آسان هجرت

ويزای تجاری چين | يكماهه نيمه فوری

اطلاعات کامل ویزاها و نحوه اقدام

عنوان :
ويزای تجاری چين | يكماهه نيمه فوری
دانلود پکیج :
توضیحات

اخذ مستقیم و بدون واسطه ویزای یکماهه تجاری نیمه فوری و دعوتنامه چین با ارزانترین قیمت و کمترین زمان جهت مشتریان محترم و آژانس های همکار به صورت فوری و عادی مدارک جهت اخذ ویزای تجاری چین


ویزای نیمه فوری چین چیست؟


ویزای نیمه فوری چین نوعی ویزای توریستی است که در مقایسه با ویزای عادی، در زمان کوتاه‌تری صادر می‌شود. به طور کلی، ویزای عادی چین 4 تا 5 روز کاری زمان می‌برد، در حالی که ویزای نیمه فوری در 2 تا 3 روز کاری صادر می‌شود.


مزایای ویزای نیمه فوری چین: 


صرفه جویی در زمان: اگر برای سفر خود برنامه فشرده‌ای دارید، ویزای نیمه فوری چین می‌تواند به شما کمک کند تا در زمان خود صرفه جویی کنید. 

کاهش اضطراب: انتظار برای دریافت ویزا می‌تواند stressful باشد. با دریافت ویزای نیمه فوری، اضطراب شما تا حدی کاهش می‌یابد. 

برنامه ریزی دقیق: با دانستن زمان دقیق صدور ویزا، می‌توانید برنامه سفر خود را با دقت بیشتری برنامه ریزی کنید. 



معایب ویزای نیمه فوری چین: 


هزینه بیشتر: هزینه ویزای نیمه فوری چین معمولاً 20 تا 30 درصد بیشتر از ویزای عادی است. 

محدودیت در تعداد: تعداد ویزاهای نیمه فوری که در هر روز صادر می‌شود محدود است.


چین، سرزمینی است با تاریخ و تمدن کهن . گاهی به گونه یکپارچه وگاهی به مانند چند کشور جدا از هم بوده است. همواره همسایگان به این کشور می تاختندو از آن دسته مغول ها بودند که در روزگار چنگیزخان ،چین را تصرف می کردند. سرزمین کهن و بی نظیر چین به لحاظ طبیعت بکر ، آداب و رسوم منحصر به فرد و زبان خاص خود از جمله مهمترین کشورهای توریستی جهان محسوب می شود. موقعیت جغرافیایی کشور چین در منطقه شرق آسیا قرار گرفته است و مساحت آن بیش از 9،596،000 کیلومتر مربع است که به این ترتیب بعد از روسیه ، دومین کشور آسیا به حساب می آید. چین دارای مرز با 4 کشور است . این کشور همچنین از سمت شرق و جنوب با دریای چین شرقی ، خلیج کره، دریای زرد و دیگر آبهای آزاد ارتباط دارد. چین دو رشته کوه مهم دارد که از شمال به جنوب و از شرق به غرب کشیده شده اند. دورنمای طبیعت و آب و هوای چین آب و هوای چین بسیار متنوع است و از مناطق گرمسیروبارانی در جنوب وبسیار سردسیر تا شمال را شامل می شود. چین چهار فصل متمایز دارد. بهار از اواسط مارچ تا اواسط می و تابستان از اواسط ماه می تا اواسط ماه سپتامبرمی باشدکه هوا شرجی و تا حدی گرم است و باران های شدیدی در جولای و آگوست دارد. پاییز زیبای پکن به پاییز طلایی مشهور است که از اواسط سپتامبر تا اواسط نوامبر ادامه دارد که کاملا خشک است وبا روزهایی ملایم و شب های خنک همراه است. زمستان های طولانی چین از اواسط نوامبر تا اواسطه مارچ می باشد که کاملا سرد است.


واحد پول رایج چین


واحدپول چین یوان نام دارد که بانک خلق چین آن را منتشر می کند. واحد اصلی پول ، یوان و واحد فرعی آن "جیائو" و "فن" است. هریک یوان برابر ده جیائو و هر جیائو برابر ده فن است. اسکناس های یوان چین شامل یک یوانی ،دو یوانی، پنج یوانی، ده یوانی، پنجاه و یکصد یوانی است و اسکناس های جیائو نیز یک، دوو پنج جیائو است. 

مسافرین محترم می توانند جهت اطمینان بیشتر از محل تبدیل ارز ، به صرافخانه معتبر ، هتل ها یا فرودگاه ها مراجعه نمایند. زبان، جمعیت ،دین کشور چین حدودا یک میلیاردو چهار صد میلیون نفر جمعیت دارد. این کشور پر جمعیت ترین کشور جهان و سومین کشور بزرگ جهان است. پایتخت چین ، شهر چهارصد میلیون نفری پکن است.


شانگهای SHANGHAI شانگهای بزرگترین شهر کشور چین و هشتمین شهر بزرگ جهان است. شانگهای شهر غول آسا و لبریز از جمعیت ، رابط میان چین و دنیای خارج است. شهری که حزب کنونی چین در آن پایه گذاری شد. شانگهای شهر روشنفکری و کارگری با 25 دانشگاه و موسسه دانشگاهی است. این شهر در کرانه چپ رودخانه هوانگ پو و در جنوب یانگ تسه با فاصله اندکی از اقیانوس آرام قرار دارد و معنی نامش به چینی ،"بر فراز دریا" است. شهر شانگهای که امروزه به فرهنگی آمیخته از فرهنگ چین سنتی و مدرن ، به عنوان بزرگترین شهر صنعتی و مهمترین بندر حمل و نقل دریایی و مرکز اقتصادی چین، توجه همه جهان را به خود جلب کرده است، 8000 کیلومتر مربع وسعت و جمعیتی بالغ بر 7/18 میلیون نفر دارد. مراکز دیدنی و تجاری آن در کنار میدان People بر روی رود خانه Huongpu و مراکز فرهنگی و توریستی آن در مناطق Mt.Shshan و Chongming و دریاچه Dingshan و منطقه Shenshuigang قرار دارد. 


