آسان هجرت

قبرس شمالی | تور ترکیبی توریستی با 10 درصد تخفیف خرید و فروش ملک و آپارتمان و ویلا از پروژه ها

اطلاعات کامل تورها

دانلود پکیج :
توضیحات تور

خرید و فروش ملک در قبرس شمالی با تور ترکیبی و جذاب توریستی به همراه بازدید از پروژه های ملک و خانه و آپارتمان و ویلاسازی می باشد که می توانید با پرداخت 35 درصد پیش پرداخت و اقساط طولانی مدت بدون بهره با 10 درصد تخفیفِ خرید از قیمت ملک اقدام نمایید و همچنین می توانید در جشنواره های توریستی و بازدید از مراکز گردشگری و موزه ها و نمایشگاه ها و پروژه های ساختمانی و آثار باستانی در شهرهای فاماگوستا (سالامیس) و گیرنه (بلاپایس ، قلعه بوفاونتو) و لفکوشا (کاروانسرای خان بزرگ ، برج ونیزی ها) شرکت نماید.


درباره تور ما


شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی آسان هجرت از شرکت های معتبر دارای مجوز فعالیت از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و سازمان هواپیمایی کشوری و دارای نماد اعتماد و تجارت و نشان ملی ثبت و عضو اتحادیه با بیش از دو دهه سابقه کار با شعار ایرانی لایق بهترین هاست، همکاری خود را با استفاده از برترین مدیران و کارمندان با هدف جلب رضایت و اعتماد مشتریان با بهترین خدمات ، فعالیت خود را آغاز نموده است . این آژانس متعهد میشود با اطلاعات جامعی که در زمینه تورهای مسافرتی و شرایط خرید ملک در قبرس شمالی توسط کارمندان مجرب و کارآزموده خود و املاک طرف قرارداد در دفتر تهران و دفتر قبرس شمالی دارد ، سفری لذت بخش توام با آرامش و خریدی مطمئن برای مسافرین محترم را فراهم سازد. این تجربه حاصل سال ها تلاش و کوشش ما در این زمینه می باشد. شرکت آسان هجرت با همکاری یکی از معتبر ترین دفاتر املاک تهران که دارای کد رهگیری از اتحادیه املاک می باشد و سالهاست در حوزه ی فروش ملک در قبرس شمالی فعالیت می نماید و از قبل قرارداد های خوب و معتبری با سازنده های برتر آپارتمان و ویلا جهت اخذ تخفیف 10 درصدی ازتمامی شرکت های سازنده ی معتبر ملک که مبلغ قابل توجهی در خرید میباشد برای مسافرین محترم که با این تور سفر مینمایند را منعقد کرده است .ضمنا قبل از شروع سفر این تخفیف در قرارداد اعمال میشود تا سفری با برنامه ریزی بهتر و مطمئن تربرای شما و خانواده محترمتان انجام شود.


چرا به آسان هجرت اطمینان بیشتری می توانیم داشته باشیم؟


شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری آسان هجرت با بیش از دو دهه سابقه در زمینه توریسم و جهانگردی و اجرای تورهای هوایی با کادری مجرب از افرادی تحصیلکرده در مقطع دکتری دانشگاه های قبرس، تصمیم به برگزاری تور ترکیبی گردشگری وخرید ملک در قبرس شمالی نموده است. با توجه به تقاضای زیاد برای مشاوره در زمینه سرمایه گذاری و خرید ملک در قبرس شمالی؛ متاسفانه تعدادی از هموطنان به دلیل مشاوره های نادرست از سوی بعضی ایجنت نماها دچار ضرر و زیان شده اند و این موضوع باعث عدم اعتماد گردیده و همچنین شاهد کلاهبرداری های متعدد و راهنمایی های غلط و در نتیجه از دست رفتن کل سرمایه این خریداران شده است و حتی دیده شده بعضا این افراد با اسامی غیرواقعی اقدام به ارتباط گیری با مشتریان می نمایند و همچنین گروه دیگری از این افراد برای همیشه از کشور خارج و مهاجرت نموده اند و هیچ وابستگی برای بازگشت به کشور ندارند و به همین جهت خریداران امکان پیگیری های بعدی از لحاظ قانونی را نخواهند داشت ولی شرکت آسان هجرت دارای ثبت قانونی در داخل کشور بوده و از قوانین کشوری پیروی نموده و پاسخگو خواهد بود و همچنین دارای مجوز فعالیت از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و دارای نماد اعتماد و تجارت و نماد برخط و ساماندهی فضای مجازی و نشان ملی ثبت کشور می باشد. (که می توانید تصویر این مجوزها را در انتهای همین صفحه مشاده نمایید.). شرکت آسان هجرت افتخار دارد با مشاوره ی درست کارشناسان، از ابتدا تا انتخاب واحد مورد نظرتان و خدمات پس از فروش، اولین و درست ترین انتخاب برای مشاوره و سرمایه گذاری در کنار شما باشد.


شرکت آسان هجرت دارای نماد اعتماد و تجارت و نماد برخط و ساماندهی فضای مجازی کشور می باشد که اصالت و اطمینان به این شرکت را برای شما تایید می نماید و ضمنا گروه ما تمامی هدایای منزل و اثاثیه رایگان که بر روی منزل شما و تخفیفات خرید که سازندگان ملک در قبرس شمالی به مشتریان محترم ارائه می نمایند و شما از آن ها بی اطلاع هستید را در اختیار شما می گذارند. لطفا با ما جهت اطلاع از این شرایط در تماس باشید.



شرایط استفاده از تور ترکیبی 


تور قبرس شمالی یک تور ترکیبی تفریحی و خرید ملک با سه شب و چهار روز اقامت بوده که با هدف آشنایی شما با این کشور زیبا و گشت و گذار در این جزیره و آشنایی با فرهنگ و رسم و رسوم کشور قبرس و بازدید از پروژه های آماده و درحال ساخت و شرکت در جشنواره های محلی میباشد که در صورت تحقق خرید، هزینه های پرداخت شده از بابت اجرای این تور بجز بلیط رفت و برگشت همگی رایگان خواهد بود. شرکت آسان هجرت ارائه دهنده خدمات تور ترکیبی توریستی و خرید ملک در قبرس شمالی، در جهت بازدید و تحقیق از این کشور و آشنایی بیشتر با محیط کشور قبرس شمالی، شما را به استفاده از این تور به مدت 3 شب و 4 روز دعوت مینماید. ضمنا در صورت درخواست مسافرین محترم سرویس تشریفات اختصاصی C.I.P فرودگاه امام خمینی (ره) برقرار میباشد.

خدمات به شرح ذیل میباشد:


- ترانسفر مسافر از درب منزل تا فرودگاه با خودروهای تشریفات

- حمل چمدان ها و بار مسافر از خودرو تا بخش بار

- بازرسی اختصاصی تشریفات

- پذیرش مسافر در کانتر اختصاصی تشریفات

- دریافت کارت پرواز و رسید چمدان ها برای مسافرین محترم

- استراحت در سالن اختصاصی با دید باند فرودگاه

- ارائه اینترنت پرسرعت

- پذیرایی با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی

- گیت کنترل گذرنامه اختصاصی

- گیت کنترل بازرسی اختصاصی

- ترانسفر مسافربا خودروی اختصاصی در باند تا هواپیما

- سرویس ویلچر و دستگاه بالابر در صورت نیاز

- ترانسفر فرودگاهی مسافر از فرودگاه قبرس شمالی تا محل اقامت

- چهار روز اقامت در واحدهایی بسیار لوکس در مجموعه‌هایی با امکانات هتل‌ 5 ستاره

- اختصاص خودرو و راننده شخصی جهت بازدید

- بازدید از مراکز توریستی و گردشگری و پروژه های آماده و در حال ساخت و گشت و گذار در شهر



نکات لازم برای تور قبرس شمالی 


نکته 1: این سرویس فقط در شهر تهران قابل ارائه هست. پیشنهاد میکنیم اگر از شهرستان قصد عزیمت به قبرس را دارید، در یک مکانی در تهران مستقر شوید و آدرس را به همکاران ما در آژانس آسان هجرت در زمان تهیه بلیط هواپیما ارائه بدهید. 


 نکته 2: این سرویس در صورت تحقق خرید مسافر، فقط به شخص خریدار به صورت رایگان ارائه میشود و در صورتی که نفر همراه داشته باشید هزینه نفر اضافه از شما دریافت میشود.



 راهنمای تور قبرس شمالی


آغاز سفر شما از فرودگاه امام خمینی (ره) در تهران به مقصد قبرس شمالی شروع میشود .البته این نکته لازم به ذکر است که هواپیما دریکی از فرودگاه های ترکیه برای سوخت‌گیری توقف خواهد داشت و در نهایت شما به فرودگاه ارجان می‌رسید. در این تور 4 روزه ترکیبی همراه با لیدر فارسی زبان از جاذبه های گردشگری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی بیشتر آشنا خواهید شد، و ازمکان های گردشگری وشرکت در جشنواره های محلی و پروژه‌های مسکونی آماده و در حال ساخت بازدید خواهید کرد. 

