header
  • شهر مقصد : تفلیس

تور گرجستان | تور نوروزی گرجستان

نام هتل درجه هتل خدمات
نرخ اتاق 2 تخته نرخ اتاق 1 تخته نرخ اتاق 3 تخته نرخ کودک 6 تا 12 سال نرخ کودک 2 تا 6 سال
برنامه سفر

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی آسان هجرت از شرکت های معتبر دارای مجوز فعالیت از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و سازمان هواپیمایی کشوری و دارای نماد اعتماد و تجارت و نشان ملی ثبت و عضو اتحادیه با بیش از دو دهه سابقه کار با شعار ایرانی لایق بهترین هاست، همکاری خود را با استفاده از برترین مدیران و کارمندان با هدف جلب رضایت و اعتماد مشتریان با بهترین خدمات ، فعالیت خود را آغاز نموده است .

آژانس آسان هجرت مجری مستقیم تورهای گرجستان با بهترین قیمت و برترین کیفیت می باشد،ضمنا این آژانس طراح تورهای ویژه گرجستان در بین آژانس های ایرانی است. 


خدمات سفر:


آژانس آسان هجرت در ضمن اجرای تور، اقدام به اخذ ویزا و تهیه بلیط و رزرو هتل و بیمه مسافرتی با ارائه واچر رسمی می نماید.


توضیحات

تور نوروزی گرجستان: سفری به بهشت اروپای شرقی 


گرجستان کشوری زیبا و تاریخی در منطقه قفقاز است که در سال‌های اخیر به یکی از مقاصد محبوب گردشگری تبدیل شده است. این کشور به دلیل جاذبه‌های طبیعی و تاریخی فراوان، آب و هوای معتدل و مردمان مهمان‌نواز خود، سالانه میزبان میلیون‌ها گردشگر از سراسر جهان است. 


یکی از بهترین زمان‌های سفر به گرجستان، تعطیلات نوروز است. در این فصل، آب و هوای گرجستان بسیار دلچسب و معتدل است و گردشگران می‌توانند از طبیعت زیبای این کشور لذت ببرند. همچنین، گرجی‌ها نیز نوروز را جشن می‌گیرند و این فرصت مناسبی است تا گردشگران از فرهنگ و آداب و رسوم این کشور نیز آشنا شوند.

 

جاذبه‌های گردشگری گرجستان


گرجستان جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد که هر گردشگری را به وجد می‌آورد. از جمله مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری گرجستان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

تفلیس، پایتخت گرجستان: تفلیس شهر تاریخی و زیبای گرجستان است که با جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی فراوان خود، یکی از پربازدیدترین شهرهای این کشور است. از جمله مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری تفلیس می‌توان به قلعه ناریکالا، پل گورجی، کلیسای سامبا، کلیسای متخی و موزه ملی گرجستان اشاره کرد. 

باتومی، دومین شهر بزرگ گرجستان: باتومی شهر ساحلی و مدرن گرجستان است که با جاذبه‌های طبیعی و تفریحی فراوان خود، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری گرجستان است. از جمله مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری باتومی می‌توان به پل صلح، برج الفبا، پارک آبی باتومی، آبشار گونیو و تفرجگاه باتومی اشاره کرد. 

کاخ باتومی: کاخ باتومی یکی از زیباترین بناهای گرجستان است که در سال 1886 میلادی به دستور امپراتور روسیه، الکساندر سوم ساخته شد. این کاخ در حال حاضر به موزه هنرهای زیبا باتومی تبدیل شده است. 

شهر قدیمی گرجستان: شهر قدیمی گرجستان یکی از مناطق تاریخی و زیبا در تفلیس است که با کوچه‌های باریک، خانه‌های تاریخی و مغازه‌های سنتی خود، یادآور دوران قرون وسطی است. 

دریای سیاه: گرجستان از سمت غرب با دریای سیاه همسایه است. سواحل دریای سیاه گرجستان یکی از زیباترین سواحل اروپا هستند و گردشگران می‌توانند از تفریحات آبی متنوعی در این سواحل لذت ببرند. 


 تورهای نوروزی گرجستان


تورهای نوروزی گرجستان معمولاً از دو هفته تا یک ماه طول می‌کشند و شامل بازدید از شهرهای تفلیس، باتومی و سایر شهرهای مهم گرجستان می‌شوند. این تورها معمولاً شامل بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل، راهنمای فارسی‌زبان، ترانسفر فرودگاهی و بیمه مسافرتی هستند.

قیمت تورهای نوروزی گرجستان بسته به نوع ایرلاین، نوع هتل، مدت زمان سفر و سایر عوامل متفاوت است. به طور کلی، قیمت تورهای نوروزی گرجستان نسبت به سایر مقاصد گردشگری اروپایی مقرون به صرفه‌تر است.


چگونه یک تور نوروزی گرجستان را به یادماندنی کنیم؟


برای اینکه یک تور نوروزی گرجستان را به یادماندنی کنیم، باید چند نکته را در نظر داشته باشیم:

قبل از سفر، اطلاعات کافی در مورد گرجستان کسب کنیم. این اطلاعات می‌تواند شامل جاذبه‌های گردشگری، فرهنگ و آداب و رسوم، آب و هوا و سایر موارد باشد. 

لباس و کفش مناسب برای سفر به گرجستان تهیه کنیم. آب و هوای گرجستان در فصل بهار معتدل است، اما ممکن است در برخی روزها بارندگی داشته باشد.

داروهای ضروری خود را به همراه داشته باشیم.

در طول سفر، از فرهنگ و آداب و رسوم گرجی‌ها احترام بگذاریم. 

در ادامه چند نکته برای لذت بردن بیشتر از سفر به گرجستان در تعطیلات نوروز آورده شده است: 

در نوروز، گرجی‌ها جشن‌های مختلفی برگزار می‌کنند. می‌توانید در این جشن‌ها شرکت کنید و از فرهنگ و آداب و رسوم گرجی‌ها بیشتر آشنا شوید. 

غذاهای سنتی گرجستان را امتحان کنید. غذاهای گرجستان بسیار خوشمزه و لذیذ هستند.

از طبیعت زیبای گرجستان لذت ببرید. گرجستان کشوری با طبیعتی زیبا و متنوع است. 


سخن پایانی


تور نوروزی گرجستان فرصتی عالی برای تجربه یک سفر خاطره‌انگیز است. این کشور با جاذبه‌های گردشگری فراوان، آب و هوای معتدل و مردمان مهمان‌نواز، می‌تواند مقصدی عالی برای سفر در تعطیلات نوروز باشد.