header

تور قبرس شمالی | بازدید از جاذبه های توریستی و تاریخی و هنری | شهرهای گیرنه و لفکوشا و فاماگوستا

نام هتل درجه هتل خدمات
نرخ اتاق 2 تخته نرخ اتاق 1 تخته نرخ اتاق 3 تخته نرخ کودک 6 تا 12 سال نرخ کودک 2 تا 6 سال
توضیحات آژانس آسان هجرت مجری مستقیم تورهای قبرس شمالی با بهترین قیمت و برترین کیفیت می باشد،ضمنا این آژانس طراح تورهای ویژه لارناکا در بین آژانس های ایرانی است. خدمات سفر: آژانس آسان هجرت در ضمن اجرای تور اقدام به اخذ ویزا و تهیه بلیط و رزرو هتل و بیمه مسافرتی با ارائه واچر رسمی می نماید.


جاذبه های گردشگری شهر گیرنه، قبرس شمالی


گیرنه، شهری زیبا در شمال غربی قبرس شمالی، با سواحل شنی زیبا، آب های فیروزه ای و مناظر کوهستانی خیره کننده، مقصدی عالی برای گردشگرانی است که به دنبال تعطیلاتی آرام و رویایی هستند. این شهر با تاریخ و فرهنگ غنی خود، همچنین میزبان جاذبه های تاریخی و فرهنگی متعددی است. 

 قلعه گیرنه، یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری این شهر، قلعه ای قرون وسطایی است که در بالای شهر قرار دارد. این قلعه در قرن ۱۳ میلادی توسط شوالیه های هوسپیتالر ساخته شد و در طول تاریخ شاهد حوادث مهمی بوده است. قلعه گیرنه دارای سه بخش اصلی است: بخش اول، برج نگهبانی است که در بالای قلعه قرار دارد و چشم انداز زیبایی از شهر و دریا را ارائه می دهد. بخش دوم، دیوارهای دفاعی است که قلعه را احاطه کرده اند. بخش سوم، قسمت مسکونی قلعه است که شامل ساختمان های مختلفی مانند کلیسا، آشپزخانه و انبارها است.

ساحل گیرنه، یکی از محبوب ترین سواحل قبرس شمالی، در مرکز شهر قرار دارد. این ساحل با شن های سفید نرم و آب های شفاف خود، مکانی عالی برای شنا، آفتاب گرفتن و تفریحات ساحلی است. ساحل گیرنه دارای امکانات رفاهی مختلفی مانند کافه ها، رستوران ها و غرفه های فروش لوازم ساحلی است. 

صومعه سنت هیلاریون، صومعه ای تاریخی است که در بالای تپه ای در نزدیکی شهر قرار دارد. این صومعه در قرن ۱۲ میلادی ساخته شد و چشم اندازی بی نظیر از شهر و دریا را ارائه می دهد. صومعه سنت هیلاریون در سال ۱۹۷۴ در جریان جنگ داخلی قبرس تخریب شد، اما در سال های اخیر بازسازی شده است. 





غارهای آکوسوم، غارهای زیبایی هستند که در نزدیکی شهر قرار دارند. این غارها محل زندگی انسان های ماقبل تاریخ بوده اند و آثار باستانی متعددی در آنها یافت شده است. غارهای آکوسوم در سال ۱۹۷۳ کشف شدند و در سال ۱۹۷۴ به روی عموم بازگشایی شدند.

 دیگر جاذبه های گردشگری گیرنه عبارتند از: 

 شهر قدیمی گیرنه: این شهر قدیمی با بافت تاریخی و معماری زیبای خود، یکی از جذاب ترین جاذبه های گردشگری گیرنه است.

 بازار گیرنه: این بازار سنتی، مکانی عالی برای خرید سوغاتی و صنایع دستی قبرسی است. 

 موزه باستان شناسی گیرنه: این موزه، آثار باستانی از دوران ماقبل تاریخ تا قرون وسطی را در خود جای داده است. 

 موزه هنرهای معاصر گیرنه: این موزه، آثار هنری معاصر از هنرمندان قبرسی و بین المللی را به نمایش می گذارد.


 جاذبه های گردشگری شهر لفکوشا، قبرس شمالی


 لفکوشا، پایتخت قبرس شمالی، شهری تاریخی و فرهنگی است که در شمال جزیره قرار دارد. این شهر با بافت قدیمی و معماری زیبای خود، یکی از جذاب ترین شهرهای قبرس شمالی است.

 کاخ اسقف اعظم، کاخی تاریخی است که در مرکز شهر قرار دارد. این کاخ در قرن ۱۶ میلادی ساخته شد و یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری لفکوشا است. کاخ اسقف اعظم در سال ۱۹۷۴ در جریان جنگ داخلی قبرس به شدت آسیب دید، اما در سال های اخیر بازسازی شده است. 

دیوارهای قلعه ونیزی، دیوارهای تاریخی هستند که در اطراف شهر قرار دارند. این دیوارها در قرن ۱۳ میلادی توسط ونیزی ها ساخته شدند و یکی از نمادهای شهر لفکوشا هستند. دیوارهای قلعه ونیزی در طول تاریخ شاهد حوادث مهمی بوده اند و امروزه یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری لفکوشا هستند. 