کشور قبرس شمالی با تاریخ پیدایش بسیار کهن از زمان پارینه سنگی صاحب زیبایی‌های منحصربه‌فرد با طبیعت بکر و زیبای خود، برای علاقمندان به تفریحات و فعالیت‌های سرگرم‌کننده مقصدی بی‌نظیر شده است. این کشور زیبا با سواحل شنی طلایی و آب‌های بلورین، محل مناسبی برای لذت بردن از تفریحات و ورزش‌های آبی است و از طرفی آثار باستانی و شهرهای تاریخی قبرس شمالی، این امکان را برای آشنایی با اماکن تاریخی و فرهنگی به شما می‌دهد و همچنین، مراکز تجاری و تفریحی و رستوران‌های محلی با غذاهای لذیذ ترکی، تجربه‌های دیگری را برای شما فراهم می‌کند. به همین دلیل قبرس شمالی به یک مقصد گردشگری محبوب برای بسیاری ازگردشگران از سراسر جهان تبدیل شده است که به دنبال تجربه‌ای منحصر به فرد و متفاوت هستند.


آژانس آسان هجرت آماده ی ارائه ی مشاوره حضوری در دفتر شرکت و یا به صورت آنلاین در خصوص چگونگی برگزاری تور میباشد و در طی مشاوره ی اولیه با توجه به هدف شما ، برنامه ای خاص و ویژه ای را برای سفر شما تدارک خواهد دید.

ضمنا در این 4 روز در واحدهایی بسیار لوکس، در مجموعه‌های ساحلی با امکانات هتل‌ 5 ستاره پذیرای شما هستیم.



تخفیفات و آفر تور ترکیبی توریستی و خرید خانه و آپارتمان در قبرس شمالی


معمولا بعضی از شرکت های فروشنده املاک و سرمایه گذاری در قبرس شمالی برای خریداران هدیه هایی را در نظر میگیرند و این آفرهای خرید ملک در قبرس شمالی متنوع هستند و بستگی به ملک خریداری شده توسط شما را دارد.


 1) تخفیف نقدی


 تخفیف 10 درصدی شما روی قیمت اعلام شده از شرکت سازنده ، مستقیما در قرارداد شما در روز ثبت نام قبل از شروع سفر در تهران به صورت کتبی لحاظ میگردد.



2) هدیه مبلمان منزل


هدیه مبلمان منزل با توجه به ملک خریداری شده، شامل فرنیش کامل و یا 5 تکه از لوازم آشپزخانه می باشد (بستگی به پروژه خریداری شده) ، البته ممکن است روی بعضی از واحدها از سوی شرکت های سازنده این امتیاز باشد.



نگاه کلی به قبرس شمالی


جمهوری ترک قبرس شمالی

پایتخت : نیکوزیای شمالی(لفکوشا)

نوع حکومت: جمهوری

واحد پول: لیر ترکیه ( معاملات ملک و ماشین به صورت پوند انگلیس انجام میشود).

زبان رسمی: ترکی استانبولی و انگلیسی

تقسیم بندی کشوری: شش ناحیه رسمی

جمعیت: نزدیک 3823 هزار نفر

معروف ترین شهرها: گیرنه ، اسکله، فاماگوستا ، لفکوشا

آب و هوا : معتدل مدیترانه‌ای؛ تابستان‌هایی خشک و گرم و زمستان‌های مدیترانه‌ای و معتدل همراه با باران

متوسط سرانه در سال: پانزده هزار دلار

تعداد دانشگاه های معتبر: نوزده


قبرس شمالی طی دو هزار سال گذشته توسط تمدن‌های دیگر اشغال شده است. که همه آن‌ها آثار خود را برجای گذاشته‌اند! طبق آخرین سرشماری انجام شده جمعیت این کشور 3823000 نفر بوده. قبرس شمالی یکی از عضوهای سازمان ملل، شورای اروپا، اتحادیه مشترک المنافع انگلیس و عضو جنبش عدم تعهد می باشد، که نشان دهنده شرایط خوب دولت این کشور از هر جهت می باشد. درآمد اصلی قبرس شمالی از راه صنعت توریسم می باشد.  جمهوری قبرس شمالی بر خلاف قبرس جنوبی از واحد پولی لیر ترکیه برخوردار است. به همین دلیل مخارج زندگی در آن بسیار پایین است. درواقع به صرفه بودن زندگی در این کشور یکی از اصلی ترین دلایل مهاجرت به قبرس شمالی می باشد. واحدهای پولی یورو، پوند و دلار در این کشور به عنوان واحد پول غیر اصلی استفاده می شوند. زبان رسمی در قبرس شمالی ترکی استانبولی می‌باشد؛ البته زبان انگلیسی در قبرس شمالی به طور گسترده صحبت می‌شود. اصلی ترین شهرهای قبرس شمالی برای زندگی و تحصیل؛ نیکوزیا، فاماگوستا و گیرنه هستند. نیکوزیا، پایتخت و بزرگ‌ترین شهر قبرس شمالی که مانند مرزی میان دو قبرس شمالی و جنوبی می باشد.



تاریخچه قبرس شمالی


در بخشی از تاریخچه قبرس شمالی، جزیره متحد قبرس در آگوست ۱۹۶۰، از حاکمیت بریتانیا خارج شد؛ و توافقی بین قبرس شمالی و جنوبی انجام شد. این توافقنامه شامل قبرسی تحت قانون اساسی بود که پست‌های کابینه، کرسی‌های پارلمانی و مشاغل خدمات ملکی را بر اساس یک نسبت توافق شده بین دو جامعه تقسیم شد. در عرض 3 سال، تنش‌ها بین دو قبرس، در امور اداری آشکار شد. در سال ۱۹۷۵، دولت فدرال قبرس‌شمالی به عنوان نخستین گام به سوی یک کشور فدرال قبرس در آینده اعلام شد، این درخواست توسط جمهوری قبرس، سازمان ملل متحد (سازمان ملل) و جامعه بین‌المللی رد شد. پس از هشت سال مذاکره ناموفق، قبرس شمالی در ۱۵ نوامبر ۱۹۸۳ با نام جمهوری قبرس‌شمالی استقلال خود را اعلام نمود. سازمان ملل و جمهوری قبرس این اعلامیه یکجانبه استقلال را نپذیرفتند. در سال ۲۰۰۴، یک توافق صلح با میانجیگری سازمان ملل در یک همه‌پرسی به هر دو طرف ارائه شد. رئیس جمهور قبرس، تاسوس پاپادوپولوس، و رئوف دنکتاش، رئیس جمهور قبرس شمالی در انتخابات با حل و فصل پیشنهادی مخالفت کردند. اکثریت مردم قبرس شمالی این پیشنهاد را پذیرفتند، اما یونانی‌های قبرس با اکثریت آرا آن را نپذیرفتند. که در نتیجه این مذاکرات، قبرس به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم گردید.



بهترین مناطق برای خرید ملک در قبرس شمالی


لانگ بیچ اسکه Long Beach



لانگ بیچ منطقه ای توریستی در نزدیکی شهر اسکله و فاماگوستا میباشد .ارتفاع این منطقه از سطح دریا فقط 200 متر است که این فاصله ی بسیار کم و نزدیکی به دریا ،بر زیبایی این منطقه افزوده است.دارای ساحل بسیار زیبا و شنی می باشد. یکی از بهترین مناطق مناسب برای خرید ملک، منطقه لانگ بیچ می‌باشد و بهترین منطقه برای خرید ملک در تمام دنیاست. این ادعایی است که مجله اقتصادی فوربس آمریکا مطرح کرده است. در مقاله‌ای که در ماه فوریه سال 2021 در مجله فوربس امریکا به چاپ رسید ، پنج منطقه از بهترین مناطق جهان برای سرمایه‌گذاری و خرید ملک به ترتیب اولویت مطرح گردید. که در راس آنها منطقه اسکله و ساحل زیبای لانگ بیچ قرار دارد. شهرک سازی‌های زیبا، قیمت‌های مناسب، نزدیک بودن به ساحل، امکانات رفاهی مناسب، تفریحات پر تنوع و… از جمله ویژگی‌هایست که منطقه لانگ بیچ را به صدر جدول عنوان بهترین منطقه برای خرید ملک در قبرس شمالی می‌رساند.


