب در زمینه ارائه خدمات اخذ ویزا با حساسیت فراوان امور مربوطه را به نحو احسنت انجام می دهد. تمام ویزاها را در اسرع زمان و با هزینه مطلوب انجام می دهیم.در ذیل شرایط و انواع ویزاها را جهت اطلاع توضیح می دهیم : ویزا شینگن (ویزا اروپا) اطلاعات لازم جهت اخذ ویزا شینگن و شرایط آن تمامی اطلاعات در این سایت برای شما وجود دارد و می توانید ابتدا با مدارک لازم برای اخذ ویزا شینگن آشنا شوید و شرایط اخذ ویزا و تجربیات ما را بدانید ویزا شینگن تور های اروپا را می توانید از ما بخواهید . برای دریافت اطلاعات یا با ما تماس بگیرید یا به سایت www.Asanhejrat.ir مراجعه کنید. تور های اروپا با خدمات کامل اخذ ویزای شینگن ، هتل های 4 و5 ستاره تاپ ، پرواز ترکیش از تهران ، مشهد ، شیراز ، کرمانشاه. • مدارک لازم جهت اخذ ویزا شینگن (اروپا): 1. پاسپورت قدیمی ( در صورت وجود ). 2. اصل گذرنامه با حداقل ۶ ماه اعتبار و کپی آن. 3. دوقطعه عکس ۳ در ۴ رنگی تمام رخ با زمینه روشن. 4. پرینت گردش سه ماهه آخرحساب بانکی و موجودی بالای ۴۰۰میلیون ریال که توسط بانک مهر و امضا شده باشد 5. سند ملکی به نام شخص متقاضی و برای خانم های خانه دار کپی سند مالکیت و مدارک شغلی همسر. 6. مدارک شغلی شامل یکی از این موارد : لیست پرداخت حق بیمه و یا کارت پرسلنی وزراتخانه و یا سازمان وابسته به ارگان دولتی برای شاغلین دولتی. گواهی اشتغال به کار خطاب به سفارت شامل سمت،تاریخ استخدام،میزان در آمد و زمینه فعالیت شرکت(در صورتی که شرکت خصوصی باشد لیست بیمه که نام مسافر در آن ذکر شده باشد.)کپی روزنامه رسمی ، اساسنامه ، جواز کسب ، پروانه مطب ، کارت نظام پزشکی(در صورت وجود هر کدام از موارد). 7. چک تضمین شده بانکی در وجه مسافر به مبلغ 300 میلیون ریال به ازای هر نفر بابت ضمانت بازگشت. 8. کشور های عضو محدوده ی شینگن : اتریش ، بلژیک ، جمهوری چک ، دانمارک ، استونی ، فنلاند ، فرانسه ، آلمان ، یونان ، مجارستان ، ایسلند ، ایتالیا ، لتونی ، لیتوانی ، لوکزامبورگ ، مالت ، هلند ، نروژ ، لهستان ، پرتغال ، اسلواکی ، اسلوونی ، اسپانیا ، سوئد ، سوئیس.

• شرایط اخذ ویزا اروپا (شینگن) : تمامی مدارک ذکر شده در بالا باید به زبان انگلیسی باشند یا توسط دارالترجمه به زبان انگلیسی ترجمه شده باشند. احتیاجی به تایید دادگستری نیست. برای دوستانی که برای اولین بار ویزای شینگن دریافت می کنند ویزا شینگن ۱ ماه اعتبار دارد و ۱۵ روز می توانند در محدوده شینگن اقامت کنند. اخذ ویزا شنگن بیشتر از ۱۵ روزه برای کسانی که تا کنون ویزا شنگن دریافت نکرده اند میسر نیست. اما اخذ ویزای بیشتر از ۱۵ روزه برای کسانی که قبلا حداقل یک ویزا شینگن در پاسپورت خود دارند امکانپذیر خواهد بود. در حال حاضر به علت روند آسان تر اخذ ویزا از طریق کشور ایتالیا ، ویزا شینگن از این کشور اخذ می شود که شما بعد از ورود به کشور ایتالیا می توانید به هریک از کشور های محدوده شینگن سفر کنید. البته این موضوع الزامی نیست ولی بهتر است رعایت شود. حدودا یک ماه از زمان تکمیل مدارک، زمان برای اخذ ویزا لازم است. بعد از تکمیل مدارک ویزا ، وقت مصاحبه حضوری و انگشت نگاری برای مسافرین تعیین می شود که حضور شخص متقاضی ویزا الزامی است. زمانی که وقت سفارت شما تعیین شد، ما توصیه های لازم را برای جلسه مصاحبه و انگشت نگاری در اختیار شما قرار می دهیم. برخورد مسافرین در سفارت به روند اخذ ویزا بسیار کمک خواهد کرد. در یک خانواده پدر خانواده می تواند ساپورت کننده اعضای خانواده باشد و ارائه یک سند ملکی به نام پدر خانواده کافی می باشد. اخذ ویزا حتما در غالب تور ( بلیط هواپیما ، رزرو هتل ، سایر خدمات) انجام می شود. ضمانت بازگشت مسافرین باید به صورت وجه نقد یا چک تضمین شده ی بانکی در وجه مسافر باشد که در قبال رسید ممهور به مهر آژانس از مسافرین اخذ می شود. این وجه بعد از بازگشت مسافر از محدوده شینگن عودت داده می شود. دقت بفرمایید که این مرکز نسبت به اخذ ویزای تک (ویزا بدون پرواز و رزرو هتل) ، اخذ ویزای شینگن بدون مدارک ، یا اخذ ویزا برای دوستانی که قصد بازگشت ندارند ، به هیچ عنوان اقدام نخواهد کرد. لطفا قبل از تماس تلفنی این موارد را مد نظر قرار دهید. برای دریافت اطلاعات تور های اروپایی ما به سایت http://www.Asanhejrat.irمراجعه کنید یا با ما تماس بگیرید شرایط ویزا برای سفر به کشورهای خارجی ۲ گونه است؛ یا کشور مزبور از اتباع ایرانی درخواست ویزا می‌کند ‌یا به موجب قراردادهای فی‌مابین، اتباع دو کشور از دریافت ویزا معاف هستند. پس اولین قدم برای سفرهای خارجی این است که مشخص کنید کشور مورد نظر از شما ویزا می‌خواهد یا خیر‌؟