مسجد سلیمیه، مسجدی است که در گذشته کلیسای جامع بود. این مسجد در قرن ۱۴ میلادی ساخته شد و یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری مذهبی لفکوشا است. مسجد سلیمیه در سال ۱۵۷۱ توسط ترکان عثمانی به مسجد تبدیل شد. 

 کاروانسرای بویوک هان، کاروانسرایی تاریخی است که در مرکز شهر قرار دارد. این کاروانسرا در قرن ۱۶ میلادی ساخته شد و یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری تاریخی لفکوشا است. کاروانسرای بویوک هان در گذشته محل اقامت بازرگانان و مسافران بوده است. 




دیگر جاذبه های گردشگری لفکوشا عبارتند از: 

 شهر قدیمی لفکوشا: این شهر قدیمی با بافت تاریخی و معماری زیبای خود، یکی از جذاب ترین جاذبه های گردشگری لفکوشا است. 

 بازار لفکوشا: این بازار سنتی، مکانی عالی برای خرید سوغاتی و صنایع دستی قبرسی است. 

 موزه قبرس: این موزه، آثار باستانی از دوران ماقبل تاریخ تا قرون وسطی را در خود جای داده است. 

 موزه هنرهای معاصر قبرس: این موزه، آثار هنری معاصر از هنرمندان قبرسی و بین المللی را به نمایش می گذارد. 


 جاذبه های گردشگری شهر فاماگوستا، قبرس شمالی


 فاماگوستا، بزرگترین شهر قبرس شمالی، شهری بندری و تاریخی است که در شرق جزیره قرار دارد. این شهر با سواحل شنی زیبا، بناهای تاریخی و جاذبه های طبیعی، مقصدی عالی برای گردشگرانی است که به دنبال تجربه ای متنوع هستند. 

 شهر ارواح، یکی از جاذبه های گردشگری منحصر به فرد فاماگوستا است. این شهر در اثر جنگ جهانی دوم ویران شد و اکنون به مکانی متروک تبدیل شده است. شهر ارواح مکانی جذاب برای گردشگرانی است که به دنبال تجربه ای متفاوت هستند. 

شبه جزیره کاراپاس، شبه جزیره ای زیبا است که در شرق شهر قرار دارد. این شبه جزیره با سواحل شنی، طبیعت بکر و حیات وحش متنوع خود، یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری قبرس شمالی است.

 صومعه سنت بارناباس، صومعه ای تاریخی است که در وسط دشت مساریا قرار دارد. این صومعه در قرن ۱۱ میلادی ساخته شد و یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری مذهبی فاماگوستا است. 

 کلیسای سنت لازاروس، کلیسای تاریخی است که در نزدیکی شهر قرار دارد. این کلیسا در قرن ۱۱ میلادی ساخته شد و محل دفن سنت لازاروس است. 




دیگر جاذبه های گردشگری فاماگوستا عبارتند از: 

 قلعه فاماگوستا: این قلعه تاریخی در قرن ۱۴ میلادی ساخته شد و یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری فاماگوستا است.

 محله لالا مصطفی پاشا: این محله تاریخی با بافت سنتی و معماری زیبای خود، یکی از جذاب ترین جاذبه های گردشگری فاماگوستا است. 

 موزه باستان شناسی فاماگوستا: این موزه، آثار باستانی از دوران ماقبل تاریخ تا قرون وسطی را در خود جای داده است. 

 موزه هنرهای مدرن فاماگوستا: این موزه، آثار هنری مدرن از هنرمندان قبرسی و بین المللی را به نمایش می گذارد. 


 جمع‌بندی 


 قبرس شمالی یک مقصد گردشگری جذاب و متنوع است که می‌تواند تجربه‌ای فراموش‌نشدنی برای گردشگران فراهم کند. این منطقه با سواحل زیبا، جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی غنی، و طبیعت بکر، می‌تواند مورد توجه گردشگران با سلیقه‌های مختلف قرار گیرد.


شرکت آسان هجرت با سالها سابقه فعالیت در زمینه گردشگری، یکی از معتبرترین شرکت‌های مسافرتی در ایران است. این شرکت با بهره‌گیری از کادری مجرب و متخصص، تورهای متنوعی به مقاصد مختلف در سراسر جهان برگزار می‌کند.


 تور قبرس شمالی با آسان هجرت


تور قبرس شمالی با آسان هجرت شامل خدمات زیر است:

 بلیط رفت و برگشت هواپیما 

اقامت در هتل‌های باکیفیت 

ترانسفر فرودگاهی

بیمه مسافرتی 

راهنمای فارسی‌زبان 


برنامه تور 


تور قبرس شمالی با آسان هجرت معمولاً به مدت 4 تا 7 روز برگزار می‌شود. برای اطلاعات بیشتر از برنامه این تور می توانید با آسان هجرت تماس حاصل نمایید.