اسن تپه Esentepe



اسن تپه منطقه ایست در شرق قبرس شمالی که برای خرید ملک در قبرس شمالی پیشنهاد می‌شود. این منطقه را قسمتی از بهشت می‌دانند. منطقه سرسبز و خوش آب و هوا ، دریای زلال، غروب‌های زیبا، کوه‌های دیدنی، تفریحات بی‌نظیر دریایی و مناظر بی‌همتا و دیدنی اسن تپه را منطقه‌ی رویایی گردشگران سراسر دنیا کرده است. خرید ملک در این منطقه می‌تواند شما را به سمت یک زندگی لوکس سوق بدهد. آنچنان که می‌شود تصور کرد که همیشه در حال تفریح هستید. نرخ های مناسب، امکانات بی‌شمار، محیطی مناسب، رستواران‌هایی زیبا و زمین گلف این منطقه جاذبه‌هایست که شما را برای خرید ملک در این منطقه از قبرس شمالی مشتاق می نماید.


فاماگوستا Famagusta



این شهر تاریخی که مورخان اعتقاد دارند ! لئوناردو داوینچی درگیر طراحی خیابان‌های آن بوده است، از مقاصد توریستی در قبرس شمالی می باشد و در چند سال گذشته رشد چشمگیری در ساخت و ساز داشته و سهم قابل توجه‌ای از بازار مسکن در قبرس شمالی را به خود اختصاص داده است. فاماگوستا، که به زبان محلی ماگوسا یا گازی ماگوسا نام دارد. علاوه بر توجه به صنعت گردشگری، هر ساله پذیرای دانشجویان خارجی از سراسر دنیاست. دانشگاه‌های این شهر از امکانات خوبی برخوردار است، از این رو متقاضیان خرید مسکن در این شهر بسیار زیاد می‌باشند. خرید مسکن در این منطقه از قبرس شمالی، برای آن دسته از افرادی که به فکر ادامه تحصیل خانواده خود می باشند، بسیار توصیه می‌شود.


گیرنه Kyrenia



گیرنه، از دیدنی ترین مناطق گردشگری دنیاست. آب و هوایی معتدل و مناسب، سرگرمی های بیشمار آبی و تاریخی که در این شهر قابل مشاهده است را می‌تواند از برتری های این منطقه دانست. این شهر پر از اماکن و جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی است و به دلیل همین جاذبه‌های گردشگری، یکی از مهم ترین مقاصد برای خریداران ملک در قبرس شمالی محسوب می‌شود. گیرنه مکانی برای توریست ها جهت اقامت و گذراندن اوقات خوش می باشد.


پایتخت قبرس شمالی North Nicosia شهر نیکوزیا (لفکوشا)



بزرگ‌ترین شهر و پایتخت اداری قبرس است. زمانی که از قبرس بدون پیشوند سخن می‌گوییم یعنی هر دو بخش شمالی و جنوبی این کشور مدنظر ما است. امروزه قبرس جنوبی و شمالی طی یک اقدام شهر نیکوزیا را به دو قسمت تقسیم کرده‌اند و همچنان این شهر را به عنوان پایتخت می‌شناسند، با این تفاوت که بخشی از این شهر به عنوان پایتخت قبرس شمالی و دیگر بخش آن به عنوان پایتخت قبرس جنوبی شناخته می‌شود. بسیاری از ارگان‌ها و سازمان‌های بین‌المللی، تجاری، سیاسی، کالج‌ها، دانشگاه‌ها و… در پایتخت قبرس شمالی واقع شده است و مهم ترین گذرگاه های مرزی بین قبرس جنوبی و قبرس شمالی در این شهر واقع شده است.



اطلاعات مهم در مورد قبرس شمالی


سومین جزیره ی بزرگ دریای مدیترانه پس از سیسیل و ساردینیا شناخته شده است که به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شده است. بخش شمالی قبرس با نام رسمی جمهوری ترک قبرس شمالی به اختصار «TRNC»در بخش شمال شرقی جزیره قبرس واقع شده که در جنوب کشور ترکیه قرار دارد. جامعه ی بین المللی ، قبرس شمالی را به‌عنوان قسمتی از جمهوری قبرس (قبرس شمالی و جنوبی با هم) در نظر می‌گیرد. در حالی که این کشور فقط توسط کشور جمهوری ترکیه به رسمیت شناخته شده است و همچنین قبرس شمالی در صدر لیست بهترین خرید ملک ساحلی از نگاه مجله فوربز قرار گرفته است.


انواع اقامت در قبرس شمالی


روند اخذ ویزای قبرس شمالی و اقامت دائم در این کشور برای ایرانیان بسیار راحت ‌تر و سریع‌تر از کشورهای اروپایی است. کشور قبرس شمالی در حال حاضر سه نوع ویزا صادر مینماید.

• ویزای توریستی

• ویزای دانشجویی

• ویزای کاری

• ویزای سرمایه گذاری از طریق خرید ملک

دانشجویان با بیش از ۱۱۰ ملیت مختلف در دانشگاه‌های برتر کشور قبرس شمالی به تحصیل مشغول هستند.

نرخ بیکاری در کشور قبرس شمالی زیر 8درصد ارزیابی شده است.






جاذبه های تفریحی توریستی


غواصی در اعماق دریای مدیترانه


قبرس شمالی به دلیل داشتن آب و هوای مطبوع و آب‌های گرم دریای مدیترانه، این جزیره را به یک مقصد ایده‌آل برای غواصی در تمامی فصول سال تبدیل کرده است. غواصی در آب‌های آبی و شفاف دریا مدیترانه به یکی از فعالیت‌های محبوب و هیجان‌انگیز در قبرس شمالی تبدیل شده است و می‌توانید با تماشای زیبایی‌های زیر آب مانند سنگ‌ها و جانوران دریایی متنوع، تجربه‌ای دیدنی را در قبرس شمالی تجربه کنید.




کوهنوردی


شما میتوانید با کوهنوردی و صخره نوردی در کوهستان‌های زیبا قبرس شمالی ، از مناظر شهر گیرنه و ساحل آن لذت ببرید. به همین دلیل کوهنوردی به یکی از بهترین تفریحات در قبرس شمالی تبدیل شده است.



بازدید از مراکز خرید قبرس شمالی


خرید از مراکز تجاری در قبرس شمالی یک فعالیت پرطرفدار است که به شما امکان می‌دهد به دنیای خرید و تجربه‌ی متنوعی از فروشگاه‌ها و بازارها با برند های معروف دنیا وارد شوید. شما می‌توانید به دنیای مد و لباس‌های طراحی شده بروید و یا با گشت و گذار در بازارچه های محلی ،آثار هنری و دست‌سازهای محلی را به عنوان سوغات تهیه کنید و همچنین از تنوع غذاها و شیرینی‌های محلی لذت ببرید.



تماشا لاک پشت ها


یکی از تفریحات و زیبایی های کشور قبرس شمالی که نسبت به سایر تفریحات و فعالیت‌ها متنوع است تماشا لاک‌پشت‌ها است. منطقه‌ای که به خاطر حفاظت و مراقبت از لاک‌پشت‌ها معروف است، شما را به دنیایی متفاوت از جانداران دریایی می‌برد. در این منطقه می‌توانید به شاهد تخم‌گذاری لاک‌پشت‌ها در سواحل شنی قبرس شمالی باشید و از این روند طبیعی و بی‌نظیر لذت ببرید. تماشا لاک‌پشت‌ها در قبرس شمالی یک تجربه فراموش‌نشدنی است که به شما ارتباطی نزدیک با محیط زیست و طبیع این منطقه را می‌دهد.



 ورزش های آبی


ماهیگیری در دریا تا جت اسکی در ساحل و غواصی در زیر آب، از ورزش های آبی هیجان انگیز میباشد که قبرس شمالی را به محل مناسبی برای تفریح تبدیل کرده است. با انجام تفریحات آبی در آب‌های شفاف دریا مدیترانه می‌توانید لحظاتی پر از هیجان و لذت را تجربه کنید. ورزش‌های آبی در قبرس شمالی به شما فرصتی عالی را برای لذت‌بردن از طبیعت زیبا این منطقه می‌دهند.



رفتن به حمام ترکی


حمام های ترکی زیبا و سنتی به یکی از زیباترین جاذبه های توریستی در قبرس شمالی تبدیل گردیده است که یکی از تجربه‌های آرامش ‌بخش در قبرس شمالی محسوب می‌شود . این حمام‌ها، به مراکزی برای بهبود روحی و جسمی شما تبدیل شده‌اند. با ورود به حمام ترکی، شما در یک فضا زیبا و آرام و در محیطی سنتی می‌توانید لذت یک حمام ترکی را تجربه کنید و از ماساژهای متنوع و آرام ‌بخش در سالن های بخار استفاده کنید.



دوچرخه سواری در طبیعت


دوچرخه‌سواری در طبیعت و مسیرهای فوق‌العاده زیبا و کوهستانی قبرس شمالی، یکی از جذاب‌ترین و سالم‌ترین تفریحات این جزیره است.این منطقه دارای مسیرهای متنوعی برای دوچرخه‌سواران است و شما می‌توانید در خط ساحلی دوچرخه‌سواری کنید و یا به سمت کوهستان‌ها و جاده‌های بکر قبرس شمالی بروید و زیبایی‌های طبیعت را در طول مسیر تماشا کنید. بدون شک، دوچرخه‌سواری در قبرس شمالی یک روش عالی برای تفریح و دیدن طبیعت است که برای گردشگران جذابیت بسیاری خواهد داشت.اگر قصد دوچرخه‌سواری دارید با کرایه از مراکزی که در سطح شهر قرار دارند می‌توانید نقشه‌های مسیر و جزئیات را دریافت کنید.



