header
  • کشور مقصد : مالزی
  • شهر مقصد : کوالالامپور

تور مالزی | کوالالامپور

نام هتل درجه هتل خدمات
نرخ اتاق 2 تخته نرخ اتاق 1 تخته نرخ اتاق 3 تخته نرخ کودک 6 تا 12 سال نرخ کودک 2 تا 6 سال
برنامه سفر

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی آسان هجرت از شرکت های معتبر دارای مجوز فعالیت از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و سازمان هواپیمایی کشوری و دارای نماد اعتماد و تجارت و نشان ملی ثبت و عضو اتحادیه با بیش از دو دهه سابقه کار با شعار ایرانی لایق بهترین هاست، همکاری خود را با استفاده از برترین مدیران و کارمندان با هدف جلب رضایت و اعتماد مشتریان با بهترین خدمات ، فعالیت خود را آغاز نموده است . 

آژانس آسان هجرت مجری مستقیم تورهای مالزی (کوالالامپور) با بهترین قیمت و برترین کیفیت می باشد،ضمنا این آژانس طراح تورهای ویژه مالزی در بین آژانس های ایرانی است. 


خدمات سفر: 


آژانس آسان هجرت در ضمن اجرای تور، اقدام به اخذ ویزا و تهیه بلیط و رزرو هتل و بیمه مسافرتی با ارائه واچر رسمی می نماید.


توضیحات

تور مالزی کوالالامپور: سفری به قلب آسیای جنوب شرقی


مالزی کشوری زیبا و متنوع در جنوب شرقی آسیا است که با جاذبه‌های گردشگری فراوان خود، سالانه میلیون‌ها گردشگر را از سراسر دنیا به خود جذب می‌کند. کوالالامپور، پایتخت مالزی، یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری این کشور است که با ترکیبی از مدرنیته و سنت، می‌تواند هر گردشگری را به وجد آورد.


 چرا تور مالزی کوالالامپور؟


دلایل زیادی برای سفر به کوالالامپور وجود دارد. از جاذبه‌های گردشگری متنوع و دیدنی گرفته تا امکانات رفاهی و تفریحی مدرن، همه و همه دست به دست هم داده‌اند تا کوالالامپور را به یکی از بهترین مقاصد گردشگری جهان تبدیل کنند. 


 جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور


کوالالامپور با جاذبه‌های گردشگری فراوان خود، می‌تواند هر سلیقه‌ای را راضی کند. از برج‌های دوقلوی پتروناس، بلندترین برج‌های دوقلوی جهان، گرفته تا خیابان بوکیت بینتانگ، یکی از شلوغ‌ترین و پر جنب و جوش‌ترین خیابان‌های دنیا، همه و همه در کوالالامپور یافت می‌شوند.

برج‌های دوقلوی پتروناس، نماد کوالالامپور و یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری این شهر هستند. این برج‌ها با ارتفاع 452 متر، بلندترین برج‌های دوقلوی جهان هستند و از هر نقطه‌ای از شهر می‌توان آن‌ها را مشاهده کرد. 

خیابان بوکیت بینتانگ، یکی از شلوغ‌ترین و پر جنب و جوش‌ترین خیابان‌های دنیا است که با مراکز خرید، رستوران‌ها، کافه‌ها و مراکز تفریحی فراوان خود، هر گردشگری را به وجد می‌آورد. 

از دیگر جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مسجد جامع مالزی، بزرگ‌ترین مسجد مالزی 

غارهای باتو، یکی از مهم‌ترین مکان‌های مذهبی هندوها در مالزی 

پارک ملی لنکاوی، یکی از زیباترین پارک‌های ملی مالزی 

جزیره پنانگ، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری مالزی 

امکانات رفاهی و تفریحی کوالالامپور

کوالالامپور با امکانات رفاهی و تفریحی مدرن خود، می‌تواند نیازهای هر گردشگری را برآورده کند. از مراکز خرید مدرن گرفته تا رستوران‌های بین‌المللی، همه و همه در کوالالامپور یافت می‌شوند.

کوالالامپور همچنین با داشتن مراکز تفریحی متنوع، می‌تواند لحظات خوشی را برای گردشگران رقم بزند. از پارک‌های آبی گرفته تا باغ‌وحش‌ها، همه و همه در کوالالامپور یافت می‌شوند. 


زمان مناسب برای سفر به کوالالامپور


بهترین زمان برای سفر به کوالالامپور، فصل‌های خشک سال یعنی ماه‌های اکتبر تا آوریل است. در این فصل‌ها، هوا معتدل و بارانی نیست و می‌توانید به راحتی از جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور دیدن کنید.


هزینه سفر به کوالالامپور 


هزینه سفر به کوالالامپور، بسته به عوامل مختلفی مانند زمان سفر، هتل محل اقامت، نوع غذا و فعالیت‌های گردشگری، متفاوت است. به طور کلی، هزینه سفر به کوالالامپور نسبت به سایر مقاصد گردشگری آسیای جنوب شرقی، بالاتر است. 


 تورهای کوالالامپور 


تورهای کوالالامپور، یکی از بهترین راه‌ها برای سفر به این شهر است. این تورها معمولاً شامل بلیط هواپیما، ترانسفر فرودگاهی، هتل، بیمه مسافرتی و گشت شهری هستند. 


نکات مهم برای سفر به کوالالامپور


برای سفر به کوالالامپور، به ویزای توریستی نیاز دارید. 

واحد پول مالزی، رینگت است.

زبان رسمی مالزی، مالایی است، اما زبان انگلیسی نیز در این کشور رایج است. 

مردم مالزی، مسلمان هستند. 


سخن آخر 

کوالالامپور، شهری زیبا و متنوع در جنوب شرقی آسیا است که می‌تواند هر گردشگری را به وجد آورد. اگر به دنبال سفری هیجان‌انگیز و خاطره‌انگیز هستید، کوالالامپور یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود.