header

تور چابهار نوروز

نام هتل درجه هتل خدمات
نرخ اتاق 2 تخته نرخ اتاق 1 تخته نرخ اتاق 3 تخته نرخ کودک 6 تا 12 سال نرخ کودک 2 تا 6 سال
برنامه سفر

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی آسان هجرت از شرکت های معتبر دارای مجوز فعالیت از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و سازمان هواپیمایی کشوری و دارای نماد اعتماد و تجارت و نشان ملی ثبت و عضو اتحادیه با بیش از دو دهه سابقه کار با شعار ایرانی لایق بهترین هاست، همکاری خود را با استفاده از برترین مدیران و کارمندان با هدف جلب رضایت و اعتماد مشتریان با بهترین خدمات ، فعالیت خود را آغاز نموده است . 

 آژانس آسان هجرت مجری مستقیم تورهای چابهار با بهترین قیمت و برترین کیفیت می باشد،ضمنا این آژانس طراح تورهای ویژه چابهار در بین آژانس های ایرانی است.

خدمات سفر:

آژانس آسان هجرت در ضمن اجرای تور، اقدام به اخذ ویزا و تهیه بلیط و رزرو هتل و بیمه مسافرتی با ارائه واچر رسمی می نماید.


توضیحات

تور چابهار نوروز: فرصتی برای تجربه‌ای متفاوت و به‌یادماندنی


 چابهار، بندر زیبای جنوب ایران، یکی از مقاصد گردشگری محبوب در تعطیلات نوروز است. این شهر با جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بی‌نظیر خود، هر ساله میزبان هزاران گردشگر از سراسر کشور و جهان است. 

 اگر به دنبال یک سفر خاطره‌انگیز و متفاوت در تعطیلات نوروز هستید، تور چابهار می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. در این مطلب به معرفی جاذبه‌های گردشگری چابهار و برنامه‌های نوروزی این شهر می‌پردازیم. 


جاذبه‌های گردشگری چابهار 


چابهار شهری با جاذبه‌های گردشگری متنوع است که هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند. از جمله مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری چابهار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:


سواحل مکران

سواحل مکران یکی از زیباترین سواحل ایران هستند که در امتداد خلیج گواتر تا دریای عمان کشیده شده‌اند. این سواحل با شن‌های سفید و نرم خود، آب‌های زلال و شفاف و مناظر خیره‌کننده خود، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری چابهار هستند.


کوه‌های مریخی

کوه‌های مریخی یکی از پدیده‌های طبیعی شگفت‌انگیز چابهار هستند که به دلیل شکل عجیب و غریب خود، به کوه‌های مریخی معروف شده‌اند. این کوه‌ها با صخره‌های رسوبی قرمز رنگ خود، شباهت زیادی به مناظر سیاره مریخ دارند.


تالاب لیپار

تالاب لیپار یکی از زیباترین تالاب‌های ایران است که به دلیل رنگ صورتی خود، به تالاب صورتی نیز معروف است. این تالاب به دلیل وجود جلبک‌های خاصی به رنگ صورتی در می‌آید. 


گندو

گندو نام یک گونه تمساح بومی ایران است که در تالاب‌های چابهار زندگی می‌کند. گاندوها از بزرگترین تمساح‌های جهان هستند و از جمله گونه‌های در معرض خطر انقراض قرار دارند.


مسجد جامع چابهار

مسجد جامع چابهار یکی از قدیمی‌ترین مساجد ایران است که قدمت آن به دوران صفویه می‌رسد. این مسجد با معماری زیبای خود، یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم چابهار است.


قلعه پرتغالی‌ها

قلعه پرتغالی‌ها یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های تاریخی چابهار است که در دوران حکومت پرتغالی‌ها در ایران ساخته شده است. این قلعه با برج‌های بلند و دیوارهای مستحکم خود، یکی از آثار تاریخی ارزشمند چابهار است. 


جشنواره‌های نوروزی چابهار

 در ایام نوروز، جشنواره‌های مختلفی در چابهار برگزار می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به جشنواره‌های موسیقی، تئاتر، صنایع دستی و غذاهای محلی اشاره کرد. این جشنواره‌ها فرصت مناسبی برای آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم مردم چابهار هستند.


برنامه‌های نوروزی چابهار 

چابهار در تعطیلات نوروز حال و هوای دیگری دارد. در این ایام، برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در سراسر شهر برگزار می‌شود. از جمله مهم‌ترین برنامه‌های نوروزی چابهار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

جشنواره‌های نوروزی: در ایام نوروز، جشنواره‌های مختلفی در چابهار برگزار می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به جشنواره‌های موسیقی، تئاتر، صنایع دستی و غذاهای محلی اشاره کرد. 

برگزاری مراسم تحویل سال نو: مراسم تحویل سال نو در چابهار به صورت ویژه برگزار می‌شود. در این مراسم، برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری اجرا می‌شود و مردم با شکوه خاصی به استقبال سال نو می‌روند. 

اجرای برنامه‌های تفریحی و گردشگری: در ایام نوروز، برنامه‌های تفریحی و گردشگری مختلفی در چابهار برگزار می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به تورهای گردشگری، مسابقات ورزشی و تفریحات آبی اشاره کرد.


نحوه‌ی سفر به چابهار 


چابهار از طریق راه‌های زمینی، ریلی و هوایی قابل دسترسی است. راه‌های زمینی و ریلی به دلیل طولانی بودن زمان سفر، چندان مورد استقبال گردشگران قرار نمی‌گیرند. بنابراین، بهترین راه برای سفر به چابهار، سفر هوایی است.

پروازهای مستقیم تهران به چابهار توسط شرکت‌های هواپیمایی ایران‌ایر، کاسپین، معراج و زاگرس انجام می‌شود. مدت زمان پرواز تهران به چابهار حدود یک ساعت و نیم است. 


قیمت تور چابهار 


قیمت تور چابهار با توجه به عوامل مختلفی مانند مدت زمان سفر، نوع هتل، خدمات تور و زمان سفر متفاوت است. به طور کلی، قیمت تورهای چابهار در تعطیلات نوروز نسبت به سایر ایام سال بالاتر است. 


نتیجه‌گیری

چابهار شهری زیبا و دیدنی است که در تعطیلات نوروز حال و هوای دیگری دارد. اگر به دنبال یک سفر خاطره‌انگیز و متفاوت در تعطیلات نوروز هستید، تور چابهار می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.