 سایر ورزش ها


انجام ورزش‌های پینت بال، سوارکاری، تنیس و جامپینگ در قبرس شمالی یکی از فعالیت‌های محبوب و هیجان‌انگیز است که شما را به دنیای اکتشاف و ورزشی می‌برد. بازی پینت بال، شما را به یک میدان نبرد و استراتژیک می‌برد که با هم تیمی‌های خود می‌توانید تاکتیک‌های مختلف را بکار ببرید و از آن لحظاتی پر از هیجان و همدلی برای خود به وجود آورید. سوارکاری در قبرس شمالی، امکان استفاده از اسب‌های زیبا را فراهم می‌کند و شما را به یک تجربه نزدیک با طبیعت و آرامش همراه می‌کند.



بازدید از جاذبه های تاریخی و فرهنگی


قبرس شمالی با جاذبه تاریخی و فرهنگی بیشمار مثل قلعه، مسجد ، کلیسا محل مناسبی برای آشنایی با فرهنگ و تاریخ قبرس شمالی است. قلعه‌های تاریخی مثل قلعه گیرنه، قلعه فاماگوستا، کلیساهای زیبا مانند کلیسای بلال پاشا و آباژورموس رفته و از جمله زیبایی‌ها تاریخی قبرس شمالی محسوب می شود و قبرس شمالی مقصدی منحصر به فرد، با آثار تاریخی و هنری، سواحل زیبا، فرهنگ غنی و تفریحات فراوان ، مقصدی مناسب، برای هموطنان و گردشگران می باشد.



گروه کارشناسان فروش


به اطلاع می رساند کارشناسان فروش ما تحصلیکرده دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس (Eastern Mediterranean University) می باشند که با سابقه اقامت شش ساله و آشنایی به قوانین این کشور پس از فارغ التحصیلی از دفتر قبرس شمالی به تهران انتقال پیدا کرده و در دفتر تهران مشغول به کار می باشند که آخرین و به روزترین اطلاعات را از بابت تور و مراکز گردشگری و خرید ملک و اقامت و دانشگاه ها به شما ارائه می دهند.به اطلاع می رساند کارشناسان فروش ما تحصلیکرده دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس (Eastern Mediterranean University) می باشند که با سابقه اقامت شش ساله و آشنایی به قوانین این کشور پس از فارغ التحصیلی از دفتر قبرس شمالی به تهران انتقال پیدا کرده و در دفتر تهران مشغول به کار می باشند که آخرین و به روزترین اطلاعات را از بابت تور و مراکز گردشگری و خرید ملک و اقامت و دانشگاه ها به شما ارائه می دهند.



شماره تلفن مستقیم کارشناسان فروش تهران : (پنج خط) 66933290-021

 آدرس دفتر قبرس: قبرس شمالی، فاماگوستا، خیابان سالامیس، ساختمان پرمیر، طبقه دهم شماره واتساپ: 5338399739-0090

 ضمنا مشاوره رایگان و ملاقات حضوری در شرکت آسان هجرت و یا بصورت تصویری آنلاین امکانپذیر است.


سوالات متداول در قبرس شمالی



1- گردشگری و رویدادها و جشنواره‌ها در قبرس شمالی


از جمله فعالیت های فرهنگی و تفریحی میتوان به رویداد ها و جشنواره های متنوعی مانند جشنواره توت فرنگی و جشنواره زیتون و جشنواره رنگ که در قبرس شمالی برگزار میشود ، اشاره کرد. قبرس شمالی با جاذبه‌های گردشگری زیادی همچون شهر گیرنه، آب وهوای معتدل، مکان‌های دیدنی و شهر ماراش شناخته می‌شود. این منطقه به عنوان سومین جزیره بزرگ در دریای مدیترانه شناخته می‌شود و میزبان گردشگران زیادی از سراسر جهان است. 


2- اماکن تفریحی در قبرس شمالی 


قبرس شمالی با امکانات فراوان مانند پارک‌ها، مراکز خرید، رستوران‌های بین المللی مدرن و کافی شاپ و... فضایی مناسب برای سرگرمی و تفریح می باشد. 


3- جاذبه‌های گردشگری قبرس شمالی


قبرس شمالی دارای جاذبه‌های گردشگری زیبا و منحصر به فردی است که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کند. 


4- ویزای قبرس شمالی


برای ورود به قبرس شمالی، می بایست ویزای مناسب را دریافت کنید. این ویزا می‌تواند ویزای توریستی، ویزای دانشجویی، ویزای کاری (ویزای تجاری)  یا ویزای سرمایه‌گذاری باشد.


5- پایتخت و مرکز قبرس شمالی و جنوبی 


شهر نیکوزیا ، پایتخت قبرس است که دارای فرهنگ و تاریخ غنی میباشد. این شهر با زیبایی‌های طبیعی خیره‌کننده‌ ، به جاذبه ای برای گردشگران و مهاجران تبدیل شده است و ضمنا این پایتخت به دو قسمت تقسیم شده که بخشی از آن در قبرس شمالی و بخش دیگر آن درقبرس جنوبی می باشد. 


6- خرید و فروش ملک در قبرس شمالی 


یکی از گام‌های اساسی برای مهاجرت به قبرس شمالی، خرید ملک می باشد. این کشور امکانات عالی برای خریداران ملک در نظر گرفته است و این امر می‌تواند یک سرمایه‌گذاری عالی و امن باشد و در این خصوص پیدا کردن یک مشاور املاک خوب و شرکت های فروشنده ملک و آپارتمان دارای مجوز قانونی و با مشاوره درست جهت خرید از پروژه های ساخت و ساز قبرس شمالی بسیار مهم می باشد که از به روز ترین قوانین خرید و فروش ملک باخبر باشند.


7- مساحت قبرس شمالی 


قبرس شمالی منطقه‌ای با مساحت گسترده ای است که امکانات زیادی را در خود جای داده است. این مساحت شامل مناطق شهری، روستایی است که انواع فرصت‌های زندگی و سرمایه‌گذاری را فراهم کرده است. 


8- تفاوت پاسپورت قبرس شمالی و جنوبی 


یکی از مسائل مهمی که باید بررسی نمود، تفاوت بین پاسپورت قبرس شمالی و جنوبی است. هر کدام از این پاسپورت‌ها ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارند وباید بدانید پاسپورت قبرس جنوبی جهت سفر به حوزه شینگن نیاز به اخذ ویزای شینگن ندارد. 


9- معایب خرید ملک در قبرس شمالی 


هرچند خرید ملک در قبرس شمالی یک فرصت فوق‌العاده برای سرمایه گذاری میباشد، اما باید به معایب آن نیز توجه کرد. به عنوان مثال، نیاز به آگاهی از قوانین و مقررات محلی می باشد وعدم راهنمایی صحیح درخصوص این قوانین باعث می شود درآینده مشکلاتی در خصوص گرفتن سند به وجود بیاید. 


10- اجازه کار برای ایرانیان و مهاجرین در قبرس شمالی 


ایرانیانی که به دنبال کار در قبرس شمالی هستند، باید توجه ویژه و اطلاعات کافی در خصوص دستیابی به مجوزها و پروسه‌های مرتبط داشته باشند و ضمنا حقوق پایه دولتی به آنها پرداخت می گردد. ضمنا شغل خدمات آرایشگری زنان و کاشت ناخن بسیار پرطرفدار می باشد. 


11- زبان قبرس شمالی 


زبان مردم قبرس شمالی ترکی میباشد که برای موفقیت در زندگی روزمره و ارتباط گرفتن با افراد محلی، یادگیری زبان ترکی ضروری است و زبان دوم آنها انگلیسی می باشد. 


12- شرایط اقامت و تمدید اقامت در قبرس شمالی 


دریافت اقامت در قبرس شمالی یکی از گام‌های مهم در مهاجرت میباشد. اقامت موقت یا دائمی می‌تواند به شما اجازه زندگی و کار در این منطقه را بدهد. انواع اقامت عبارت اند از : اقامت دانشجویی و اقامت از طریق ملک و اقامت از طریق کار. شما با دریافت اقامت موقت به صورت متوالی تا چندسال می توانید اقدام به دریافت اقامت دائم کنید. 


13- شرایط زندگی و کسب و کار در قبرس شمالی 


زندگی در قبرس شمالی با امکانات عالی و هزینه‌های معقول می باشد. ضمنا سیستم بهداشت و درمان برای ساکنین قبرس رایگان می باشد و این جزیره با امکانات تفریحی و فرهنگی فراوان، شرایط مناسبی را فراهم ساخته است. 


