header

تور ترکیه | تور ازمیر

نام هتل درجه هتل خدمات
نرخ اتاق 2 تخته نرخ اتاق 1 تخته نرخ اتاق 3 تخته نرخ کودک 6 تا 12 سال نرخ کودک 2 تا 6 سال
برنامه سفر

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی آسان هجرت از شرکت های معتبر دارای مجوز فعالیت از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و سازمان هواپیمایی کشوری و دارای نماد اعتماد و تجارت و نشان ملی ثبت و عضو اتحادیه با بیش از دو دهه سابقه کار با شعار ایرانی لایق بهترین هاست، همکاری خود را با استفاده از برترین مدیران و کارمندان با هدف جلب رضایت و اعتماد مشتریان با بهترین خدمات ، فعالیت خود را آغاز نموده است.

آژانس آسان هجرت مجری مستقیم تورهای ترکیه با بهترین قیمت و برترین کیفیت می باشد،ضمنا این آژانس طراح تورهای ویژه ترکیه در بین آژانس های ایرانی است. 


خدمات سفر:


آژانس آسان هجرت در ضمن اجرای تور، اقدام به اخذ ویزا و تهیه بلیط و رزرو هتل و بیمه مسافرتی با ارائه واچر رسمی می نماید.


توضیحات

تور ازمیر، شهری با تاریخ و فرهنگ غنی


ازمیر، سومین شهر بزرگ ترکیه و یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری این کشور است. این شهر با جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، طبیعی و تفریحی فراوان، هر ساله میزبان میلیون‌ها گردشگر از سراسر جهان است.


تاریخ و فرهنگ غنی


ازمیر یکی از قدیمی‌ترین شهرهای جهان است که قدمت آن به بیش از 8000 سال پیش می‌رسد. این شهر در طول تاریخ، شاهد حکومت‌های مختلف بوده و آثار تاریخی ارزشمندی از هر دوره تاریخی در آن به جا مانده است. از جمله مهم‌ترین جاذبه‌های تاریخی ازمیر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

آکروپولیس ازمیر: این بنای تاریخی که در قرن 7 قبل از میلاد ساخته شده است، یکی از مهم‌ترین آثار باستانی ازمیر است.

آگورا ازمیر: این بازار رومی که در قرن 2 قبل از میلاد ساخته شده است، یکی از بزرگ‌ترین آگوراهای رومی در جهان است.

موزه باستان‌شناسی ازمیر: این موزه یکی از مهم‌ترین موزه‌های ترکیه است که آثار ارزشمندی از دوران مختلف تاریخی را در خود جای داده است.


جاذبه‌های طبیعی


ازمیر با داشتن سواحل زیبا، آب‌وهوای معتدل و طبیعت بکر، یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای علاقه‌مندان به طبیعت است. از جمله مهم‌ترین جاذبه‌های طبیعی ازمیر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ساحل کوش‌آداسی: این ساحل زیبا که در نزدیکی ازمیر قرار دارد، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در ترکیه است.

جزیره کیشلا: این جزیره زیبا که در نزدیکی ازمیر قرار دارد، یکی از بهترین مکان‌ها برای غواصی و تماشای آبزیان است.

پاموکله: این منطقه طبیعی شگفت‌انگیز که در نزدیکی ازمیر قرار دارد، به دلیل وجود چشمه‌های آب گرم و استخرهای سفید آهکی، به «قلعه پنبه‌ای» معروف است.


جاذبه‌های تفریحی


ازمیر با داشتن مراکز خرید مدرن، رستوران‌های بین‌المللی و مراکز تفریحی متنوع، یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای علاقه‌مندان به تفریح است. از جمله مهم‌ترین جاذبه‌های تفریحی ازمیر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

مرکز خرید کنت پلازا: این مرکز خرید مدرن که یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید ترکیه است، دارای برندهای معتبر جهانی است.

رستوران‌های کمارالتی: این منطقه که در نزدیکی بندر ازمیر قرار دارد، به دلیل داشتن رستوران‌های متعدد و غذاهای خوشمزه، به یکی از محبوب‌ترین مناطق گردشگری ازمیر تبدیل شده است.

پارک کوهستانی کوه‌های قاف: این پارک زیبا که در نزدیکی ازمیر قرار دارد، یکی از بهترین مکان‌ها برای پیاده‌روی و لذت بردن از طبیعت است.


بهترین زمان سفر به ازمیر


بهترین زمان سفر به ازمیر، فصل‌های بهار و تابستان است. در این فصل‌ها، آب‌وهوای ازمیر معتدل و مناسب برای گردشگری است. البته اگر به دنبال سفری ارزان‌تر هستید، می‌توانید در فصل‌های پاییز و زمستان به ازمیر سفر کنید.


نحوه‌ی سفر به ازمیر


برای سفر به ازمیر، می‌توانید از هواپیما، قطار یا اتوبوس استفاده کنید. پروازهای مستقیمی از تهران به ازمیر وجود دارد که مدت زمان پرواز آن حدود 3 ساعت و 30 دقیقه است. همچنین، می‌توانید با قطار یا اتوبوس از شهرهای مختلف ایران به ازمیر سفر کنید.


تورهای ازمیر


شرکت‌های گردشگری متعددی در ایران، تورهای ازمیر را برگزار می‌کنند. این تورها معمولاً شامل بلیط هواپیما، اقامت در هتل، گشت‌های شهری و بیمه‌ی مسافرتی هستند.


سخن آخر


ازمیر شهری زیبا و تاریخی است که هر چیزی برای ارائه به گردشگران دارد. این شهر با جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و تفریحی فراوان، می‌تواند تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای شما رقم بزند.