header

ویزای چین فاز سه کانتون فیر

نام هتل درجه هتل خدمات
نرخ اتاق 2 تخته نرخ اتاق 1 تخته نرخ اتاق 3 تخته نرخ کودک 6 تا 12 سال نرخ کودک 2 تا 6 سال
توضیحات

ویزای چین برای فاز 3 کانتون فیر


نمایشگاه کانتون یک نمایشگاه تجاری نیمه سالانه است که در گوانگژو، چین برگزار می شود. این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه تجاری در چین و یکی از بزرگترین نمایشگاه های تجاری در جهان است. فاز 3 کانتون فیر از 1 تا 5 می 2024 برگزار می شود.


نمایشگاه کانتون بزرگترین نمایشگاه تجاری جامع در چین با سابقه بیش از 60 سال است. این نمایشگاه دو بار در سال، بهار و پاییز در گوانگژو برگزار می شود. هر دوره نمایشگاه به سه فاز تقسیم می شود و هر فاز 5 روز به طول می انجامد. 

فاز 3 نمایشگاه، این فاز بر روی لوازم و تجهیزات پزشکی، حمام، پارچه، مواد اولیه، فرش، پارچه، پزشکی، پوشاک، و غیره تمرکز دارد. . برای شرکت در فاز 3 باید ویزای چین را دریافت کنید. می توانید ویزای چین را در سفارت چین یا کنسولگری در کشور خود دریافت کنید. 

مدارک مورد نیاز برای ویزای چین عبارتند از:

گذرنامه معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار باقی مانده 

فرم درخواست ویزای تکمیل شده 

عکس پرسنلی اخیر 

دعوت نامه از یک شرکت یا سازمان چینی 

اثبات تمکن مالی 

گواهی پزشکی 

هزینه ویزای چین بسته به نوع ویزایی که درخواست می کنید و کشوری که در آن درخواست می کنید متفاوت است. 


مراحل دریافت ویزای چین به شرح زیر است:


فرم درخواست ویزا را تکمیل و چاپ کنید. 

مدارک مورد نیاز را جمع آوری کنید. 

قرار ملاقات با سفارت چین یا کنسولگری را برنامه ریزی کنید. 

هزینه ویزا را پرداخت کنید. 

درخواست و مدارک خود را ارائه دهید. 

برای مصاحبه ویزا حاضر شوید. 

گذرنامه و ویزای خود را دریافت کنید. 


در اینجا چند نکته برای دریافت ویزای چین آورده شده است:


درخواست خود را زودتر ارسال کنید. پردازش ویزا ممکن است چندین هفته طول بکشد. مطمئن شوید که تمام مدارک مورد نیاز را دارید. اگر مدارک ناقص باشد، درخواست شما رد می شود. در مصاحبه ویزا صادقانه و دقیق پاسخ دهید.



خدمات ویژه دریافت و تحویل پاسپورت جهت مشتریان عزیز شرکت آسان هجرت


شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی آسان هجرت جهت رفاه مشتریان عزیز قراردادی با شرکت معتبر خدمات بار هوایی و زمینی منعقد نموده است که این شرکت خدمات باربا مجوز رسمی دولت، دارای شعبات متعدد در کلیه استان ها و شهرها می باشد که براساس قرارداد فی مابین، مشتریان محترم می توانند با آژانس آسان هجرت تماس گرفته تا در هر نقطه از ایران که حضور دارند، آن شرکت بصورت حضوری در ساعت اعلام شده توسط متقاضی به خدمت مشتریان رسیده و با ارائه رسید معتبر جهت دریافت پاسپورت و مدارک سفردر محل سکونت ویا محل کار شما حضور یابند و مدارک را تحویل گرفته و در اسرع وقت (یک روز کاری) به شرکت آسان هجرت می رسانند و پس از خاتمه کار نیز مجدد پاسپورت و مدارک در شهر شما به شما تحویل دهند.