14- شرایط مهاجرت به قبرس شمالی 


برای مهاجرت به قبرس شمالی، باید شرایط و مقررات مربوطه را رعایت کنید. این شرایط شامل مستندات، مهارت‌ها و دیگر موارد می باشد و ضمنا شغل و بحث درآمد نیز حائز اهمیت می باشد. 


15- تجربه زندگی در قبرس شمالی 


زندگی در قبرس شمالی تجربه‌ای منحصر به فرد و جذاب است. این منطقه با فرهنگی متنوع، مردمی مهمان‌نواز و مناظر طبیعی زیبا به شما امکانات بی‌شماری را ارائه می‌دهد.


16- تفاوت قبرس شمالی و جنوبی


تفاوت‌های مهمی بین قبرس شمالی و جنوبی وجود دارد که شامل فرهنگ، زبان و سیاست است. شناخت این تفاوت‌ها می‌تواند به شما در تصمیم‌ گیری برای مهاجرت کمک کند.


17- هزینه مهاجرت به قبرس شمالی


هزینه مهاجرت به قبرس شمالی بستگی به موارد مختلفی دارد از جمله نوع ویزا، خرید ملک و هزینه‌های زندگی که می بایست این موارد را به دقت مورد بررسی قرار دهید. 


18- کاریابی در قبرس شمالی 


اگر به دنبال کار در قبرس شمالی هستید، باید با روش‌ها و منابع کاریابی در این منطقه آشنا شوید. این ممکن است از طریق اینترنت یا مشاوران مهاجرت انجام شود. 


19- مهاجرت به قبرس شمالی 


مهاجرت به قبرس شمالی یکی از چالش‌های مهم در زندگی است. اطلاعات کامل و دقیق در این زمینه می‌تواند به شما کمک زیادی کند. ضمنا قبرس کشوری است که راحت مهاجر می پذیرد و در فروش ملک به اتباع خارجی یکی از کشورهایی است که برای اتباع خارجی سند عرصه و اعیان صادر می نماید. 


20- ثبت شرکت توسط ایرانیان در قبرس شمالی


اگر به تأسیس یک شرکت در قبرس شمالی فکر می‌کنید، باید با مراحل و شرایط مربوط به ثبت شرکت آشنا شوید. مستندات و مقررات مربوط به ثبت شرکت‌ را می توانید از طریق وکیل مقیم آن کشور پیگیری کنید. 


21- قوانین ورود به قبرس شمالی (فرودگاهی)


قوانین ورود به قبرس شمالی مهم است و باید به دقت رعایت شود. این موارد شامل مسائلی مانند ویزا و مدارک مورد نیاز می باشد و با به دست داشتن برگه رزرو هتل و بلیط رفت و برگشت پرواز و توجه به اینکه میزان موجودی پولی که جهت هزینه های سفر توریستی به همراه دارید در فرودگان ارجان کنترل می شود، مهر ورود در پاسپورت شما درج می گردد که مدت اقامت در آن قید می شود. 


22- مزایای خرید ملک در قبرس شمالی 


خرید ملک در قبرس شمالی می‌تواند یک سرمایه‌گذاری عالی باشد. این کشور با بازدهی مالی مناسب و ارزش‌افزوده بالا، یکی از مقاصد محبوب برای سرمایه‌گذاری است و صدور سند عرصه و اعیان برای اتباع خارجی در این کشور ارائه می گردد. 


23- قوانین قبرس شمالی 


آشنایی با قوانین قبرس شمالی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این شامل مسائلی مانند مالکیت ملک و حقوق اقامت است و در صورت عدم مراعات توسط افراد خارجی ویزا و اقامت آنها به هیچ عنوان تمدید نمی گردد. 


24- شرایط خرید ملک در قبرس شمالی ( خرید ملک و اجاره خانه) 


برای خرید ملک در قبرس شمالی باید با شرایط و مستندات مرتبط با این فرآیند آشنا باشید.قوانین ملکی و مالکیت ملک در قبرس به این صورت میباشد که سند عرصه و اعیان جهت اتباع خارجی صادر می گردد. انواع واحدهای مسکونی در قبرس شمالی عبارت اند از: استودیو (سوئیت) ،آپارتمان یک خوابه ،آپارتمان دوخوابه، آپارتمان سه خوابه، پنت هاوس و ویلایی می باشد و یکی از گزینه‌های محبوب برای سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی، خرید ملک یا اجاره آپارتمان است. این کشور با بازار مسکن پویا و متنوع خود، امکان خرید انواع واحدهای مسکونی را ارائه می‌دهد. همچنین، اجاره ملک به عنوان یک گزینه مؤقت برای اقامت در این منطقه جذاب مطرح است. 


25- خرید خانه در قبرس شمالی یا جنوبی 


یکی از تصمیمات مهم برای مهاجرت، انتخاب بین خرید خانه در قبرس شمالی یا جنوبی است. هرکدام از این مناطق ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارند که قبرس شمالی اقامت راحت تری را ارائه می دهد.


26- انواع سند مالکیت ملک در قبرس شمالی 


سند مالکیت ملک یکی از مستندات حیاتی برای خرید ملک در قبرس شمالی است. این سند نشان دهنده این است که شما واقعاً مالک ملک هستید و سند ملک بصورت عرصه و اعیان می باشد. 


27- درآمد در قبرس شمالی 


درآمد در قبرس شمالی بستگی به حوزه کاری و تخصص شما دارد. این کشور فرصت‌های متنوعی برای کسب درآمد و کارآفرینی جهت افراد خارجی فراهم می‌کند. 


28- شهرهای مهم در قبرس شمالی


قبرس شمالی دارای شهرهای مهمی همچون نیکوزیا و فاماگوستا و گیرنه و اسکله میباشد.


29- وکیل مهاجرت در قبرس شمالی


برای راهنمایی و حمایت حقوقی در مهاجرت به قبرس شمالی، بهتر است از خدمات وکلای متخصص و مجرب در این زمینه استفاده کنید. 


30- قبرس ترک


قبرس ترک یا همان قبرس شمالی با تاریخچه و فرهنگ منحصر به فرد خود، یکی از مقاصد محبوب برای مهاجرت و تحصیل میباشد که با امکانات آموزشی و زندگی بسیار خوب، دانشجویان را جذب خود کرده است که شرکت های ایرانی در آنجا فعایت دارند: کارگر استیت، کارگر، میثاق هومز، ساتراپ، رویال هومز، دمیرچی، نورث دایموند، شزوما، امریال اینوستمنت، پایسان، علائی، تاپ گلد، یورومای، الهامی


31- مهاجرت به قبرس شمالی از طریق کار 


مهاجرت به قبرس شمالی از طریق کار می‌تواند یک گزینه عالی باشد. اعلام نیاز به کارمند از طرف کارفرما جهت اقامت در قرارداد فی ما بین الزامیست و برای موفقیت در این اقدام، باید مهارت‌ها و مدارک لازم را داشته باشید که یکی از راحت ترین گزینه ها برای گرفتن اقامت می باشد. 


32- واحد پول قبرس شمالی چیست 


واحد پول در قبرس شمالی لیر ترکیه میباشد. هزینه های مرتبط با زندگی روزمره شما با لیر ترکیه است ولی در زمان خرید ملک و اتومبیل و معاملات بزرگ واحد پولی معاملات، پوند انگلستان میباشد. 


33- اجاره خانه دانشجویی در قبرس شمالی 


اگر به تحصیل در قبرس شمالی اقدام می‌کنید، اجاره خانه دانشجویی یک گزینه مناسب می‌تواند باشد. این موضوع به شما کمک می‌کند تا در محیطی آموزشی و مناسب زندگی کنید. ضمنا خوابگاه های دانشگاه در محوطه دانشگاه موجود است. 


34- اقتصاد قبرس شمالی 


اقتصاد قبرس شمالی به عنوان یکی از مناطق پویا در منطقه شناخته می‌شود. این کشور از فرصت‌های سرمایه‌گذاری و قوانین مالیاتی و تجارت مناسب برخوردار است و در بانک های این کشور ویزا کارت و مستر کارت جهت افراد دارای اقامت صادر می گردد. 


35- قیمت خرید ملک در قبرس شمالی (سوئیت، 1 خوابه و 2 خوابه ، 3 خوابه، پنت هاوس و ویلایی)


قیمت خرید ملک در قبرس شمالی متغیر است و بستگی به منطقه و ویژگی‌های ملک دارد. شروع قیمت خرید و هزینه خانه از 80 هزار پوند به بالا می باشد که بررسی بازار و مشاوره با کارشناسان ملکی حائز اهمیت است. 


36- جزیره قبرس شمالی 


قبرس شمالی دارای مناطق زیبا و جذابی است که امکانات تفریحی و توریستی فراوانی ارائه می‌دهد. بازدید از این مناطق یک تجربه بی‌نظیر است. 