‌ابتدا بهتر است ببینیم اصلا ویزا چیست و چه کاربردی دارد؟ ‌ویزا مدرکی است که ضمیمه گذرنامه شما می‌شود و نشان می‌دهد که کنسول محترم دولت آن کشور در سفارتخانه یا کنسولگری‌، درخواست شما مبنی بر ورود به کشور متبوع خود را بررسی و تشخیص داده است که شما دارای شرایطی هستید که برای هدفی خاص به آن کشور وارد می‌شوید. در عین حال باید توجه داشت، گرفتن ویزا تضمین ورود به کشور مورد نظر نیست و افسران مهاجرت در مرزها می‌توانند از ورود مسافران به دلایل مختلف جلوگیری ‌کنند. به طور معمول ویزا در مبادی ورودی هر کشوری، نشان‌ می‌دهد هدف سفر شما چیست، چه مدت در آن کشور اقامت خواهید کرد و آخرین مهلتی که برای ورود به کشور مورد نظر دارید، چه تاریخی است. انواع ویزا ویزا انواع مختلفی دارد که براساس هدف اعلام شده از سوی شما و ارائه مدارک برای اثبات آن صادر می‌شود. ویزاهای رایج عبارتند از: ویزای توریستی،‌ دانشجویی،‌ تجاری، ‌پژوهشی و…‌ پس اکیدا توصیه می‌کنیم از ابتدا باید روادید دریافت شده توسط مسافر مناسب فعالیت مورد نظر (تجاری، توریستی، دانشجویی یا هر نوع دیگر) باشد. در غیر این صورت ممکن است مسافر در طول سفر دچار مشکلات احتمالی شود. ویزا و انواع آن ویزا می‌تواند به صورت singleصادر شود که در این صورت به شما تنها اجازه یک بار ورود به آن کشور را می‌دهد. همچنین‌ ویزای شما ممکن است multiple باشد که به این ترتیب، شما امکان ورود و خروج متعدد به کشور صادرکننده ویزا را در طی مدت اعتبار ویزا خواهید داشت. پس اگر نیاز به مسافرت بعدی به کشور مورد نظر خود را دارید، به خاطر این‌که مجبور نباشید برای سفر بعدی ویزا بگیرید، سعی کنید ویزایی با مدت اعتبار طولانی‌تر و به صورت multiple بگیرید. نکته مهمی که ‌‌باید به آن اشاره کرد، قانون عدم امکان تمدید ویزا برای ویزاهای توریستی و ویزاهای کمتر از ۶ ماه اعتبار است، البته در مواردی خاص مانند مشکلات پزشکی این کار انجام می‌شود. از ویزا به خوبی نگهداری کنید به خاطر داشته باشید که در یک کشور خارجی، گذرنامه به منزله کارت شناسایی و برگه هویت شماست و همچنین داشتن ویزا به منزله ورود قانونی شما به خاک آن کشور است که به همین دلیل باید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید‌.

اطلاعات سفر
عنوان : تور اروپا | تور ونیز و وین
021-66595040(20 خط)