header

تور چابهار از تهران

نام هتل درجه هتل خدمات
نرخ اتاق 2 تخته نرخ اتاق 1 تخته نرخ اتاق 3 تخته نرخ کودک 6 تا 12 سال نرخ کودک 2 تا 6 سال
برنامه سفر شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی آسان هجرت از شرکت های معتبر دارای مجوز فعالیت از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و سازمان هواپیمایی کشوری و دارای نماد اعتماد و تجارت و نشان ملی ثبت و عضو اتحادیه با بیش از دو دهه سابقه کار با شعار ایرانی لایق بهترین هاست، همکاری خود را با استفاده از برترین مدیران و کارمندان با هدف جلب رضایت و اعتماد مشتریان با بهترین خدمات ، فعالیت خود را آغاز نموده است .

آژانس آسان هجرت مجری مستقیم تورهای چابهار با بهترین قیمت و برترین کیفیت می باشد،ضمنا این آژانس طراح تورهای ویژه چابهار در بین آژانس های ایرانی است. 


خدمات سفر:


آژانس آسان هجرت در ضمن اجرای تور، اقدام به اخذ ویزا و تهیه بلیط و رزرو هتل و بیمه مسافرتی با ارائه واچر رسمی می نماید.



توضیحات

تور چابهار از تهران: تجربه‌ای متفاوت از طبیعت و فرهنگ 


چابهار، شهر بندری جنوب شرقی ایران، با جاذبه‌های طبیعی و تاریخی منحصربه‌فرد خود، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در ایران است. این شهر زیبا در کنار دریای مکران و اقیانوس هند قرار گرفته و از آب‌وهوایی معتدل و چهارفصل برخوردار است. 

اگر قصد سفر به چابهار را دارید، می‌توانید از تورهای گردشگری استفاده کنید. تورهای چابهار از تهران معمولاً شامل موارد زیر هستند:

بلیط هواپیمای رفت و برگشت تهران-چابهار

ترانسفر فرودگاهی

اقامت در هتل با صبحانه

گشت‌های شهری و بازدید از جاذبه‌های گردشگری

مدت زمان تورهای چابهار از تهران معمولاً بین 3 تا 7 روز است. هزینه تور نیز با توجه به مدت زمان، نوع هتل و امکانات آن متفاوت است.


جاذبه‌های گردشگری چابهار


چابهار دارای جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی متنوعی است که هر ساله گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می‌کند. برخی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری چابهار عبارتند از:

موج فشان: این پدیده طبیعی در فاصله 10 کیلومتری شهر چابهار واقع شده و یکی از عجایب طبیعی ایران محسوب می‌شود. موج فشان در اثر برخورد امواج دریا با صخره‌های زیر آب ایجاد می‌شود و آب را تا ارتفاع 30 متری به هوا پرتاب می‌کند.

دریاچه صورتی لیپار: این دریاچه زیبا در فاصله 100 کیلومتری شهر چابهار واقع شده و به دلیل وجود جلبک‌های خاص، رنگ صورتی متمایل به قرمز دارد.

کوه‌های مریخی: این کوه‌های منحصربه‌فرد در فاصله 50 کیلومتری شهر چابهار واقع شده و به دلیل شکل عجیب و غریب خود، شبیه به کوه‌های مریخ هستند.

جزر و مد قرمز: این پدیده طبیعی در فاصله 100 کیلومتری شهر چابهار واقع شده و در فصل زمستان اتفاق می‌افتد. در این زمان، آب دریا به دلیل وجود جلبک‌های خاص، رنگ قرمز متمایل به صورتی پیدا می‌کند.

چشمه‌های گل فشان: این چشمه‌های طبیعی در فاصله 50 کیلومتری شهر چابهار واقع شده و آب آن‌ها حاوی مواد معدنی خاصی است که باعث ایجاد حباب‌های گازی می‌شود.


غذاهای محلی چابهار


چابهار دارای غذاهای محلی متنوع و خوشمزه‌ای است که می‌توانید آن‌ها را در رستوران‌های شهر امتحان کنید. برخی از مهم‌ترین غذاهای محلی چابهار عبارتند از:

قلیه میگو: این غذای خوشمزه از میگو، گوجه‌فرنگی، پیاز، سیر، ادویه‌جات و رب گوجه‌فرنگی تهیه می‌شود.

قلیه ماهی: این غذای خوشمزه از ماهی، گوجه‌فرنگی، پیاز، سیر، ادویه‌جات و رب گوجه‌فرنگی تهیه می‌شود. 

بت ماش: این غذای خوشمزه از ماش، پیاز، سیر، ادویه‌جات و رب گوجه‌فرنگی تهیه می‌شود.

تباهگ: این غذای خوشمزه از گوشت گوسفند، پیاز، سیر، ادویه‌جات و رب گوجه‌فرنگی تهیه می‌شود.

کراهی میگو: این غذای خوشمزه از میگو، فلفل سبز، پیاز، سیر، ادویه‌جات و رب گوجه‌فرنگی تهیه می‌شود.


خرید سوغات چابهار


اگر قصد خرید سوغات از چابهار را دارید، می‌توانید از صنایع دستی محلی مانند حصیر، صنایع دریایی، لباس‌های محلی و ادویه‌جات استفاده کنید.


جمع‌بندی


چابهار شهری زیبا و جذاب با جاذبه‌های گردشگری متنوع است که می‌تواند تجربه‌ای متفاوت و به‌یادماندنی را برای شما رقم بزند. اگر قصد سفر به چابهار را دارید، می‌توانید از تورهای گردشگری استفاده کنید تا با خیال راحت از سفر خود لذت ببرید.