37- مهاجرت به قبرس شمالی 


اگر به دنبال مهاجرت به قبرس شمالی هستید و به دنبال خرید ملک هم هستید، بهترین گزینه برای اقامت خود و خانواده اقامت از طریق سرمایه گذاری می باشد. ضمنا مهاجرت از طریق کار و دانشجویی نیز امکانپذیر می باشد. 


38- اقامت دائم قبرس شمالی 


دریافت اقامت دائم در قبرس شمالی امکانات بسیاری را برای شما فراهم می‌کند. این امر نیازمند ارائه مدارک و شرایط مرتبط است. لازم است بدانید افرادی که از طریق خرید مسکن و کاری اقامت موقت را دریافت کرده اند، می توانند پس از پنج سال جهت دریافت اقامت دائم اقدام نمایند. 


39- مهاجرت به قبرس شمالی جهت بازرگانان 


اگر به دنبال مهاجرت به قبرس شمالی به عنوان یک بازرگان هستید، باید با مقررات و شرایط مرتبط با تجارت در این منطقه آشنا باشید و از شرایط خوب بانکی و بیمه های موجود استفاده کنید.خرید ملک در قبرس شمالی و دریافت اقامت دائم از طریق سرمایه گذاری برای بازرگانان امکانات فوق‌العاده‌ای را فراهم می‌کند. این امر به بازرگانان اجازه می‌دهد در این منطقه کسب و کار کنند. 


40- هزینه‌های زندگی در قبرس شمالی 


هزینه‌های زندگی در قبرس شمالی بستگی به سبک زندگی و نیازهای شما دارد. اما به طور کلی، این منطقه با هزینه‌های معقول و امکانات مطلوب خدمت می‌کند. 


41- ورزش در قبرس شمالی 


ورزش در قبرس شمالی با امکانات و تجهیزات مناسبی برخوردار است. این شامل مراکز ورزشی، باشگاه‌ها و فضاهای سبز مختلف است. تنیس، گلف و اسب سوارای از ورزش های مورد علاقه مردم قبرس شمالی است. 


42- تحصیل در قبرس شمالی برای دانشجویان ایرانی 


قبرس شمالی یکی از مقاصد محبوب برای تحصیل دانشجویان ایرانی است. این منطقه با دانشگاه‌های با کیفیت و امکانات تحصیلی مناسب که بیشتر آنها مورد تایید وزرارت علوم ایران می باشد، جذب دانشجویان از سراسر جهان شده است. 


43- امتیازات زندگی در قبرس شمالی و خانه ی رویایی شما و طبیعت بکر 


از مهمترین امتیازات زندگی، اخذ اقامت راحت به افراد خارجی و دانشجویان و بازرگانان می باشد. 


44- تحصیلات عالی در قبرس شمالی 


تحصیلات عالی در قبرس شمالی با کیفیت و شهرت بالا است. دانشگاه‌های این منطقه ارائه‌دهنده برنامه‌های تحصیلی متنوع و با استانداردهای بین‌المللی هستند و دانشگاه های خارجی در این کشور شعبه دارند. 


45- تجربه زندگی دانشجویی در قبرس شمالی 


تجربه زندگی دانشجویی در قبرس شمالی بسیار جذاب و متنوع است. این منطقه فرهنگ غنی و امکانات آموزشی عالی به دانشجویان ارائه می‌دهد. ضمنا شرایط کار کردن برای دانشجویان محیا می باشد که می توانند در حوزه رشته خود و دانشگاهی که تحصیل می کنند بعنوان دستیار به مدت 20 ساعت در هفته فعالیت کنند. ومزایای تحصیل در قبرس شمالی برای دانشجویان خارجی فراوان است که شامل امکانات آموزشی، فرهنگی و اجتماعی متنوع است و ویزای تحصیلی برای ورود به قبرس شمالی بسیار مهم است. بررسی شرایط و مدارک لازم برای اخذ این ویزا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. 


46- معرفی دانشگاه‌های قبرس شمالی


دانشگاه‌های قبرس شمالی با استانداردهای بین‌المللی و برنامه‌های تحصیلی متنوع، یکی از مقاصد محبوب برای تحصیلات عالی هستند و به دو زبان انگلیسی و ترکی تدریس می کنند. دانشگاه های معتبر قبرس شمالی عبارت اند از: دانشگاه مدیترانه شرقی - دلنشگاه خاور نزدیک - دانشگاه بین المللی قبرس - دانشگاه کایرینا (گیرنه) - دانشگاه آمریکایی گیرنه - دانشگاه اروکایی لفکه - پردیس دانشگاه فنی خاورمیانه قبرس شمالی - دانشگاه رئوف دنکتاش - دانشگاه بین المللی فاینال - دانشگاه علوم قبرس شمالی - دانشگاه هنرهای خلاقانه و طراحی آرکین - دانشگاه مدیترانه کارپاس - دانشگاه غربی قبرس شمالی - دانشگاه آمریکایی قبرس - دانشگاه بهداشت و علوم اجتماعی قبرس - دانشگاه باهچه شهیر قبرس - دانشگاه آدا کنت - دانشگاه اونبس نوامبر قبرس - دانشگاه علوم و تحقیقات مدیترانه نتکنت.


47- مهاجرت به قبرس شمالی برای کسب و کار 


مهاجرت به قبرس شمالی برای کسب و کار می‌تواند فرصت‌های بسیاری را برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران ارائه دهد و لبا توجه به پرداخت حقوق به دلار و لیر ترکیه شرایط شغلی و استخدام خوبی را برای اقامت شما فراهم می کند.


48- امکانات درمانی در قبرس شمالی (بیمارستان ها)


قبرس شمالی دارای سیستم بهداشت و درمانی موثری است که به ساکنان و مهاجران این منطقه خدمات با کیفیت ارائه می‌دهد. ضمنا تمامی خدمات درمانی برای افرادی که اقامت دائم و موقت دارند بصورت رایگان می باشد. 


49- مناظر طبیعی در قبرس شمالی 


قبرس شمالی دارای مناظر طبیعی زیبا و دیدنی است که امکانات بسیاری برای تفریح و گردش فراهم می‌کنند و در این جزیره شما میتوانید رشته کوه ها و ساحل شنی طلایی رنگ و حیواناتی مانند لاک پشت را به وفور بینید. ضمنا فضای سبز در این جزیره قابل ملاحظه می باشد. 


50- مشاوران مهاجرت به قبرس شمالی 


برای راهنمایی در مهاجرت به قبرس شمالی بهتر است از خدمات مشاوران متخصص و مجرب در این زمینه استفاده کنید. این افراد می‌توانند شما را در تمام مراحل مهاجرت همراهی کنند و بروزترین قوانین این کشور را به شما یادآوری کنند. 


51- مراقبت از سلامتی در قبرس شمالی 


قبرس شمالی دارای سیستم بهداشتی و درمانی موثری است که به ساکنان و مهاجران این منطقه خدمات با کیفیت بصورت رایگان ارائه می‌دهد. 


52- معیشت در قبرس شمالی


معیشت در قبرس شمالی با توجه به امکانات و فرصت‌های موجود برای ساکنان، بسیار مناسب و راحت است و حقوق های مناسبی را دریافت می کنند که با هزینه های زندگی متناسب هست. 


53- حمل و نقل و ترانسفر در قبرس شمالی


قبرس شمالی دارای سیستم حمل و نقل عمومی و خصوصی کاملی است که به شهروندان و مهاجران این منطقه امکانات رفاهی فراهم می‌کند. تاکسی های قبرس شمالی به دو دسته می باشند که یک بخش آن فقط در قبرس شمالی مجوز جابه جایی مسافر را دارند و دسته دوم تاکسی هایی هستند که در هردو سوی جزیره قبرس قادر به جا به جایی مسافر می باشند. 


54- مشاغل در قبرس شمالی 


قبرس شمالی با بازار کار پویا و فرصت‌های شغلی مناسب، امکانات زیادی را برای کارآفرینان و کارجویان فراهم می‌کند. 


55- درآمد به ارزهای مختلف 


یکی از مزایای سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی، درآمد به ارزهای مختلف می‌باشد. این کشور امکان درآمد به دلار، پوند، یورو و لیر را فراهم می‌کند. این امکانات به سرمایه‌گذاران این اجازه را می‌دهند تا ازسرمایه‌گذاری‌های خود بهره بگیرند. 


56- اقامت در قبرس شمالی 


دریافت اقامت در قبرس شمالی یکی دیگر از مزایای سرمایه‌گذاری در این کشور است. شما می‌توانید با سرمایه‌گذاری معین و انجام مراحل مربوطه، اقامت موقت یا حتی دائم در این منطقه را اخذ کنید. اقامت در قبرس شمالی به شما امکان دسترسی به تمامی امکانات و خدمات این کشور را می‌دهد. 


57- امنیت در قبرس شمالی 


قبرس شمالی به عنوان یکی از کشورهای امن منطقه معرفی می‌شود. در این منطقه، امنیت شهروندان و سرمایه‌گذاران اولویت اصلی است و این امر به تضمین آرامش و ثبات در طول سال‌ها کمک کرده است.


