آسان هجرت

ویزای چین در رشت

اطلاعات کامل ویزاها و نحوه اقدام

عنوان :
ویزای چین در رشت
دانلود پکیج :
توضیحات

چین، کشوری پهناور با تاریخ و فرهنگ غنی، یکی از مقاصد جذاب گردشگری است. از دیوار چین مشهور گرفته تا غذاهای لذیذ و طبیعت بکر، این کشور شگفتی‌های بسیاری برای کشف کردن دارد.

اما برای سفر به چین، نیاز به اخذ ویزا دارید. در این مقاله، به طور کامل مراحل اخذ ویزای چین از رشت را شرح خواهیم داد و به این سوال پاسخ خواهیم داد که آیا امکان اخذ ویزای چین به صورت غیرحضوری وجود دارد یا خیر. 


مراحل اخذ ویزای چین


انتخاب نوع ویزا: اولین قدم، انتخاب نوع ویزای مورد نظر شما است. ویزاهای چین تنوع زیادی دارند، از جمله ویزای توریستی، ویزای تجاری، ویزای تحصیلی و ویزای کاری. هر کدام از این ویزاها مدارک و شرایط خاص خود را دارند.

جمع آوری مدارک: پس از انتخاب نوع ویزا، باید مدارک مورد نیاز را جمع آوری کنید. لیست کامل مدارک در وب سایت سفارت چین و یا آژانس های مسافرتی معتبر قابل دسترس است. 

تکمیل فرم درخواست ویزا: فرم درخواست ویزا را می توانید از وب سایت سفارت چین دانلود کنید. دقت کنید که فرم را به طور کامل و صحیح و با خط خوانا پر کنید. 

وقت سفارت: پس از جمع آوری مدارک و تکمیل فرم درخواست، باید برای مصاحبه در سفارت چین وقت بگیرید. 

حضور در سفارت: در روز مصاحبه، باید در سفارت چین حاضر شوید و مدارک خود را ارائه دهید. در این مرحله، از شما انگشت نگاری و عکس برداری می شود. 

دریافت ویزا: پس از بررسی مدارک، ویزای شما صادر خواهد شد.


اخذ ویزای چین به صورت غیرحضوری


اخذ ویزای چین به صورت غیرحضوری از طریق آژانس های مسافرتی معتبر امکان پذیر است. آژانس ها با دریافت مدارک شما، مراحل اخذ ویزا را به طور کامل انجام می دهند. 

 

نکات مهم در اخذ ویزای چین


مدارک خود را به طور کامل و صحیح جمع آوری کنید. 

فرم درخواست ویزا را به طور دقیق و با خط خوانا پر کنید. 

در روز مصاحبه به موقع در سفارت حاضر شوید. 

به تمام سوالات سفارت با صداقت پاسخ دهید. 


هزینه اخذ ویزای چین


هزینه اخذ ویزای چین بسته به نوع ویزا و مدت زمان آن متفاوت است. برای اطلاعات دقیق تر به وب سایت سفارت چین یا آژانس های مسافرتی مراجعه کنید. 

اخذ ویزای چین از رشت با کمی دقت و حوصله امکان پذیر است. با مطالعه دقیق این مقاله و جمع آوری مدارک مورد نیاز، می توانید به راحتی ویزای خود را دریافت کنید و سفری خاطره انگیز را تجربه کنید. 


خدمات ویژه دریافت و تحویل پاسپورت جهت مشتریان عزیز شرکت آسان هجرت 


شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی آسان هجرت جهت رفاه مشتریان عزیز قراردادی با شرکت معتبر خدمات بار هوایی و زمینی منعقد نموده است که این شرکت خدمات باربا مجوز رسمی دولت، دارای شعبات متعدد در کلیه استان ها و شهرها می باشد که براساس قرارداد فی مابین، مشتریان محترم می توانند با آژانس آسان هجرت تماس گرفته تا در هر نقطه از ایران که حضور دارند، آن شرکت بصورت حضوری در ساعت اعلام شده توسط متقاضی به خدمت مشتریان رسیده و با ارائه رسید معتبر جهت دریافت پاسپورت و مدارک سفردر محل سکونت ویا محل کار شما حضور یابند و مدارک را تحویل گرفته و در اسرع وقت (یک روز کاری) به شرکت آسان هجرت می رسانند و پس از خاتمه کار نیز مجدد پاسپورت و مدارک در شهر شما به شما تحویل دهند.


021-66595040(20 خط)