آسان هجرت

ویزای آذربایجان | ارزان قیمت

اطلاعات کامل ویزاها و نحوه اقدام

عنوان :
ویزای آذربایجان | ارزان قیمت
دانلود پکیج :
توضیحات

ویزای آذربایجان | ارزان قیمت

وقتی صحبت از ویزای ارزان قیمت می شود اولین گزینه ویزای عادی الکترونیکی است که طی سه روز کاری صادر می شود. برای اقدام جهت اخذ ویزای عادی الکترونیکی میبایست اطلاعات و فرم مشخصات فردی را در سایت آسان ویزای جمهوری آذربایجان تکمیل واسکن پاسپورت با حداقل شش ماه اعتبار را در سایت آپلود نمایید. پرداخت بصورت دلاری و یا منات آذربایجان بصورت آنلاین می باشد. پروسه صدور ویزای عادی الکترونیک سه روز کاریِ کشور آذربایجان بطول می انجامد و تاریخ ورود به آن کشور طبق تاریخ اعلام شده در سایت امور خارجه می باشد. لازم به ذکر است ویزای آذربایجان سه ماه اعتبار و یک ماه اقامت را داراست.

شما میتوانید با مراجعه به مطالب گذشته (قسمت ویزای عادی آذربایجان) بصورت کامل با این نوع ویزا آشنا شوید.

آژانس آسان هجرت با کادری مجرب در زمینه ارائه خدمات اخذ ویزا با حساسیت فراوان امور مربوطه را به نحو احسنت انجام می دهد. تمام ویزاها را در اسرع زمان و با هزینه مطلوب انجام می دهیم.

ساير خدمات جهت سفر به کشور آذربایجان شامل: بليط باكو و رزرواسيون كليه هتلهاي شهر باكو با تأييديه كتبي آژانس آسان هجرت، شما را به ديدار از كشور جمهوري آذربايجان و شهر قديمي و تاريخي باكو دعوت مي كنيم.

هتل های باکو همانند تمامی شهر و کشور های دیگر شامل هتل های سه، چهار و پنج ستاره است که ورود به اتاق هتل ساعت 14 و خروج از آن ساعت 12 می باشد. شما میتوانید با قیمت های متنوع در داخل و یا خارج از شهر در هتل مورد نظر خود اقامت داشته باشید. 

بهتر است بدانید که تمامی هتل های ساحلی باکو با محیط شهر فاصله دارند. و از جمله هتل های ارزان قیمت داخل شهر می توان هتل سه ستاره کنسول ویا سنترال پارک و گنجعلی چهار ستاره اشاره کرد. از معروف ترین هتل های لوکس و گران قیمت باکو فیرمونت، فورسیزن، مریوت و... میتوان نام برد.

شما میتوانید جهت راهنمایی درخصوص تور و هتل های آذربایجان با شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی آسان هجرت در تماس باشید تا بهترین ها را در اقامت خود در آذربایجان تجربه کنید.


021-66595040(20 خط)