58- نحوه اجاره ماشین در قبرس شمالی


کرایه خودرو در قبرس شمالی بسیار آسان است و معمولا بیشتر شهرهای قبرس شمالی دارای شرکت های معتبر برای اجاره خودرو می باشند و همچنین تنوع ماشین نیز در آن ها بسیار می باشد. قیمت اجاره هم با توجه مدل خودرو سال تولید متفاوت هست و قطعا هر چه قیمت خودرو انتخابی شما گرانتر باشد ، هزینه رنت و کرایه آن نیز گرانتر خواهد شد. ضمنا دفاتر اجاره خودرو در فرودگاه ارجان در دسترس می باشد.


59- مزایای شهروندی قبرس شمالی برای ایرانیان


مزایای شهروندی قبرس شمالی داشتن حساب های بین المللی با ویزا کارت و مسترکارت  و همچنین شروع تجارت و کسب و کار و تحصیل رایگان در مدارس و پرداخت مالیات های بسیار کم و خرید ملک به نام ایرانیان و سفر بدون ویزا جهت یرانیان به این کشور می باشد.


60- هزینه های جانبی خرید ملک در قبرس شمالی


هزینه های جانبی خرید ملک در قبرس شمالی عبارت اند از:


1- مالیات خرید ملک

2- هزینه انتقال سند

3-هزینه ابطال تمبر

4- هزینه انشعابات 


61- خرید و فروش املاک ریسیل در قبرس شمالی


املاک ریسیل به ملک هایی گفته می شود مه قبلا توسط فرد دیگری از شرکت سازنده خریداری شده و خریدار تصمیم به فروش این ملک به شخص دیگری گرفته است. یکی از بهترین موارد املاک ریسیل قیمت آن می باشد.


62- پیش شماره قبرس شمالی


قبرس شمالی مانند ترکیه با کد 90+ شروع می شود و پیش شماره منطقه بصورت 392 است.


63- تقویم رسمی قبرس شمالی به همراه تعطیلات رسمی


تقویم رسمیی قبرس شمالی بصورت میلادی است و روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل بوده و بیششتر روزها ماندد تقویم رسمی کشور ترکیه می باشد.


64- گوزل یورت قبرس شمالی


گوزل یورت منطقه ای در قبرس شمالی می باشد که مانند جواهری پنهان در شرق مدیترانه واقع شده است و منطقه دیدنی محسوب می شود که دارای مرکبات و باغ های زیادی است.


65- زیباترین شهر قبرس شمالی

زیباترین مناطق قبرس شمالی گیرنه با آب و هوا معتدل و سرسبز و دارای کوه های کوتاه می باشد و همچنین شهر اسکله در نزدیکی فاماگوستا با دارای 


66- دعوت نامه قبرس شمالی

جهت ویزای توریستی رزرو هتل و پرواز رفت و برگشت و بیمه و مبلغ کافی جهت سفر به عنوان دعوتنامه محسوب شده و مسافرین محترم بدون نیاز به دعوتنامه می توانند به قبرس شمالی سفر نمایند ولی جهت سرمایه گذاری و مقاصد تجاری و خرید ملک نیاز به دعوت از شرکت های سازنده و یا کمپانی های املاک دارد.


67- شغل های مورد نیاز قبرس شمالی

با توجه به اینکه قبرس شمالی در حال توسعه و ساخت شهرک و پاساژهای جدید می باشد، نیاز به افراد فنی ساختمان در بخش های تاسیسات، سنگ کاری، نقاشی، کابینت سازی، نصاب کولرگازی، باغبان، لوله کشی، سیم کشی و فروشندگی نیاز می باشد و بازار خوبی را دارا است.


68- خرید استدیو در قبرس شمالی

در شهرک های درحال ساخت کوچک ترین وادهای مسکونی را استودیو یا سوئیت می نامند که بدلیل ارزان ترین قیمت، طرفداران زیادی دارد که این استودیو ها جهت اقامت یک زوج مناسب می باشد.


69- خرید اقساطی ملک در قبرس شمالی

بیشتر سازنده های معروف ملک در قبرس شمالی که به صورت مجتمع آپارتمان سازی می کنند، واحد های خود را به صورت اقساطی و ارزان با پرداخت مرحله اقساط به فروش می رسانند که این آپارتمان ها یا در حال ساخت می باشد یا آماده بوده و خریدار محترم می تتواند پس از ورود به آپارتمان، اقساط خود را پرداخت نماند.


70- لیست آپارتمان فروشی در قبرس

آپارتمان های فروشی در قبرس شمالی بصورت سوئئت 75 متری بدون اتاق خواب و آپارتمان یکخوابه و آپارتمان دو خوابه و پنت هاوس سه خوابه و خانه ویلایی می باشد.


71- تمکن مالی قبرس شمالی


تمکن مالی جهت اقامت و شروع هر کاری در قبرس شمالی مورد نیاز می باشد که افراد می توانند با مراجعه به بانک و افتتاح حساب، سقف تمکن مالی را بر اساس موارد مورد نیاز تامین نموده و با قراردادن مبلغ در حساب خود اقدام به اخذ گواهی تمکن مالی از بانک جهت ارائه به مرکز مورد نظر نمایند.


 72- خرید واحد پیش فروش یا آماده در قبرس شمالی


افرادی که قصد اقامت در قبرس شمالی را دارند خرید واحدهای آماده جهت سکونت بهتر می باشد ولی مدت زمان اقساط آن کوتاه تر می باشد ولی کسانیکه قصد اقامت نداشته و جهت سرمایه گذاری اقدام به خرید می نمایند، واحد های پیش فروش توصیه می گردد چون که اقساط آن طولانی تر و ممیزان پرداختی کمتر است.


73- نمونه قرارداد خرید ملک در قبرس شمالی


قرارداد ها در شرکت سازنده در قبرس شمالی براساس شرایط تحویل و شرایط پرداخت نگارش می گردد. شما می تواند قبل از مراجعه جهت قرارداد به کمپانی سازنده متن عقد قرارداد را بصورت ایمیل دریافت نموده و با ترجمه آن و مشاوره با و وکیل مورد اطمینان و شرایط فروش، اقدام به خرید ملک مورد نظر بنمایید.


74- خرید ملک در ترکیه یا قبرس

تفاوت خرید ملک در ترکیه با قبرس بیشتر در مورد نوع سند آن می باشد. که در ترکیه سندها بصورت خرید آپارتمان بوده ولی در قبرس شمالی بصورت عرصه و اعیان می باشد یعنی شما با خرید آپارتمان در قبرس شما خاک آن ملک را نیز خرید می نمایید.


75- شرایط اینترنت در قبرس شمالی


اینترنت امروز بخش جدا نشدنی از زندگی انسانها می باشد که بخش مهمی از زندگی روزمره و تجارت و تحصیل به آن وابسته می باشد که در قبرس شمالی سرعت اینترنت مورد قبول بوده و سرعت خوبی تجربه می کنید. دسترسی به اینترنت در قبرس شمالی از طریق سرورهای معروف ترکیه ایجاد گردیده است.


76- قیمت ملک در قبرس به پول ایران و تومان


قیمت آپارتمان در شهرهای مهم قبرس شمالی عبارت اند از: خرید ملک و آپارتمان و خانه و ویلایی در شهر اسکله 3 میلیارد تومان به بالا، خرید ملک و آپارتمان و خانه و ویلایی در شهر فاماگوستا 2500 میلیارد به بالا، خرید ملک و آپارتمان و خانه و ویلایی در لفکوشا 3200 میلیارد تومان به بالا و خرید ملک و آپارتمان و خانه و ویلایی در گیرنه 4 میلیارد تومان به بالا، خرید ملک و آپارتمان و خانه و ویلایی در گوزل بورت از 2 میلیارد به بالا و خرید ملک و آپارتمان و خانه و ویلایی در لفکه از 3 میلیارد به بالا و خرید ملک و آپارتمان و خانه و ویلایی در آلسانجاک 3 میلیارد به بالا می باشد که از عوامل مهم قیمت گذاری نزدیکی به ساحل، امکانات پروژه ، نوع سند مالکیت، تعداد اتاق خواب، اقساط و تسهیلات و سال ساخت می بااشد.


77-  نامه مختار در قبرس شمالی


از مهم ترین مدارک جهت مهاجرت و اقامت به قبرس شمالی نامه مختار می باشد که این برگه حکم گواهی و استشهادنامه را دارد که توسط یک شهروند مورد اعتماد قبرسی در هر منطقه تعیین شده است و جهت ثبت اقامت و خرید ملک و یا افتتاح حساب بانکی نامه مختار الزامی می باشد.


