header

تور تفلیس لحظه آخری

نام هتل درجه هتل خدمات
نرخ اتاق 2 تخته نرخ اتاق 1 تخته نرخ اتاق 3 تخته نرخ کودک 6 تا 12 سال نرخ کودک 2 تا 6 سال
برنامه سفر

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی آسان هجرت از شرکت های معتبر دارای مجوز فعالیت از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و سازمان هواپیمایی کشوری و دارای نماد اعتماد و تجارت و نشان ملی ثبت و عضو اتحادیه با بیش از دو دهه سابقه کار با شعار ایرانی لایق بهترین هاست، همکاری خود را با استفاده از برترین مدیران و کارمندان با هدف جلب رضایت و اعتماد مشتریان با بهترین خدمات ، فعالیت خود را آغاز نموده است . 

آژانس آسان هجرت مجری مستقیم تورهای گرجستان با بهترین قیمت و برترین کیفیت می باشد،ضمنا این آژانس طراح تورهای ویژه گرجستان در بین آژانس های ایرانی است. 


خدمات سفر:


آژانس آسان هجرت در ضمن اجرای تور، اقدام به اخذ ویزا و تهیه بلیط و رزرو هتل و بیمه مسافرتی با ارائه واچر رسمی می نماید.


توضیحات

تور تفلیس لحظه آخری: فرصتی طلایی برای سفری ارزان و هیجان‌انگیز


گرجستان کشوری زیبا و تاریخی در همسایگی ایران است که سالانه گردشگران زیادی از سراسر جهان را به خود جذب می‌کند. پایتخت گرجستان، شهر تفلیس، یکی از مقاصد گردشگری محبوب در این کشور است. تفلیس شهری تاریخی و مدرن با جاذبه‌های گردشگری فراوان است که از جمله آن‌ها می‌توان به حمام‌های تاریخی، کلیساهای باشکوه، پل صلح، خیابان روستاولی و ... اشاره کرد.

تور تفلیس لحظه آخری فرصتی طلایی برای سفری ارزان و هیجان‌انگیز به این شهر زیبا است. در این نوع تورها، آژانس‌های مسافرتی بلیط هواپیما و هتل‌های خود را که هنوز به فروش نرفته‌اند با تخفیف‌های ویژه به فروش می‌رسانند. بنابراین، اگر به دنبال سفری ارزان به تفلیس هستید، تور لحظه آخری را در نظر داشته باشید.


مزایا و معایب تور تفلیس لحظه آخری

مزایا: 

قیمت ارزان‌تر نسبت به تورهای معمولی

امکان انتخاب هتل و ایرلاین دلخواه

انعطاف‌پذیری در زمان سفر

معایب: 

محدودیت در انتخاب تاریخ و زمان سفر 

احتمال لغو یا تغییر برنامه سفر 


چگونه تور تفلیس لحظه آخری را رزرو کنیم؟


برای رزرو تور تفلیس لحظه آخری، می‌توانید به صورت حضوری به آژانس‌های مسافرتی مراجعه کنید یا به صورت آنلاین از سایت‌های گردشگری معتبر اقدام کنید. در هنگام رزرو تور، حتماً شرایط و ضوابط تور را به دقت مطالعه کنید تا از هرگونه مشکل احتمالی در سفر جلوگیری کنید.


 بهترین زمان سفر به تفلیس


بهترین زمان سفر به تفلیس از نظر آب و هوا، فصل بهار و پاییز است. در این فصول، هوا معتدل است و بارش باران و برف کمتر است. البته، اگر به دنبال سفری ارزان‌تر هستید، می‌توانید در فصل زمستان یا تابستان به تفلیس سفر کنید. 


جاذبه‌های گردشگری تفلیس 


تفلیس شهری تاریخی و مدرن با جاذبه‌های گردشگری فراوان است. از جمله جاذبه‌های گردشگری تفلیس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

حمام‌های تاریخی تفلیس: حمام‌های تاریخی تفلیس یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم این شهر هستند. این حمام‌ها با قدمتی بیش از 1000 سال، یکی از قدیمی‌ترین حمام‌های جهان هستند.

کلیسای جامع جامع سامبا: کلیسای جامع جامع سامبا یکی از بزرگ‌ترین و باشکوه‌ترین کلیساهای ارتدکس جهان است. این کلیسا در سال 2004 افتتاح شد و یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم تفلیس است. 

پل صلح: پل صلح یکی از نمادهای شهر تفلیس است. این پل در سال 2010 افتتاح شد و یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری تفلیس است. 

خیابان روستاولی: خیابان روستاولی یکی از مهم‌ترین خیابان‌های تفلیس است. این خیابان پر از مغازه‌ها، رستوران‌ها و کافه‌های مختلف است و یکی از مراکز خرید و تفریحی مهم تفلیس است.


تفریحات تفلیس 


در تفلیس، علاوه بر جاذبه‌های گردشگری، تفریحات مختلفی نیز وجود دارد. از جمله تفریحات تفلیس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

گردش در پارک ریکه: پارک ریکه یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های تفلیس است. این پارک مکانی عالی برای گذراندن یک روز آرام و لذت‌بخش است. 

صعود به کوه متاتسمیندا: کوه متاتسمیندا یکی از نمادهای شهر تفلیس است. این کوه مکانی عالی برای تماشای مناظر زیبای شهر تفلیس است.

بازدید از موزه‌های تفلیس: تفلیس دارای موزه‌های متعددی است که از جمله آن‌ها می‌توان به موزه ملی گرجستان، موزه تاریخ طبیعی گرجستان و موزه هنرهای زیبای گرجستان اشاره کرد.


 جمع‌بندی


تور تفلیس لحظه آخری فرصتی طلایی برای سفری ارزان و هیجان‌انگیز به این شهر زیبا است. اگر به دنبال سفری ارزان به تفلیس هستید، تور لحظه آخری را در نظر داشته باشید.