از مراکز عمده خرید: Yuyuan ، New Shanghai ، Xujiahui و Jiali Sleepless Tabao Market ، Nainjing Road را می توان نام برد. هانگزو HANGZHOU شهر هانگزو ، مرکز ایالت Zheijiang و مرکز سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی این ایالت می باشد. این شهر که در واقع در 180کیلومتری شانگهای و در جنوب گراند کانال ،در کنار رود کوان تانگ و دلتای یانگ تسه قرار دارد، به دلیل طبیعت و موقعیت زیبا و مشهورش و همچنین آب و هوای معتدل و چهارفصلش یکی از شهرهای مهم و توریستی کشور چین می باشد. خیابان کونگ هی فانگ یکی از مراکز خرید مشهور در هانگزو نیز از قدیمی ترین خیابان های این شهر می باشد .


گوانجو GUANGZHOU گوانگ ژو در فارسی بیشتر با گوانجو شناخته می شود شهری است در جنوب کشور چین . نام رسمی آن در هنگام حکومت جمهوری ملی چین کانتون بود. این شهر مرکز استان گوانگ دونگ است و حدود 77 میلیون نفر جمعیت دارد. شهر گوانجو یک قطب تجاری بین المللی است که تاجران را از کشورهای خاورمیانه ، آفریقا ، جنوب و جنوب شرق آسیا همه ساله به سوی خود جلب می کند.


نمایشگاه گوانجو GUANGZHOU EXHIBITION نمایشگاه صادرات چین که به نام نمایشگاه کانتون (نمایشگاه گوانگجو) شناخته می شود.، از سال 1957 هر سال 2 بار در بهار (15 آوریل) و پاییز ( 15 اکتبر) برگزار می شودو دارای متنوع ترین شرکت کننده و پر شمارترین بازدید کننده می باشد. نمایشگاهی که هر ساله هزاران نفر از تجار و بازدیدکنندگان را گرد هم جمع کرده و میلیاردهادلار معاملات تجاری را به ارمغان می آورد. 


در ایام برگزاری نمایشگاه کانتون فرصت بی نظیری برای مشاهده نمونه کالا کنترل بسته بندی و مذاکره مستقیم و بدون واسطه با تولید کننده می باشد. در این نمایشگاه 50 ارگان مختلف تجاری که متشکل از هزاران شرکت تولیدی و تجاری چینی و خارجی می شود شرکت می کنند. علاوه بر فرصت گفت وگوی رو در رو ، امکانات منحصر به فردی برای دستیابی به اطلاعات از طریق اینترنت برای بازدیدکنندگان ایجاد شده است از این رو می توان گفت در این نمایشگاه علاوه بر جستجوی کالا و خدمات مورد نیاز خود از کشور چین ، می توان به رایزنی و بازاریابی و تبادل اطلاعات با بازدیدکنندگان سایر کشورها پرداخت. 


با افتتاح ساختمان جدید نمایشگاه گوانجو در محل اصلی برگزاری نمایشگاه در مجتمع نمایشگاهی Pazhou ، سایت قدیمی نمایشگاه گوانگجو که در داخل شهر گوانگجو بود تعطیل شد و تمامی مراحل نمایشگاه به سایت اصلی Pazhou منتقل شد. با تجمع نمایشگاه در یک سایت و تقسیم بندی تخصصی تر صنایع و محصولات با توجه به نیاز بازار های داخلی و خارجی در هر مرحله پیش بینی می شود بازدید از نمایشگاه برای بازدید کنندگان ساده تر و پر بازده ترگردد. 


شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی آسان هجرت با کادر ورزیده و بیش از 2 دهه تجربه اقدام به اخذ ویزای مستقیم و بدون واسطه کشورها جهت مسافرین محترم و آژانسهای همکار می نماید ضمنا این آژانس یکی از شرکت های مسافرتی مدعی در زمینه اخذ ویزا در ایران می باشد . هیچ شکی نیست آژانس آسان هجرت با کادری مجرب در زمینه ارائه خدمات اخذ ویزا با حساسیت فراوان امور مربوطه را به نحو احسنت انجام می دهد. تمام ویزاها را در اسرع زمان و با هزینه مطلوب انجام می دهیم.در ذیل شرایط و انواع ویزاها را جهت اطلاع توضیح می دهیم :


خدمات ویژه دریافت و تحویل پاسپورت جهت مشتریان عزیز شرکت آسان هجرت 


شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی آسان هجرت جهت رفاه مشتریان عزیز قراردادی با شرکت معتبر خدمات بار هوایی و زمینی منعقد نموده است که این شرکت خدمات باربا مجوز رسمی دولت، دارای شعبات متعدد در کلیه استان ها و شهرها می باشد که براساس قرارداد فی مابین، مشتریان محترم می توانند با آژانس آسان هجرت تماس گرفته تا در هر نقطه از ایران که حضور دارند، آن شرکت بصورت حضوری در ساعت اعلام شده توسط متقاضی به خدمت مشتریان رسیده و با ارائه رسید معتبر جهت دریافت پاسپورت و مدارک سفردر محل سکونت ویا محل کار شما حضور یابند و مدارک را تحویل گرفته و در اسرع وقت (یک روز کاری) به شرکت آسان هجرت می رسانند و پس از خاتمه کار نیز مجدد پاسپورت و مدارک در شهر شما به شما تحویل دهند.


021-66595040(20 خط)