78- وکیل رایگان جهت مهاجرت به قبرس شمالی


یکی از مسائل مهم در بحث مهاجرت مشورت با وکیل آگاه به مسائل آن کشور جهت مهاجرت می باشد زیرا این وکیل مسائل مربوط به هماهنگی و اقدامات لازمه جهت سفری مطمئن را فراهم می کند. این شرکت بصورت کاملا رایگان به هموطنان گرامی مشاوره از طریق وکیل معرووف و مطرح ارائه می دهد. با ما تماس بگیرید.


79- فرهنگ مردم قبرس شمالی


فرهنگ مردم در این جزیره در سالیان گذشته تحت تاثیر فرهنگ ترک در بخش شمالی و فرهنگ یونانی در بخش جنوبی می باشد که این دو فرهنگ بر فرهنگ بومی جزیره وارد شده و از لحاظ فرهنگی مردم جزیره تحت تاثیر هر سه فرهنگ می باشند. و طی سالیان گذشته فرهنگ قدیمی و سنتی جذیره تغییر یافته است.


80- وسایل مورد نیاز جهت مهاجرت به قبرس شمالی


با توجه به قیمتهای نازل گمرکی بر وسایل و امکانات منزل، کلیه وسایل زندگی را به راحتی میتوان از پاساژها و بازارهای محلی با حداقل قیمت تهیه نمود. ضمنا اکثر برندهای ترک دارای شعبات فروش در این جزیره زیبا می باشند.


81- کمپانی های فروش خانه در قبرس شمالی


قبرس شمالی یکب از جزایر دریای مدیترنه است که به دلیل آب و هوای مدیترانه ای و همچنین اجازه خرید افراد خارجی در این جزیره، شرکت های مطرح سازنده از سراسر جهان و خصوصا از شرکت های ترک در حال ساخت شهرک های متنوع مسکونی در این جزیره می باشند و باتوجه به رقابتی که در بین سازندگان ملک در این جزیره وجود دارد قیمت ها حال رقابتی بوده و افراد می توانند خرید خود را براساس سلیقه خود انجام دهند.

از جمله کمپانی سازنده ملک به شرکت های ذیا اشاره کرد:

دووچ Dovec- کوارنسیا Quarencia - گلدن رسیدنس Golden Residence - نویانلار Noyanlar- رویال سان Royal Sun - رویال لایف Royal Life - مکنزی Mackenzie - نورس لند Northland- گرند سافاری Grand Saphphire - اسکای ساکاریا Sky Sakarya


82- دریافت اقامت قبرس شمالی با اجاره خانه و ملک


یکی از روش های اقامت در قبرس شمالی اجاره محل سکونت می باشد که اداره ی مهاجرت براساس قرارداد اجاره، مجوز اقامت را صادر می نماید و شما می توانید در مدت اجاره ملک در این کشور حضور یابید.


83- تلفنی و اینترنتی در قبرس شمالی


حمل و نقل عمومی در قبرس شمالی بوسیله تاکسی و اتوبوس بوده و شما به راحتی می توانید به وسیله این سرویس های عمومی در سطح شهر تردد نمایید. ولی مبالغ اکسی بسیار گران قیمت بوده و جز خدمات لوکس قرارمیگیرد.


84- مشاور مهاجرت تحصیلی ، کاری ، سرمایه گذاری به قبرس شمالی


این شرکت با توجه به اینکه دارای دفتر فعال در قبرس شمالی می باشد با استفاده از مشاورین مجرب تحصیلکرده در قبرس شمالی به هموطنان گرامی جهت موارد مورد نیاز تحصیلی، کاری و سرمایه گذاری بصورت حضوری مشاوره ارائه می دهد. جهت مشاوره با این شرکت تماس حاصل فرمایید.


85- اجاره و خرید مغازه در قبرس شمالی


با توجه به اینکه بیشتر افرادی که قصد اقامت به قبرس شمالی را دارند جهت کسب و کار خود نیازمند به اجاره و یا خرید مغازه می باشند، بهترین و مناسبترین راه ایجاد کسب و کار، اجاره مغازه یکساله می باشد.


 86- مقایسه قبرس شمالی با ترکیه و زندگی در کدام یک بهتراست


بدلیل قیمت ارزان ملک و اقساطی پرداخت کردن آنها در قبرس شمالی و امکان خرید عرصه و عیان در این کشور، جهت سکونت قبرس شمالی یشنهاد می گردد.



87- صرافی در قبرس شمالی


خرید و فروش ارز های خارجی و چنج آنها چه بصورت پول نقد و یا ارز دیجیتال در صرافی های این کشور که دارای مجوز دولتی می باشند، درجریان می باشد و شما در مراکز خرید و فروشگاه ها به راحتی میتوانید ارز مورد نظر را تهیه نمایید و همچنین در قبرس شمالی تعدادی از مالکین صرافی ها ایرانی می باشند و همچنین نرخ روزانه پوند و نرخ حواله پوند و نرخ حواله دلار و نرخ دلار بصورت روزانه اعلام می نمایند.


88- مالیات در قبرس شمالی


مالیات در این کشور همانند دیگر نقاط دنیا برای پرداخت کارمندان دولت و زیر ساخت های شهری از مردم دریافت می گردد ولی با توجه به اینکه مالیات بسیار اندکی برای ورود کالا به این جزیره در نظر گرفته شده جهت تبادلات تجاری و خرید و فروش ملک به صرفه می باشد.


89- قیمت ماشین و اتومبیل در قبرس شمالی


مبالغ مربوط به اتومبیل ها در قبرس شمالی بسیار اندک بوده و شما می توانید با مبلغ پایین خودروی خود را تامین نمایید و در تمامی شهرها سالن های اتومیبیل جهت خرید و فروش فعالیت می نمایند.


90- مراکز خرید در قبرس شمالی


مراکز خرید در این کشور به دو صورت سنتی و مدرن موجود می باشد که از پاساژ های جدید آن، به مرکز خرید سیتی مال میتوان اشاره نمود که یک پاساژ بزرگ با تنوع اجناس می باشد و همچنین بازارچه های محلی در شهرهای مختلف در این کشور دایر می باشد.


91- خرید بلیت پرواز به مقصد قبرس شمالی


شما می توانید با خرید بلیت پروازهای ترک از شهرهای مختلف ترکیه به فرودگاه ارجان به قبرس شمالی سفر نمایید و جهت سفر به قبرس شمالی حتما از کشور ترکیه اقدام نمایید.


92- افتتاح حساب بانکی در قبرس شمالی


افرادی که به قبرس شمالی مهاجرت می نمایند پس از اخذ اقامت در این کشور با ارائه مدارک اقامتی به همراه نامه مختار به بانک میتوانند مراجعه نمایندو افتتاح حساب ارزی بصورت دلاری و پوند و یورو و دریافت مسترکارت و ویزا کارت اقدم نمایند.


93- عکس های قبرس شمالی


شما می توانید با مرجعه به سایت رسمی قبرس شمالی از آخرین و به روزترین های عکس های تفریحی و مناظر و همچنین اقتصادی اطلاعات دریافت نمایید.


94- مشاورین املاک در قبرس شمالی


با توجه به ساخت و ساز شرکت های سازنده ایرانیان مقیم این کشور اقدام به فعالیت در بخش مشاورین املاک نموده و شرایط مختلف خرید و اجاره منزل را به متقاضیان ارائه می دهد.


95- خرید زمین در قبرس شمالی

زمین های قبرس شمالی قابلیت ساخت و ساز دارند ولی باتوجه به وقعیت زمین دولت قبرس محدودیت هایی را اجرا کرده بطور مثال تمامی ساخت و ساز ها در منطقه اسن تپه تنها مجوز ساخت آپارتمانهای دو طبقه دارند.

96- قیمت بنزین در قبرس شمالی

قیمت بنزین و سوخت اتومبیل در قبرس شمالی بسیار گران بوده و جزو خدمات لوکسس محسوب می شود مثلا با نرخ امروز قیمت هر لیتر حدودا 100 هزار تومان می باشد. بیشتر پمپ بنزینها خصوص بوده و شرکتی می باشد.


97- رستوران های ایرانی در قبرس شمالی

با توجه به حجم قابل ملاحظه ای از ایران در قبرس شمالی، فعالیت های رستوران های با منو غذاهای سنتی ایرانی به وفور در سطح شهر دیده می شود.


98- گواهینامه در قبرس شمالی

هموطنان می توانند با بین المللی کردن گواهینامه خود می توانند به راحتی در قبرس شمالی راندگی کنند. بعد از دریافت اقامت برای رانندگی در قبرس شمالی نیازمند گواهینامه برس بوده و باید آزمون داده شود.


99- تور رایگان قبرس شمالی


شما می توانید جهت خرید و پروژه های در دست ساخت و آشنایی با این جزیره از طریق این شرکت، به شرط خرید ملک ، تور رایگان به مدت سه شب و چهار روز سفر نمایید.

اطلاعات سفر
عنوان : قبرس شمالی | تور ترکیبی توریستی با 10 درصد تخفیف خرید و فروش ملک و آپارتمان و ویلا از پروژه ها
021-66595040(20 خط)